Dostawy elektronarzędzi i maszyn

Publication date 2020-09-22
End date 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia elektromechaniczne,
  • Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587251-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 429991006, 429000005, 429971002, 317200009, 426361004, 438100004, 421200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy elektronarzędzi i maszyn zwanych dalej asortymentem.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 7 zadań:
Zadanie nr 1 – Dostawa elektronarzędzi warsztatowych;
Zadanie nr 2 – Dostawa przepychacza do rur;
Zadanie nr 3 – Dostawa kamery inspekcyjnej do rur kanalizacji Endoskop;
Zadanie nr 4 – Dostawa nożyc gilotynowych oraz mechanicznych;
Zadanie nr 5 – Dostawa prasy hydraulicznej;
Zadanie nr 6 – Dostawa okleiniarki;
Zadanie nr 7 – Dostawa Wuko przepychacza ciśnieniowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawiera Załącznik Nr 1A-1G do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania) będący jednocześnie Formularzem Cenowym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4695bac7-9aee-46d8-ba38-a7c2e990c24d
Biuletyn 587251-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 01212648200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (47) 7238608 ,
Zamawiajacy fax (47) 723-76-42
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl,
Adres strony url www.policja.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.policja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty i oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy elektronarzędzi i maszyn
Numer referencyjny WZP- 4908/20/303/IR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy elektronarzędzi i maszyn zwanych dalej asortymentem. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 7 zadań: Zadanie nr 1 – Dostawa elektronarzędzi warsztatowych; Zadanie nr 2 – Dostawa przepychacza do rur; Zadanie nr 3 – Dostawa kamery inspekcyjnej do rur kanalizacji Endoskop; Zadanie nr 4 – Dostawa nożyc gilotynowych oraz mechanicznych; Zadanie nr 5 – Dostawa prasy hydraulicznej; Zadanie nr 6 – Dostawa okleiniarki; Zadanie nr 7 – Dostawa Wuko przepychacza ciśnieniowego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawiera Załącznik Nr 1A-1G do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania) będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
Cpv glowny przedmiot 42999100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów lub zaistnienia okoliczności, które powodują, że bez wprowadzenia tych zmian realizacja umowy nie będzie możliwa. 2. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i obowiązywać będą od daty wskazanej w podpisanym przez Strony aneksie.
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 – Dostawa elektronarzędzi warsztatowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy elektronarzędzi warsztatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawiera Załącznik Nr 1A do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – Dostawa przepychacza do rur
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42997100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa przepychacza do rur. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawiera Załącznik Nr 1B do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 – Dostawa kamery inspekcyjnej do rur kanalizacji Endoskop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42997100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamery inspekcyjnej do rur kanalizacji Endoskop. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawiera Załącznik Nr 1C do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 – Dostawa nożyc gilotynowych oraz mechanicznych;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31720000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa nożyc gilotynowych oraz mechanicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawiera Załącznik Nr 1D do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 – Dostawa prasy hydraulicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42636100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy hydraulicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawiera Załącznik Nr 1E do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 – Dostawa okleiniarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43810000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa okleiniarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawiera Załącznik Nr 1F do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 – Dostawa Wuko przepychacza ciśnieniowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42120000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Wuko przepychacza ciśnieniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawiera Załącznik Nr 1G do dokumentacji postępowania będący jednocześnie Formularzem Cenowym
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy asortymentu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto w PLN
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)