„Zakup i dostawa komputerów przenośnych dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie Powiatu Brodnickiego”

Publication date 2020-09-16
End date 2020-09-23 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brodnicy
Miejscowość Brodnica
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585653-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

„Zakup i dostawa komputerów przenośnych dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie Powiatu Brodnickiego” w ramach projektu WND-POWER.02.08.00-00-0107/20 „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. - komputer przenośny 132 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6e55df0f-96de-41ca-aa66-3fc1f2818bd5
Biuletyn 585653-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brodnicy
Regon 87113049000000
Zamawiajacy adres ulica Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Brodnica
Zamawiajacy kod pocztowy 87-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 564 984 769,
Zamawiajacy fax 564 984 769
Zamawiajacy email sekretariat.pcpr@brodnica.com.pl,
Adres strony url www.pcpr-brodnica.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Postepowanie wspolne tresc Nie
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pcpr-brodnica.bip.net.pl
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa komputerów przenośnych dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie Powiatu Brodnickiego”
Numer referencyjny FN.271.4.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu „Zakup i dostawa komputerów przenośnych dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie Powiatu Brodnickiego” w ramach projektu WND-POWER.02.08.00-00-0107/20 „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. - komputer przenośny 132 szt.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu udziału.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu udziału.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu udziału.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
IV 4 4 data 2020-09-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: • Administratorem Państwa danych osobowych, przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, będzie Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brodnicy, reprezentowane przez Dyrektora. Kontakt: listowny na adres: Mickiewicza 1, 87-300 Brodnica, poprzez e-mail: sekretariat.pcpr@brodnica.com.pl telefoniczny: (56) 49-847-69. • Z inspektorem ochrony danych mogą Państwo kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych: listownie na adres Administratora podany w punkcie 1 z dopiskiem "IOD" lub poprzez e-maila: iod.pcpr@brodnica.com.pl • Państwa dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z obwiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych, rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, obowiązującymi nas przepisami archiwalnymi, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. • Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; • Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • Posiadają Państwo:  prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;  prawo do sprostowania Państwa danych osobowych *;  prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO; • W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG – z wyłączeniem szczególnych przypadków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)