GuidZP400 |
381a7972-ecc3-4453-9df3-b467c68825f0
|
Biuletyn |
584496-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 4101
|
Regon |
15056051800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sobieskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubliniec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 101 450
|
Zamawiajacy fax |
261 101 380
|
Zamawiajacy email |
jwk.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.jwk.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Obrona, Jednostka Wojskowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.jwk.wp.mil.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.jwk.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Jednostka Wojskowa Nr 4101 w Lublińcu , ul. Sobieskiego 35
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa baterii dla JW 4101 w Lublińcu
|
Numer referencyjny |
44/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje:
Dostawę baterii dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu opisaną szczegółowo w ofertowym formularzu cenowym wraz z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
31411000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
B. termin realizacji zamówienia 40%
Do 20 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt.
Do 15 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt.
Do 10 dni od dnia zawarcia umowy – 40 pkt.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga dokumentów (środków dowodowych) potwierdzających posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga dokumentów (środków dowodowych) dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga dokumentów (środków dowodowych) dotyczących posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Ważna oferta musi zawierać następujące dokumenty i załączniki:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ;
(w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają wspólnie jeden „Formularz ofertowy”)
2) wypełniony i podpisany ofertowy formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 4 do SIWZ;
3) Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 5 do SIWZ
4) PO ZAMIESZCZENIU INFORMACJI NA STRONIE INTERNETOWEJ PO OTWARCIU OFERT - Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca ma złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Załącznik nr 6 do SIWZ.
UWAGA:
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedłożyć dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia.
5) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ
6) Dokument lub pełnomocnictwo, z którego wynika uprawnienie osoby do reprezentowania Wykonawcy – złożony w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie tj Załącznik nr 2 i nr 5 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
8) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy,
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu: 21.09.2020 r. o godz. 09:00.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany umowy zgodnie z art.144 ustawy prawo zamówień publicznych oraz, gdy :
- zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności dostawa obejmować będzie przedmioty o lepszych parametrach, czy w nowszej technologii po cenach wskazanych w ofercie
-zmiany będą wynikać z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego.
2. Strony zawierają umowę w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy. Zmiany inne niż forma pisemna są nieważne.
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|