| GuidZP400 |
34e68aa2-8faf-4a55-9df7-67aff0d2bfa3
|
| Biuletyn |
583531-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
000310083
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sobieskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lubliniec
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
42-700
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
34 350 63 86,
|
| Zamawiajacy fax |
343 565 870
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@spzozlubliniec.pl,
|
| Adres strony url |
www.spzozlubliniec.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
SPZOZ
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzozlubliniec.pl ; https://platformazakupowa.pl/transakcja/375961
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/transakcja/375961
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Lublińcu, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec, II piętro - sekretariat Dyrekcji
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej SPZOZ w Lublińcu
|
| Numer referencyjny |
Znak sprawy ZP/37/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do Apteki Szpitalnej SPZOZ w Lublińcu.
Szczegółowy opis odnoszący się do przedmiotu zamówienia zawiera załącznik:
Nr 1 do SIWZ – wykaz asortymentu z podziałem na części
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Próbki, katalogi, opisy techniczne, w tym ulotki wyrobów medycznych lub inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) uzupełniony szczegółowy wykaz asortymentowo cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (uwaga: należy wypełnić i załączyć do oferty tylko te części, na które składa się ofertę),
b) pełnomocnictwo do podpisania i złożenia oferty, jeżeli osoba podpisana nie jest wymieniona w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, jako uprawniona do jego reprezentowania. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
c) oświadczenie dot. RODO – wg załącznika nr 6 do SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy - załącznik do SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|