Budowa intranetu dla Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie

Publication date 2020-09-10
End date 2020-09-18 00:00:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583601-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722122001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa i wdrożenie wewnętrznego serwisu informacyjnego (budowa intranetu) dla Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cefe5477-93c6-4ad5-b08d-0ef7c1f78575
Biuletyn 583601-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Regon 36830257500000
Zamawiajacy adres ulica Grzybowska
Zamawiajacy adres numer domu 80/82
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-844
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 37 20 273,
Zamawiajacy fax +48 22 37 20 290
Zamawiajacy email michal.wielonski@wody.gov.pl ,
Adres strony url https://www.wody.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.wody.gov.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargowe
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.wody.gov.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargowe
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę pod rygorem nieważnosci należy złozyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, Warszawa 00-844
Nazwa nadana zamowieniu Budowa intranetu dla Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie
Numer referencyjny KZGW/KIT/151/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest budowa i wdrożenie wewnętrznego serwisu informacyjnego (budowa intranetu) dla Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72212200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji. Realizacja prawa opcji polegać będzie na świadczeniu Godzin Rozwojowych dla Produktów w wymiarze do 200 roboczogodzin w okresie do 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania puli Godzin Rozwojowych, w zależności, która z okoliczności wystąpi jako pierwsza, wraz z odpowiednim zwiększeniem maksymalnej kwoty umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia. Prawo opcji realizowane będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy.
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej dwa wdrożenia wewnętrznego serwisu informacyjnego, tj. portalu intranetowego, o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) każde. 2. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował zespołem, który skieruje do realizacji usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, w skład którego wchodzić będą specjaliści posiadający kwalifikacje zawodowe, doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, w tym co najmniej osoby o następujących kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu (wszystkie wymagania dla osób na danym stanowisku muszą być spełnione łącznie): 2.1 jedną osobą pełniącą rolę ANALITYKA, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w co najmniej dwóch projektach wdrożenia portalu intranetowego, do której zadań należało przeprowadzanie analizy biznesowej oraz tworzenie specyfikacji wymagań dla portalu intranetowego w technologii oferowanej przez Wykonawcę dla minimum 500 użytkowników, 2.2 jedną osobą pełniącą rolę PROGRAMISTY, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w co najmniej dwóch projektach wdrożenia portalu intranetowego, do której zadań należała budowa i wdrażanie portalu intranetowego w technologii oferowanej przez Wykonawcę dla minimum 500 użytkowników, 2.3 jedną osobą pełniącą rolę SPECJALISTY UX DESIGNER, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w co najmniej dwóch projektach wdrożenia portalu intranetowego, w których pełniła rolę specjalisty UX Designer realizując zadania związane z użytecznością portali i aplikacji, precyzowaniem wymagań biznesowych, projektowaniu architektury informacji i interfejsów dla portali i aplikacji.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz zrealizowanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów na rzecz których były wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 2. Wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia, z podaniem ich imion i nazwisk, nazw projektów w których brali udział, terminu realizacji projektów w których brali udział, podmiotu na rzecz którego realizowane były projekty, informacji o podstawie dysponowania osobami, technologii wykorzystywanej przy realizacji projektu, oraz prac jakie realizowali w toku projektu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w § 12 Wzoru umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że za poufne uważa się wszystkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego. Takie informacje podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufne, nie zostaną one zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Informacje poufne zostaną przekazane Wykonawcy w jeden z następujących sposobów: 1) Osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru. 2) Przez posłańca na adres wskazany przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin wdrożenia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)