| GuidZP400 |
c6a22389-2b83-4dea-a88e-0d27a213dad3
|
| Biuletyn |
583538-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
|
| Regon |
41105199900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kościan
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
64-000
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
655 120 855
|
| Zamawiajacy fax |
655 120 707
|
| Zamawiajacy email |
zp.spzozkoscian@post.pl
|
| Adres strony url |
http://szpital.koscian.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://szpital.koscian.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpital.koscian.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
http://spzozkoscian.ezamawiajacy.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ Kościan ul. Szpitalna 7, 64-000 Kościan
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych
|
| Numer referencyjny |
SPZOZ.EPII.23.23.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych, których zestawienie oraz orientacyjne zapotrzebowanie przedstawione jest w załączonym do niniejszej specyfikacji „Formularzu asortymentowo- ilościowo-cenowym” (patrz załącznik nr 2).
Oferowane artykuły muszą być zgodne z opisem przedstawionym w „Formularzu asortymentowo- ilościowo-cenowym”. Jeżeli w ofercie zostaną przedstawione artykuły nie spełniające wymagań tam określonych oferta na całą część zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – Pzp, ponieważ jej treść będzie sprzeczna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
18424000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie,
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie,
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie,
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca musi dysponować:
Bezpłatnymi próbkami, opisem oferowanych wyrobów (np. kartami katalogowymi) z rysunkiem lub zdjęciem oferowanego asortymentu i dostarczyć na wezwanie, w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej , zgodnie z procedura odwróconą opisaną w art. 24aa ustawy Pzp, składa na druku oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia na terenie RP,
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Każda ze Stron może wypowiedzieć niniejszą Umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszania przez drugą Stronę postanowień niniejszej Umowy.
Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w drodze podpisanego przez obie Strony aneksu, chyba że niniejsza Umowa przewiduje inaczej.
Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian w treści Umowy dotyczących:
1) przedmiotu umowy - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia, przy czym dopuszcza się zmianę na nowy produkt równoważny o parametrach równoważnych przez co należy rozumieć towar nie gorszy niż ten dostarczany w ramach niniejszej umowy w cenie zgodnej z formularzem asortymentowo - cenowym;
2) gdy nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), w tym również zmiana lokalizacji ich siedziby lub lokalizacji ich komórek organizacyjnych pod warunkiem, iż cena realizacji usług nie ulegnie w ten sposób zwiększeniu,
3) terminu realizacji - przy czym przewiduje się możliwość wydłużenia okresu realizacji w przypadku niewyczerpania maksymalnej wartości Umowy o której mowa w § 5 ust. 1 niniejszej Umowy, stosownie do § 5 ust. 2 niniejszej Umowy.
Zmiany w zakresie wskazanym w ust. 4 pkt 2)-4) powyżej, dokonywane będą według następujących zasad: wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie, a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione i udokumentowane przez Stronę, która się na nie powołuje.
|
| IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|