GuidZP400 |
f15ef7b2-ea16-4c16-9219-deadbb35c74e
|
Biuletyn |
587449-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta Płocka
|
Regon |
00059286800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stary Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
24 3671598
|
Zamawiajacy fax |
24 3671598
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@plock.eu
|
Adres strony url |
www.plock.eu oraz https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.plock.eu; https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.plock.eu; https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Płocka, 09-400 Płock, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3). Do czasu trwania pandemii koronawirusa COVID-19 oferty składane osobiście bądź dostarczane za pośrednictwem kuriera należy umieścić w urnie oznaczonej „ZAMÓWIENIA PUBLICZNE” znajdującej się przy wejściu do Biura Obsługi Klienta - wejście od ulicy Zduńskiej. Wrzucenie oferty do innej urny traktowane będzie jako niezłożenie oferty.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania.
|
Numer referencyjny |
WZP.271.1.108.2020/AS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy przedmiotu do 30 dni kalendarzowych (max) od dnia podpisania umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
Komputer stacjonarny typu All In One TYP I
wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net – potwierdzający osiągnięcie przez procesor wymaganego wyniku,
Certyfikat ISO9001: 2015 dla producenta sprzętu lub równoważne,
Deklaracja zgodności CE,
Oświadczenie producenta komputera lub wydruk gwarancji producenta sprzętu potwierdzający, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych (w całym okresie udzielonej gwarancji) Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem,
Oświadczenie o pozostawieniu dysków w siedzibie Zamawiającego w przypadku awarii.
Komputer stacjonarny typu All In One TYP II
Wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net – potwierdzający osiągnięcie przez procesor wymaganego wyniku,
Certyfikat ISO9001: 2015 dla producenta sprzętu lub równoważne,
Deklaracja zgodności CE,
Oświadczenie producenta komputera lub wydruk gwarancji producenta sprzętu potwierdzający, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych (w całym okresie udzielonej gwarancji) Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem,
Oświadczenie o pozostawieniu dysków w siedzibie Zamawiającego w przypadku awarii.
Laptop Typ I
Wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net – potwierdzający osiągnięcie przez procesor wymaganego wyniku,
Oświadczenie potwierdzające, że komputer spełnia standardy MIL-STD-810G, i pozytywnie przeszedł testy w tym zakresie,
dostarczyć wyniki w formacie PDF programu MobileMark® lub kartę katalogową produktu potwierdzającą czas pracy na zasilaniu bateryjnym,
Certyfikat ISO9001: 2015 dla producenta sprzętu lub równoważne,
Deklaracja zgodności CE,
Oświadczenie producenta komputera lub wydruk gwarancji producenta sprzętu potwierdzający, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych (w całym okresie udzielonej gwarancji) Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem,
Oświadczenie o pozostawieniu dysków w siedzibie Zamawiającego w przypadku awarii.
Laptop Typ II
Wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net – potwierdzający osiągnięcie przez procesor wymaganego wyniku,
Oświadczenie potwierdzające, że komputer spełnia standardy MIL-STD-810G i pozytywnie przeszedł testy w tym zakresie,
dostarczyć wyniki w formacie PDF programu MobileMark® lub kartę katalogową produktu potwierdzającą czas pracy na zasilaniu bateryjnym.
Certyfikat ISO9001:2015 dla producenta sprzętu lub równoważne,
Deklaracja zgodności CE,
Oświadczenie producenta komputera lub wydruk gwarancji producenta sprzętu potwierdzający, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych (w całym okresie udzielonej gwarancji) Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
Oświadczenie o pozostawieniu dysków w siedzibie Zamawiającego w przypadku awarii.
Laptop Typ III
Wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net – potwierdzający osiągnięcie przez procesor wymaganego wyniku,
oświadczenie producenta o spełnieniu normy MIL-STD-810G dla obudowy,
Certyfikat ISO9001:2015 dla producenta sprzętu lub równoważne,
Deklaracja zgodności CE,
Oświadczenie producenta komputera lub wydruk gwarancji producenta sprzętu potwierdzający, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych (w całym okresie udzielonej gwarancji) Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem,
Oświadczenie o pozostawieniu dysków w siedzibie Zamawiającego w przypadku awarii.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty dołączane do oferty:
1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawo Zamówień publicznych oraz dokona w umowie następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT,
2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę,
b) zaistnienie epidemii/pandemii, klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, niekorzystne warunki pogodowe w postaci np. ulewnych deszczy
o ile okoliczności wskazane w literze a, b mają wpływ na termin realizacji Przedmiotu zamówienia,
3) przedmiotu umowy - urządzeń na inne, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie Wykonawcy i spełniające wymagania zawarte w SIWZ, za zgodą Zamawiającego w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta lub zaprzestania ich produkcji. W takim przypadku Wykonawca może przedstawić Zamawiającemu materiał/urządzenie będące produktem zastępującym produkt wycofany przez producenta np. kolejna seria, nowy model tego samego produktu lub materiał/urządzenie.
|
IV 4 4 data |
2020-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|