Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością do realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”

Publication date 2020-09-10
End date 2020-09-18 00:00:00
Instytucja Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach
Miejscowość Świętochłowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582109-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302131006, 323212001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością do realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa
w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 – Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9 iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Część I: Zakup wraz z dostawą komputerów przenośnych typu laptop wraz z oprogramowaniem biurowym oraz pakietem oprogramowania dla osób z niepełnosprawnościami
Część II: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem biurowym oraz akcesoriami
Część III: Zakup wraz z dostawą sprzętu multimedialnego.

2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar będący przedmiotem dostawy w terminie wskazanym w ofercie na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą dostawę towaru za uprzednio wyrażoną przez niego zgodą, pod warunkiem zrealizowania dostawy przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ oraz w formularzu ofertowym.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy towaru najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy.
4. Sprzęt będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Umowy w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego sprzętu przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp.
6. Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, iż opisowi temu towarzyszy określenie „lub równoważny”.
7. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych do opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy i konfiguracji produktu równoważnego w formularzu produktowym oraz wykazanie równoważności oferowanego produktu w stosunku do danej pozycji szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 997d41ea-ff8d-49ec-a947-a87acade319d
Biuletyn 582109-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach
Regon 00345206200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Katowicka
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Świętochłowice
Zamawiajacy kod pocztowy 41-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 455 104,
Zamawiajacy fax 322 455 104
Zamawiajacy email ops@ops-sw.pl,
Adres strony url www.ops-sw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 – Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9 iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://ops-sw.logintrade.net/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ops-sw.logintrade.net/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością do realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”
Numer referencyjny 3201/05/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością do realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 – Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9 iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Część I: Zakup wraz z dostawą komputerów przenośnych typu laptop wraz z oprogramowaniem biurowym oraz pakietem oprogramowania dla osób z niepełnosprawnościami Część II: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem biurowym oraz akcesoriami Część III: Zakup wraz z dostawą sprzętu multimedialnego. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar będący przedmiotem dostawy w terminie wskazanym w ofercie na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą dostawę towaru za uprzednio wyrażoną przez niego zgodą, pod warunkiem zrealizowania dostawy przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ oraz w formularzu ofertowym. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy towaru najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy. 4. Sprzęt będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Umowy w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego sprzętu przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp. 6. Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, iż opisowi temu towarzyszy określenie „lub równoważny”. 7. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych do opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy i konfiguracji produktu równoważnego w formularzu produktowym oraz wykazanie równoważności oferowanego produktu w stosunku do danej pozycji szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), zostanie wezwany do przedłożenia następujących dokumentów (aktualnych na dzień złożenia): 1. Szczegółowej specyfikacji, która pozwala jednoznacznie zidentyfikować urządzenie lub jego poszczególne podzespoły w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferujący materiały inne niż oryginalne producenta sprzętu lub przez niego zalecane musi załączyć również stosowne dokumenty wystawione przez producenta lub niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości/wydajności potwierdzające, że zaproponowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom wydajnościowym i jakościowym (określonym w opisie przedmiotu zamówienia) produktów, które zastępują. Dokumenty mogą być potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopią. Dokumenty w języku obcym muszą posiadać tłumaczenie na język polski. 2. opis produktów równoważnych –jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV 4 4 data 2020-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą komputerów przenośnych typu laptop wraz z oprogramowaniem biurowym oraz pakietem oprogramowania dla osób z niepełnosprawnościami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością do realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 – Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9 iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar będący przedmiotem dostawy w terminie wskazanym w ofercie na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą dostawę towaru za uprzednio wyrażoną przez niego zgodą, pod warunkiem zrealizowania dostawy przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ oraz w formularzu ofertowym. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy towaru najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy. 4. Sprzęt będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Umowy w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego sprzętu przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp. 6. Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, iż opisowi temu towarzyszy określenie „lub równoważny”. 7. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych do opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy i konfiguracji produktu równoważnego w formularzu produktowym oraz wykazanie równoważności oferowanego produktu w stosunku do danej pozycji szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 1.1, do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem biurowym oraz akcesoriami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością do realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 – Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9 iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar będący przedmiotem dostawy w terminie wskazanym w ofercie na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą dostawę towaru za uprzednio wyrażoną przez niego zgodą, pod warunkiem zrealizowania dostawy przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ oraz w formularzu ofertowym. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy towaru najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy. 4. Sprzęt będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Umowy w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego sprzętu przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp. 6. Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, iż opisowi temu towarzyszy określenie „lub równoważny”. 7. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych do opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy i konfiguracji produktu równoważnego w formularzu produktowym oraz wykazanie równoważności oferowanego produktu w stosunku do danej pozycji szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 1.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą sprzętu multimedialnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32321200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością do realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 – Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9 iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar będący przedmiotem dostawy w terminie wskazanym w ofercie na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą dostawę towaru za uprzednio wyrażoną przez niego zgodą, pod warunkiem zrealizowania dostawy przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ oraz w formularzu ofertowym. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy towaru najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy. 4. Sprzęt będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Umowy w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego sprzętu przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp. 6. Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, iż opisowi temu towarzyszy określenie „lub równoważny”. 7. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych do opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy i konfiguracji produktu równoważnego w formularzu produktowym oraz wykazanie równoważności oferowanego produktu w stosunku do danej pozycji szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 1.3 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)