„Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego”

Publication date 2020-09-11
End date 2020-09-18 00:00:00
Instytucja Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
Miejscowość Aleksandrów Kujawski
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Maty,
  • Kombinezony,
  • Akcesoria ochronne,
  • Obuwie ochronne,
  • Materiały medyczne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa,
  • Gogle

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584426-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 181141000, 181140001, 337351002, 188300006, 181430003, 331900000, 331400003, 395320000, 351134003, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego” obejmująca:
Pakiet Nr I Kombinezony specjalne
Pakiet Nr II Gogle
Pakiet Nr III Obuwie ochronne
Pakiet Nr IV Przyłbice
Pakiet Nr V Maseczki chirurgiczne
Pakiet Nr VI Termometry elektroniczne
Pakiet Nr VII Maty dekontaminacyjne
Pakiet Nr VIII Maska ochrony biologicznej z wymiennymi filtrami
Pakiet Nr IX Środki do dezynfekcji powierzchni i rąk

Szczegółowe opisy zawarte są w osobnym załączniku nr 1 do SIWZ.

2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

3. Standardy jakościowe

Standardy jakościowe zostały określone w opisie przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9924c49c-35df-4652-86df-141a35d20a5f
Biuletyn 584426-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
Regon 91134433200000
Zamawiajacy adres ulica Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Aleksandrów Kujawski
Zamawiajacy kod pocztowy 87-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48(54)2828001
Zamawiajacy fax +48(54)2828002
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@vp.pl
Adres strony url www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Ograniczenie negatywnych skutków COVID-19 poprzez działania profilaktyczne i zabezpieczające skierowane do służb medycznych” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 9.00.00 Solidarne społeczeństwo Działanie 09.03.00 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych Poddziałanie 09.03.01 Rozwój usług zdrowotnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.) lub osobiście lub za pośrednictwem kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, Budynek Administracji pokój nr 9 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego”
Numer referencyjny 21/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego” obejmująca: Pakiet Nr I Kombinezony specjalne Pakiet Nr II Gogle Pakiet Nr III Obuwie ochronne Pakiet Nr IV Przyłbice Pakiet Nr V Maseczki chirurgiczne Pakiet Nr VI Termometry elektroniczne Pakiet Nr VII Maty dekontaminacyjne Pakiet Nr VIII Maska ochrony biologicznej z wymiennymi filtrami Pakiet Nr IX Środki do dezynfekcji powierzchni i rąk Szczegółowe opisy zawarte są w osobnym załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości. W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona. 3. Standardy jakościowe Standardy jakościowe zostały określone w opisie przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18114100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli dotyczy.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, 2) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, 3) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 4) nastąpi obniżenie ceny; 5) nastąpi zwiększenie rabatu; 6) nastąpi zmiana numeru katalogowego nie powodująca zmiany przedmiotu umowy; 7) zaistnieje potrzeba lub konieczność zmiany treści umowy w związku z wymogami wynikającymi z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej jako: ,,RODO”). 8) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 2. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
IV 4 4 data 2020-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr I Kombinezony specjalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18114000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr I Kombinezony specjalne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr II Gogle
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33735100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr II Gogle
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr III Obuwie ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr III Obuwie ochronne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr IV Przyłbice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr IV Przyłbice
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet Nr V Maseczki chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr V Maseczki chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet Nr VI Termometry elektroniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr VI Termometry elektroniczne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet Nr VII Maty dekontaminacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39532000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr VII Maty dekontaminacyjne
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet Nr VIII Maska ochrony biologicznej z wymiennymi filtrami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr VIII Maska ochrony biologicznej z wymiennymi filtrami
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet Nr IX Środki do dezynfekcji powierzchni i rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr IX Środki do dezynfekcji powierzchni i rąk
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)