„UTWORZENIE KLUBU SENIOR+ W GRUCIE. Dostawy – doposażenie obiektu ”

Publication date 2020-09-09
End date 2020-09-16 00:00:00
Instytucja Gmina Gruta
Miejscowość Gruta
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582965-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 320000003, 390000002, 375241008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie pn.:
„UTWORZENIE KLUBU SENIOR+ W GRUCIE. Dostawy – doposażenie obiektu ”

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia zgodnie za opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr1, do obiektu gminnego w którym zostanie utworzony – KLUB SENIORA+

adres doposażonego obiektu:
Gruta 95, 86-330 Mełno

Zamawiający realizuje projekt rządowy w ramach którego utworzy KLUB SENIORA.
Zamawiający podzielił na następujące zadania przedmiot zamówienia:

1. Część I - Meble dostawa z montażem – usługa
1) Krzesła – 20 sztuk
2) Słupek łazienkowy
3) Regały do magazynu

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji lokalnej w pomieszczeniach w których mają być zamontowane meble. Ze względu na specyfikę pomieszczenia poddasze, ze skosami Wykonawca powinien dokładnie zweryfikować wstępny opis przedmiotu zamówienia, dokonać samodzielnie pomiarów.

2. Część II - Sprzęt elektryczny
1) Piec gazowo – elektryczny
2) Telewizor z uchwytem umożliwiającym montaż na ścianie
3) Konsola do ćwiczeń ruchowych
4) Niszczarka biurowa

Wykonawca na własny koszt dostarczy do siedziby klubu SENIOR+, fabrycznie nowy sprzęt gospodarstwa domowego, zgonie z załączonym opisem, w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym. Wykonawca udzieli 24 miesięcznego okresu gwarancji licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.

3. Część III – akcesoria edukacyjne i aktywizujące społecznie


1) Tablica Flipchart
2) Stół do piłkarzyków
3) Gry planszowe i edukacyjne

Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu składają oferty na jedno i wszystkie zadania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4a151c0a-42b5-4354-b469-48a850d51de6
Biuletyn 582965-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Gruta
Regon 53429100000000
Zamawiajacy adres ulica Gruta
Zamawiajacy adres numer domu 244
Zamawiajacy miejscowosc Gruta
Zamawiajacy kod pocztowy 86-330
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 564 683 121
Zamawiajacy fax 564 683 188
Zamawiajacy email przetargi@gruta.pl
Adres strony url www.gruta.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Nazwa nadana zamowieniu „UTWORZENIE KLUBU SENIOR+ W GRUCIE. Dostawy – doposażenie obiektu ”
Numer referencyjny RIR.271.48.2020.CC
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie pn.: „UTWORZENIE KLUBU SENIOR+ W GRUCIE. Dostawy – doposażenie obiektu ” Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia zgodnie za opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr1, do obiektu gminnego w którym zostanie utworzony – KLUB SENIORA+ adres doposażonego obiektu: Gruta 95, 86-330 Mełno Zamawiający realizuje projekt rządowy w ramach którego utworzy KLUB SENIORA. Zamawiający podzielił na następujące zadania przedmiot zamówienia: 1. Część I - Meble dostawa z montażem – usługa 1) Krzesła – 20 sztuk 2) Słupek łazienkowy 3) Regały do magazynu Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji lokalnej w pomieszczeniach w których mają być zamontowane meble. Ze względu na specyfikę pomieszczenia poddasze, ze skosami Wykonawca powinien dokładnie zweryfikować wstępny opis przedmiotu zamówienia, dokonać samodzielnie pomiarów. 2. Część II - Sprzęt elektryczny 1) Piec gazowo – elektryczny 2) Telewizor z uchwytem umożliwiającym montaż na ścianie 3) Konsola do ćwiczeń ruchowych 4) Niszczarka biurowa Wykonawca na własny koszt dostarczy do siedziby klubu SENIOR+, fabrycznie nowy sprzęt gospodarstwa domowego, zgonie z załączonym opisem, w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym. Wykonawca udzieli 24 miesięcznego okresu gwarancji licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 3. Część III – akcesoria edukacyjne i aktywizujące społecznie 1) Tablica Flipchart 2) Stół do piłkarzyków 3) Gry planszowe i edukacyjne Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu składają oferty na jedno i wszystkie zadania.
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający, podał maksymalny termin realizacji dostaw - termin realizacji zadania jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dokumenty potwierdzające, realizację dwóch dostaw lub usług dla każdej z części zadania, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą: Część I - Meble dostawa z montażem – usługa, każda z wykazanych usług o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto Część II - Sprzęt elektryczny, każda z wykazanych usług o wartości nie mniejszej niż 7.000,00 zł brutto Część III – akcesoria edukacyjne i aktywizujące społecznie, każda z wykazanych usług o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble dostawa z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis . Część I - Meble dostawa z montażem – usługa 1) Krzesła – 20 sztuk 2) Słupek łazienkowy 3) Regały do magazynu Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji lokalnej w pomieszczeniach w których mają być zamontowane meble. Ze względu na specyfikę pomieszczenia poddasze, ze skosami Wykonawca powinien dokładnie zweryfikować wstępny opis przedmiotu zamówienia, dokonać samodzielnie pomiarów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt elektryczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część II - Sprzęt elektryczny 1) Piec gazowo – elektryczny 2) Telewizor z uchwytem umożliwiającym montaż na ścianie 3) Konsola do ćwiczeń ruchowych 4) Niszczarka biurowa Wykonawca na własny koszt dostarczy do siedziby klubu SENIOR+, fabrycznie nowy sprzęt gospodarstwa domowego, zgonie z załączonym opisem, w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym. Wykonawca udzieli 24 miesięcznego okresu gwarancji licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III - akcesoria edukacyjne i aktywizujące społecznie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37524100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część III – akcesoria edukacyjne i aktywizujące społecznie 1) Tablica Flipchart 2) Stół do piłkarzyków 3) Gry planszowe i edukacyjne
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy / usługi
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)