GuidZP400 |
db43997a-9c2d-4c1a-aec5-8d5b7b886cdc
|
Biuletyn |
586373-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
|
Regon |
00001775600514
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chmielna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27/33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-748
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 078 200,
|
Zamawiajacy fax |
583 018 459
|
Zamawiajacy email |
Malgorzata.Rzepko@zus.pl,
|
Adres strony url |
www.zus.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zus.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zus.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup środków ochrony osobistej: maseczek jednorazowych, bezpudrowych, nitrylowych rękawiczek jednorazowych oraz fartuchów jednorazowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku
|
Numer referencyjny |
100000/271/17/2020-ZAP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup środków ochrony osobistej: maseczek jednorazowych/ rękawiczek jednorazowych bezpudrowych, nitrylowych /fartuchów jednorazowych* dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera Załącznik nr 1 do Umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1) cz. I - Maseczki jednorazowe:
I partia 5.000 sztuk – 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy
II partia 42.500 sztuk – 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy
2) cz. II - Rękawiczki jednorazowe bezpudrowe, nitrylowe:
I partia 40.000 sztuk – 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy
II partia 200.000 sztuk – 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy
3) cz. III - Fartuchy jednorazowe:
I partia 3.000 sztuk – 5 dni od dnia zawarcia umowy.
II partia 12.840 sztuk – 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp z zastrzeżeniem zapis ust. 11.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz Oferty wypełniony z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ;
3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, określające zakres umocowania pełnomocnika.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy/ Wykonawców – zasady określa § 10 we wzorach umów - Załączniki nr 4 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
07:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający informuje, że z uwagi na obowiązywanie ustawy z dnia 02.03.2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 roku, poz. 374) oraz wprowadzone ograniczenia z powodu sytuacji epidemicznej w Polsce, oferta zostanie poddana obowiązkowej „kwarantannie” przez 1 dzień kalendarzowy, wobec czego należy złożyć ofertę w terminie umożliwiającym poddanie jej kwarantannie przed publicznym otwarciem ofert.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
cz. I - Maseczki jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup 47.500 szt. maseczek jednorazowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku
1. Maseczki jednorazowe powinny:
1) spełniać wymagania normy EN 14683
• skuteczność filtracji bakteryjnej (BFE) jak dla masek typu II lub IIR,
• oddychalność (ciśnienie różnicowe - Pa) jak dla masek typu II lub IIR.
• biostatyczność (zachowanie czystości bakteryjnej),
- lub powinny być wykonane z materiału spełniającego powyższe wymagania
2) być wykonane z trójwarstwowej włókniny,
3) być wiązane z tyłu na troki lub posiadanie gumki umożliwiającą założenie maseczki o uszy,
4) w części środkowej posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy - zakrycie nosa, ust i brody,
5) w jednej krawędzi posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania,
6) rozmiar wyrobu „na płasko" ma wynosić co najmniej 17,5 cm x 9 cm,
2. Maseczki powinny być zapakowane w opakowania zbiorcze.
3. Minimalna liczba maseczek w opakowaniu – 30 szt.
4. Cena powinna zawierać koszt dostawy
5. Termin dostawy:
I partia 5.000 sztuk – 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy
II partia 42.500 sztuk – 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
cz. II - Rękawiczki jednorazowe bezpudrowe, nitrylowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 240.000 sztuk bezpudrowych, nitrylowych rękawiczek jednorazowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku
1. Rękawiczki powinny być pakowane w opakowaniach zbiorczych po 100 sztuk
2. Rozmiary i ilości rękawiczek:
Rozmiar rękawiczek 7 (S) 8 (M) 9 (L) 10 (XL) Suma
Liczba rękawiczek 51000 125000 42000 22000 240000
Liczba opakowań
(100szt) 510 1250 420 220 2400
3. Cena powinna zawierać koszt dostawy
6. Termin dostawy:
• I partia 40.000 sztuk – 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy
• II partia 200.000 sztuk – 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
cz. III - Fartuchy jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup 15.840 sztuk fartuchów jednorazowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku
Fartuch jednorazowe powinny spełniać następujące parametry:
• Wykonane z flizeliny,
• wiązane lub na rzepy,
• kolory: biały, zielony, niebieski (do wyboru),
• rozmiar: uniwersalny,
• gramatura: 40 g/m2
Termin dostawy:
I partia 3.000 sztuk – 5 dni od dnia zawarcia umowy.
II partia 12.840 sztuk – 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy.
|
| |