Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego

Publication date 2020-09-18
End date 2020-09-28 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586855-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302321005, 386510003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Cześć 1 dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego:
a) Notebook wraz systemem operacyjnym–14 szt.;
b) Zestaw komputerowy wraz z systemem operacyjnym – 12 szt. ;
c) Pakiet oprogramowania biurowego 26 licencji nieograniczonych czasowo i terytorialnie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ
2) Cześć 2 dostawa drukarek:
a) Drukarki sieciowe 8 szt.
b) Drukarki przenośne 2 szt.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ
3) Cześć 3 dostawa 4 szt. aparatów fotograficznych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ
3. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu.
4. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy sprzętu i oprogramowania wyspecyfikowanego w OPZ, Wykonawca powinien dostarczyć sprzęt i oprogramowanie o parametrach nie gorszych, niż zaoferowane za cenę określoną w ofercie i umowie.
5. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji - opisach przedmiotu zamówienia stanowiących złączniki nr 9-11 do SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, normy, specyfikacje, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych, niż wskazane przez Zamawiającego, Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazujące na pochodzenie, określają jedynie klasę produktów, metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom, normom, europejskim ocenom technicznym, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom referencji technicznych, itp. opisanym w SIWZ.
6. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny, w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5a486ce0-5357-425d-a425-eb2f3e581bdf
Biuletyn 586855-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
Regon 472061020
Zamawiajacy adres ulica Romualda Traugutta
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-113
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48426374733
Zamawiajacy fax 426399879
Zamawiajacy email winb@lodz.uw.gov.pl
Adres strony url http://bip.lodz.winb.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Plan działań nadzoru budowlanego na lata 2019-2020 o numerze POIS.10.01.00-0700/19 w ramach Działania 10.1 oś priorytetowa X ”Pomoc techniczna” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lodz.winb.gov.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lodz.winb.gov.pl/?app=przetargi
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Numer referencyjny 1/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Cześć 1 dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego: a) Notebook wraz systemem operacyjnym–14 szt.; b) Zestaw komputerowy wraz z systemem operacyjnym – 12 szt. ; c) Pakiet oprogramowania biurowego 26 licencji nieograniczonych czasowo i terytorialnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ 2) Cześć 2 dostawa drukarek: a) Drukarki sieciowe 8 szt. b) Drukarki przenośne 2 szt. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ 3) Cześć 3 dostawa 4 szt. aparatów fotograficznych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ 3. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu. 4. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy sprzętu i oprogramowania wyspecyfikowanego w OPZ, Wykonawca powinien dostarczyć sprzęt i oprogramowanie o parametrach nie gorszych, niż zaoferowane za cenę określoną w ofercie i umowie. 5. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji - opisach przedmiotu zamówienia stanowiących złączniki nr 9-11 do SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, normy, specyfikacje, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych, niż wskazane przez Zamawiającego, Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazujące na pochodzenie, określają jedynie klasę produktów, metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom, normom, europejskim ocenom technicznym, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom referencji technicznych, itp. opisanym w SIWZ. 6. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny, w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) opis oferowanego sprzętu lub oprogramowania potwierdzający wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry; 2) wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzający punktacje otrzymaną przez oferowany model procesora (dotyczy ofert składanych na cześć 1); 3) kopię certyfikatu ISO9001:2015 dla producenta sprzętu (dotyczy ofert składanych na cześć 1) 4) Deklaracja zgodności CE (dotyczy ofert składanych na cześć 1) 5) oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem – dotyczy części 1 i 2.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenia o których mowa w rozdziale IV, podrozdziale II ust. 1 SIWZ; 2) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale IV, podrozdziale II ust. 2 SIWZ. 5) Formularz cenowy (Załączniki nr 2-4 do SIWZ), w którym Wykonawca zobowiązany jest podać:  nazwę producenta oferowanego produktu,  nazwę, model/nr katalogowy oferowanego produktu,  stronę internetową producenta oferowanego produktu, jeśli oferowany produkt jest opisany na stronie producenta, a jeżeli Wykonawca jest producentem oferowanego produktu lub nie istnieje strona internetowa producenta z opisem oferowanego produktu,  krótki opis oferowanego produktu (tj. zestawienie parametrów zgodnie z OPZ - dane techniczne potwierdzające, że oferowany produkt spełnia wszystkie minimalne wymagania określone przez Zamawiającego, w tym wymiary produktu).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy. Zmiany umowy zostały określone w istotnych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis a) Notebook wraz systemem operacyjnym–14 szt.; b) Zestaw komputerowy wraz z systemem operacyjnym – 12 szt. ; c) Pakiet oprogramowania biurowego 26 licencji nieograniczonych czasowo i terytorialnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa drukarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis a) Drukarki sieciowe 8 szt. b) Drukarki przenośne 2 szt. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa 4 szt. aparatów fotograficznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin gwarancji i rękojmi
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)