Zakup niezbędnej infrastruktury IT

Publication date 2020-09-11
End date 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Gmina Biała Piska
Miejscowość Biała Piska
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584317-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup niezbędnej infrastruktury IT.
2.Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania:
1) Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawu komputerowego – 15 szt.
2) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera –1 szt.
3) Wyposażenie biura rady - zakup urządzeń przenośnych – 15 szt.
4) Wyposażenie biura rady - zakup kamery – 1 szt.
5) Wyposażenie biura rady – zakup routera – 1 szt.
6) Wyposażenie biura rady – zakup access point – 1 szt.
7) Wyposażenie biura rady – zakup komputera przenośnego – 1 szt.
Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e39d768-956f-4e9e-8229-c158662303ac
Biuletyn 584317-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Biała Piska
Regon 79067149000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Adama Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Biała Piska
Zamawiajacy kod pocztowy 12-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 87 4241350, 4241363,
Zamawiajacy fax 874 241 351
Zamawiajacy email e.zyskowska@bialapiska.pl,
Adres strony url www.bip.bialapiska.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020, III Osi Priorytetowej Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.bialapiska.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Białej Piskiej ul. Pl. A. Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska
Nazwa nadana zamowieniu Zakup niezbędnej infrastruktury IT
Numer referencyjny Or.ZP.271.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup niezbędnej infrastruktury IT. 2.Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania: 1) Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawu komputerowego – 15 szt. 2) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera –1 szt. 3) Wyposażenie biura rady - zakup urządzeń przenośnych – 15 szt. 4) Wyposażenie biura rady - zakup kamery – 1 szt. 5) Wyposażenie biura rady – zakup routera – 1 szt. 6) Wyposażenie biura rady – zakup access point – 1 szt. 7) Wyposażenie biura rady – zakup komputera przenośnego – 1 szt. Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego obejmujące dostawę, instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy – brak podstaw wykluczenia zobowiązany jest do złożenia: 1. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 10.1-10.4 SIWZ. Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca składa na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy – spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest do złożenia: 1. Wykazu dostaw i usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w zakresie określonym przez Zamawiającego. Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca składa na podstawie art. 25a ust 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy – spełnienie przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: a.opisu dotyczącego charakterystyki zaoferowanego sprzętu informatycznego wskazujący dla każdego elementu zawartego tabeli w pkt. 3 Formularza ofertowego, umożliwiający Zamawiającemu weryfikację spełniania przez oferowany sprzęt wymagań minimalnych, zawierający również nazwę producenta i modelu oraz numer katalogowy (jeśli posiada) dla każdego z zaoferowanych sprzętów informatycznych, odnoszący się do wymagań określonych w SOPZ
Inne dokumenty niewymienione W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. Ponadto Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na stronie internetowej, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, w sposób i warunkach szczegółowo opisanych we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na sprzęt informatyczny
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)