Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych

Publication date 2020-09-10
End date 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
Miejscowość Kościan
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583538-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 184240007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych, których zestawienie oraz orientacyjne zapotrzebowanie przedstawione jest w załączonym do niniejszej specyfikacji „Formularzu asortymentowo- ilościowo-cenowym” (patrz załącznik nr 2).
Oferowane artykuły muszą być zgodne z opisem przedstawionym w „Formularzu asortymentowo- ilościowo-cenowym”. Jeżeli w ofercie zostaną przedstawione artykuły nie spełniające wymagań tam określonych oferta na całą część zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – Pzp, ponieważ jej treść będzie sprzeczna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c6a22389-2b83-4dea-a88e-0d27a213dad3
Biuletyn 583538-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
Regon 41105199900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Kościan
Zamawiajacy kod pocztowy 64-000
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 655 120 855
Zamawiajacy fax 655 120 707
Zamawiajacy email zp.spzozkoscian@post.pl
Adres strony url http://szpital.koscian.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
Dostep dokumentow zamowienia http://szpital.koscian.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szpital.koscian.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne http://spzozkoscian.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ Kościan ul. Szpitalna 7, 64-000 Kościan
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych
Numer referencyjny SPZOZ.EPII.23.23.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych, których zestawienie oraz orientacyjne zapotrzebowanie przedstawione jest w załączonym do niniejszej specyfikacji „Formularzu asortymentowo- ilościowo-cenowym” (patrz załącznik nr 2). Oferowane artykuły muszą być zgodne z opisem przedstawionym w „Formularzu asortymentowo- ilościowo-cenowym”. Jeżeli w ofercie zostaną przedstawione artykuły nie spełniające wymagań tam określonych oferta na całą część zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – Pzp, ponieważ jej treść będzie sprzeczna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca musi dysponować: Bezpłatnymi próbkami, opisem oferowanych wyrobów (np. kartami katalogowymi) z rysunkiem lub zdjęciem oferowanego asortymentu i dostarczyć na wezwanie, w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej , zgodnie z procedura odwróconą opisaną w art. 24aa ustawy Pzp, składa na druku oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia na terenie RP,
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Każda ze Stron może wypowiedzieć niniejszą Umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszania przez drugą Stronę postanowień niniejszej Umowy. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w drodze podpisanego przez obie Strony aneksu, chyba że niniejsza Umowa przewiduje inaczej. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian w treści Umowy dotyczących: 1) przedmiotu umowy - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia, przy czym dopuszcza się zmianę na nowy produkt równoważny o parametrach równoważnych przez co należy rozumieć towar nie gorszy niż ten dostarczany w ramach niniejszej umowy w cenie zgodnej z formularzem asortymentowo - cenowym; 2) gdy nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), w tym również zmiana lokalizacji ich siedziby lub lokalizacji ich komórek organizacyjnych pod warunkiem, iż cena realizacji usług nie ulegnie w ten sposób zwiększeniu, 3) terminu realizacji - przy czym przewiduje się możliwość wydłużenia okresu realizacji w przypadku niewyczerpania maksymalnej wartości Umowy o której mowa w § 5 ust. 1 niniejszej Umowy, stosownie do § 5 ust. 2 niniejszej Umowy. Zmiany w zakresie wskazanym w ust. 4 pkt 2)-4) powyżej, dokonywane będą według następujących zasad: wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie, a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione i udokumentowane przez Stronę, która się na nie powołuje.
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne
  

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 20,00
  
Kryteria TERMIN WYMIANY REKLAMOWANEGO TOWARU
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)