Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Starogard Gdański

Publication date 2020-09-10
End date 2020-09-18 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Starogard Gdański
Miejscowość Starogard Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583565-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302133008, 302133003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzęt komputerowego:
a) część 1  – 9 szt. komputerów typu laptop wraz z oprogramowaniem;
b) część 2 – 11 szt. komputerów typu desktop wraz z oprogramowaniem;
c) część 3 – 32 szt. monitorów komputerowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 215e7e55-5e48-4d8a-abc0-31041eb63bcc
Biuletyn 583565-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Starogard Gdański
Regon 52524000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gdańska
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Starogard Gdański
Zamawiajacy kod pocztowy 83-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 585 306 006
Zamawiajacy fax 585 306 111
Zamawiajacy email ratusz@um.starogard.pl
Adres strony url www.starogard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.starogard.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.starogard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Starogard Gdański
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzęt komputerowego: a) część 1  – 9 szt. komputerów typu laptop wraz z oprogramowaniem; b) część 2 – 11 szt. komputerów typu desktop wraz z oprogramowaniem; c) część 3 – 32 szt. monitorów komputerowych.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci szczegółowa specyfikacja oferowanego sprzętu
Inne dokumenty niewymienione 1. świadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 2. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa 9 szt. komputerów typu laptop wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa 9 szt. komputerów typu laptop wraz z oprogramowaniem
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa 11 szt. komputerów typu desktop wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa 11 szt. komputerów typu desktop wraz z oprogramowaniem
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa 32 szt. monitorów komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 32 szt. monitorów komputerowych
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 0,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)