1) Cześć 1 dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego:
a) Notebook wraz systemem operacyjnym–14 szt.;
b) Zestaw komputerowy wraz z systemem operacyjnym – 12 szt. ;
c) Pakiet oprogramowania biurowego 26 licencji nieograniczonych czasowo i terytorialnie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ
2) Cześć 2 dostawa drukarek:
a) Drukarki sieciowe 8 szt.
b) Drukarki przenośne 2 szt.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ
3) Cześć 3 dostawa 4 szt. aparatów fotograficznych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ
3. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu.
4. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy sprzętu i oprogramowania wyspecyfikowanego w OPZ, Wykonawca powinien dostarczyć sprzęt i oprogramowanie o parametrach nie gorszych, niż zaoferowane za cenę określoną w ofercie i umowie.
5. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji - opisach przedmiotu zamówienia stanowiących złączniki nr 9-11 do SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, normy, specyfikacje, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych, niż wskazane przez Zamawiającego, Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazujące na pochodzenie, określają jedynie klasę produktów, metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom, normom, europejskim ocenom technicznym, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom referencji technicznych, itp. opisanym w SIWZ.
6. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny, w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. |
GuidZP400 |
5a486ce0-5357-425d-a425-eb2f3e581bdf
|
Biuletyn |
586855-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
|
Regon |
472061020
|
Zamawiajacy adres ulica |
Romualda Traugutta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-113
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48426374733
|
Zamawiajacy fax |
426399879
|
Zamawiajacy email |
winb@lodz.uw.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.lodz.winb.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Plan działań nadzoru budowlanego na lata 2019-2020 o numerze POIS.10.01.00-0700/19 w ramach Działania 10.1 oś priorytetowa X ”Pomoc techniczna” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.lodz.winb.gov.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.lodz.winb.gov.pl/?app=przetargi
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
|
Numer referencyjny |
1/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Cześć 1 dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego:
a) Notebook wraz systemem operacyjnym–14 szt.;
b) Zestaw komputerowy wraz z systemem operacyjnym – 12 szt. ;
c) Pakiet oprogramowania biurowego 26 licencji nieograniczonych czasowo i terytorialnie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ
2) Cześć 2 dostawa drukarek:
a) Drukarki sieciowe 8 szt.
b) Drukarki przenośne 2 szt.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ
3) Cześć 3 dostawa 4 szt. aparatów fotograficznych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ
3. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu.
4. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy sprzętu i oprogramowania wyspecyfikowanego w OPZ, Wykonawca powinien dostarczyć sprzęt i oprogramowanie o parametrach nie gorszych, niż zaoferowane za cenę określoną w ofercie i umowie.
5. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji - opisach przedmiotu zamówienia stanowiących złączniki nr 9-11 do SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, normy, specyfikacje, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych, niż wskazane przez Zamawiającego, Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazujące na pochodzenie, określają jedynie klasę produktów, metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom, normom, europejskim ocenom technicznym, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom referencji technicznych, itp. opisanym w SIWZ.
6. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny, w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) opis oferowanego sprzętu lub oprogramowania potwierdzający wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry;
2) wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzający punktacje otrzymaną przez oferowany model procesora (dotyczy ofert składanych na cześć 1);
3) kopię certyfikatu ISO9001:2015 dla producenta sprzętu (dotyczy ofert składanych na cześć 1)
4) Deklaracja zgodności CE (dotyczy ofert składanych na cześć 1)
5) oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem – dotyczy części 1 i 2.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oświadczenia o których mowa w rozdziale IV, podrozdziale II ust. 1 SIWZ;
2) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
3) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
4) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale IV, podrozdziale II ust. 2 SIWZ.
5) Formularz cenowy (Załączniki nr 2-4 do SIWZ), w którym Wykonawca zobowiązany jest podać:
nazwę producenta oferowanego produktu,
nazwę, model/nr katalogowy oferowanego produktu,
stronę internetową producenta oferowanego produktu, jeśli oferowany produkt jest opisany na stronie producenta, a jeżeli Wykonawca jest producentem oferowanego produktu lub nie istnieje strona internetowa producenta z opisem oferowanego produktu,
krótki opis oferowanego produktu (tj. zestawienie parametrów zgodnie z OPZ - dane techniczne potwierdzające, że oferowany produkt spełnia wszystkie minimalne wymagania określone przez Zamawiającego, w tym wymiary produktu).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy. Zmiany umowy zostały określone w istotnych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|