1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV (kamery termowizyjnej – 1 szt., aparatu fotograficznego – 1 szt., mikrofonów – 7 szt., rejestratorów audio – 4 szt., głośnika bezprzewodowego – 1 szt.), określonego w załączniku nr 2 (A-E) do SIWZ, zwanego dalej „sprzętem”.
Oferowany sprzęt musi być: fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2019), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające sprzęt do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostawą, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (A-E) do SIWZ.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
a) Część A: kamera termowizyjna – 1 szt.,
b) Część B: aparat fotograficzny – 1 szt.,
c) Część C: mikrofony – 7 szt.,
d) Część D: rejestrator audio – 4 szt.,
e) Część E: głośnik bezprzewodowy – 1 szt.
5) Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą Wykonawca może złożyć ofertę ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7) Informacja na temat zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
8) Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od zawarcia umowy. (Termin realizacji zamówienia obok ceny brutto oraz terminu gwarancji, stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ.)
9) Adres dostawy: Dział Logistyki, pok.420, Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
10) Wymagany minimalny termin gwarancji:
a) w zakresie części A: 24 miesiące;
b) w zakresie części B: 12 miesięcy;
c) w zakresie części C: 24 miesiące (poz.1), 12 miesięcy (poz. 2), 24 miesiące (poz. 3), 24 miesiące (poz. 4), 12 miesięcy (poz. 5), 24 miesiące (poz.6)
d) w zakresie części D: 24 miesiące
e) w zakresie częśći E: 24 miesiące.
11) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
12) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
13) Podwykonawcy.
1) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych podwykonawców (zgodnie z treścią ust. 7 formularza oferty – załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia.
|
GuidZP400 |
0e5e5266-014a-4ae7-9740-792cd42bc59c
|
Biuletyn |
586099-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
|
Regon |
000001347
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bankowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 359 13 34,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
dzp@us.edu.pl ,
|
Adres strony url |
http://us.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
3) Niniejsze postępowanie w zakresie części A jest realizowane z projektu: pt.: „Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju PO WER 2014-2020". Nr umowy o dofinansowanie: POWR.03.05.00-00-Z301/18-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, Kancelaria pok. 17, Parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu RTV
|
Numer referencyjny |
DZP.381.091.2020.DW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV (kamery termowizyjnej – 1 szt., aparatu fotograficznego – 1 szt., mikrofonów – 7 szt., rejestratorów audio – 4 szt., głośnika bezprzewodowego – 1 szt.), określonego w załączniku nr 2 (A-E) do SIWZ, zwanego dalej „sprzętem”.
Oferowany sprzęt musi być: fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2019), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające sprzęt do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostawą, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (A-E) do SIWZ.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
a) Część A: kamera termowizyjna – 1 szt.,
b) Część B: aparat fotograficzny – 1 szt.,
c) Część C: mikrofony – 7 szt.,
d) Część D: rejestrator audio – 4 szt.,
e) Część E: głośnik bezprzewodowy – 1 szt.
5) Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą Wykonawca może złożyć ofertę ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7) Informacja na temat zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
8) Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od zawarcia umowy. (Termin realizacji zamówienia obok ceny brutto oraz terminu gwarancji, stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ.)
9) Adres dostawy: Dział Logistyki, pok.420, Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
10) Wymagany minimalny termin gwarancji:
a) w zakresie części A: 24 miesiące;
b) w zakresie części B: 12 miesięcy;
c) w zakresie części C: 24 miesiące (poz.1), 12 miesięcy (poz. 2), 24 miesiące (poz. 3), 24 miesiące (poz. 4), 12 miesięcy (poz. 5), 24 miesiące (poz.6)
d) w zakresie części D: 24 miesiące
e) w zakresie częśći E: 24 miesiące.
11) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
12) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
13) Podwykonawcy.
1) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych podwykonawców (zgodnie z treścią ust. 7 formularza oferty – załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
32320000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, spełniający wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ ( załącznik nr 2 A-E do SIWZ). Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 5,
2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
3) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
4) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia sprzętu w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. „siła wyższa”;
5) zakończenia serii produkcyjnej zaoferowanego modelu sprzętu oraz rozpoczęcia produkcji sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.091.2020.DW, poprzedzającego zawarcie umowy,
6) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w §4 ust. 1 wzoru umowy,
8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz lub umowy o dofinansowanie projektu w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
8. Ochrona danych osobowych. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
W zakresie części A
I. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Beneficjent Projektu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój (PO WER), tj. Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, w imieniu Administratora, informuje, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, z siedziba w Warszawie, przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa.
Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mailowy: kancelaria@miir.gov.pl lub pisemnie przekazując korespondencję na adres siedziby Administratora.
b) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@miir.gov.pl lub pisemnie przekazując korespondencje na adres siedziby Administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Administrator powierzył przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, na podstawie zawartej umowy o dofinansowanie projektu pt.: „Jeden Uniwersytet - Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”. Projekt, a tym samym przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych, o numerze POWR.03.05.00-00Z301/18. Może się Pani/Pan również skontaktować z inspektorem ochrony danych, podmiotu który realizuje projekt nr POWR.03.05.00-00Z301/18, poprzez email: iod@us.edu.pl.
c) Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO:
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE.L.2013.347.320 z późn. zm.),
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1304/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Społecznego i uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1081/2006 (Dz. Urz. UE.L.2013.347. 470), oraz załącznika I i II do tego rozporządzenia;
rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) nr 1011/2014 z dnia 22 września 2014r. ustanawiającego szczegółowe przepisy wykonawcze do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w odniesieniu do wzorów służących do przekazywania Komisji określonych informacji oraz szczegółowe przepisy dotyczące wymiany informacji między beneficjentami a instytucjami zarządzającymi, certyfikującymi, audytowymi i pośredniczącymi (Dz. Urz. UE L 286 z 30.09.2014).
ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020.
d) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Projektu, w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, udzielenia wsparcia, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu i sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój 2014-2020.
e) Podanie danych jest wymogiem niezbędnym do realizacji ww. celu, o którym mowa w pkt. 4. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z przepisów prawa, w tym uniemożliwiają udział w projekcie realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój 2014-2020.
f) Pani/Pana dane osobowe zostały powierzone Instytucji Pośredniczącej - Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, ul. Nowogrodzka 47a, 00-695 Warszawa, beneficjentowi realizującemu Projekt - Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice oraz podmiotom, które na zlecenie beneficjenta będą uczestniczyć w realizacji Projektu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój (PO WER). Pani/Pana dane osobowe mogą zostać również powierzone specjalistycznym firmom, realizującym na zlecenie Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej oraz beneficjenta ewaluacje, kontrole i audyt w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój 2014-2020.
g) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione organom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem.
h) Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt 4, do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa.
i) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
j) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych, przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
k) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane.
l) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
W zakresie części B-E
1) Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe wg poniższych zasad.
a) Administrator danych osobowych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Uniwersytet Śląski w Katowicach. Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest w formie:
pisemnej na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice,
elektronicznej na adres e-mail: administrator.danych@us.edu.pl;
b) Inspektor Ochrony Danych. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, Może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób:
pisemnie na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice,
elektronicznie na adres e-mail: iod@us.edu.pl;
c) Cel przetwarzania danych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr DZP.381.091.2020.DW, o nazwie Dostawa sprzętu RTV prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
d) Odbiorcy danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”;
e) Okres przechowywania danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych.
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
II. Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO:
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór stosownego oświadczenia został przewidziany w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1A do Ogłoszenia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część A: kamera termowizyjna – 1 szt.,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32320000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV (kamery termowizyjnej – 1 szt.) określonego w załączniku nr 2 A do SIWZ, zwanego dalej „sprzętem”.
Oferowany sprzęt musi być: fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2019), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające sprzęt do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostawą, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 A do SIWZ.
4) Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od zawarcia umowy. (Termin realizacji zamówienia obok ceny brutto oraz terminu gwarancji, stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ.)
5) Adres dostawy: Dział Logistyki, pok.420, Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
6) Wymagany minimalny termin gwarancji: w zakresie części A: 24 miesiące;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część B: aparat fotograficzny – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38651000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV ( aparatu fotograficznego – 1 szt.), określonego w załączniku nr 2 B do SIWZ, zwanego dalej „sprzętem”.
Oferowany sprzęt musi być: fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2019), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające sprzęt do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostawą, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (B) do SIWZ.
4) Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od zawarcia umowy. (Termin realizacji zamówienia obok ceny brutto oraz terminu gwarancji, stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ.)
5) Adres dostawy: Dział Logistyki, pok.420, Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
6) Wymagany minimalny termin gwarancji: w zakresie części B: 12 miesięcy;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część C: mikrofony – 7 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32340000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV ( mikrofonów – 7 szt.), określonego w załączniku nr 2 (C) do SIWZ, zwanego dalej „sprzętem”.
Oferowany sprzęt musi być: fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2019), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające sprzęt do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostawą, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (C) do SIWZ.
4) Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od zawarcia umowy. (Termin realizacji zamówienia obok ceny brutto oraz terminu gwarancji, stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ.)
5) Adres dostawy: Dział Logistyki, pok.420, Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
6) Wymagany minimalny termin gwarancji: w zakresie części C: 24 miesiące (poz.1), 12 miesięcy (poz. 2), 24 miesiące (poz. 3), 24 miesiące (poz. 4), 12 miesięcy (poz. 5), 24 miesiące (poz.6)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część D: rejestrator audio – 4 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32320000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV (rejestratorów audio – 4 szt.), określonego w załączniku nr 2 (D) do SIWZ, zwanego dalej „sprzętem”.
Oferowany sprzęt musi być: fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2019), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające sprzęt do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostawą, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (D) do SIWZ.
4) Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od zawarcia umowy. (Termin realizacji zamówienia obok ceny brutto oraz terminu gwarancji, stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ.)
5) Adres dostawy: Dział Logistyki, pok.420, Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
6) Wymagany minimalny termin gwarancji: w zakresie części D: 24 miesiące
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część E: głośnik bezprzewodowy – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32340000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV (głośnika bezprzewodowego – 1 szt.), określonego w załączniku nr 2 (E) do SIWZ, zwanego dalej „sprzętem”.
Oferowany sprzęt musi być: fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2019), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające sprzęt do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostawą, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (E) do SIWZ.
4) Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od zawarcia umowy. (Termin realizacji zamówienia obok ceny brutto oraz terminu gwarancji, stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ.)
5) Adres dostawy: Dział Logistyki, pok.420, Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
6) Wymagany minimalny termin gwarancji: w zakresie częśći E: 24 miesiące.
|
| |