GuidZP400 |
f918e312-d7c7-4243-a326-f5c83cc8e77f
|
Biuletyn |
583300-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Częstochowa
|
Regon |
15139900200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śląska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-217
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48343707100
|
Zamawiajacy fax |
+48343707170
|
Zamawiajacy email |
przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
|
Adres strony url |
www.czestochowa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. Zawodowa współpraca 2, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.czestochowa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu elektrycznego na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 2” – 2 części
|
Numer referencyjny |
FER.042.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu elektrycznego na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 2” – 2 części:
CZĘŚĆ 1. Zakup i dostawa stołów laboratoryjnych i stanowisk egzaminacyjnych na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca 2”
CZĘŚĆ 2. Zakup i dostawa akcesoriów elektrycznych na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca 2”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów.
Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
2) Wykaz oferowanych produktów, jako załącznik nr 3 do SIWZ - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wykaz oferowanych produktów musi zawierać dane (producent, nazwa, typ, model, itp) umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu.
Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem modelu, parametrów oraz producenta.
W sytuacji niezłożenia wykazu lub niepodania producenta, modelu oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy muszą być zgodne z treścią art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, zmiany umowy odnośnie wynagrodzenia Wykonawcy mogą nastąpić jedynie na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przewidywany zakres zmian: W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości brutto umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie dostawy i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji dostawy o czas trwania tych okoliczności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa stołów laboratoryjnych i stanowisk egzaminacyjnych na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca 2”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa stołów laboratoryjnych i stanowisk egzaminacyjnych na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca 2”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa akcesoriów elektrycznych na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca 2”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa akcesoriów elektrycznych na potrzeby projektu „Zawodowa współpraca 2”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: ”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
|
| |