Dostawa Sprzętu komputerowego z oprogramowaniem - laptopy -20 szt, myszki bezprzewodowe -94 szt w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Działanie 2.8 „Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym , Pl 9iv. Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym94 szt

Publication date 2020-09-22
End date 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Powiat Otwocki
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586868-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302374106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem:
Laptopy – 20 szt
Myszka bezprzewodowa – 94 szt.

w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Działanie 2.8 „Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym , Pl 9iv. Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 i załącznik nr 3 dla każdej części oddzielnie.i w załącznikach dotyczących ofert częściowych
Przedmiot zamówienia musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne gwarancje i dokumentację w języku polskim.
Oferowany sprzęt winien być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, kompletny bezpieczny, gotowy do pracy i dostarczony w oryginalnym opakowaniu.
3.Zamawiający dokonał podziału Zamówienia na 2 części.
Każdy Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość części (np. 1, 2, ).
Każda część będzie oddzielnie oceniana.
Na każdą część będzie zawarta oddzielna umowa.

Część I:
Laptopy – 20 szt.
dokładny opis przedmiotu stanowi załącznik nr 2
Część II - Myszka bezprzewodowa –94 szt

dokładny opis przedmiotu stanowi załącznik nr 3
Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego sprzętu, lub rezygnacji z wyboru oferty w danej części, jeżeli cena najkorzystniejszych ofert we wszystkich częściach lub w danej części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W ofercie należy podać markę / model oferowanego sprzętu
Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, gwarancja, oraz wszystkie płyty/dyskietki z oprogramowaniem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7a4088d9-5c82-486f-9ec7-d6ff82f66c56
Biuletyn 586868-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Otwocki
Regon 13268681000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Górna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Otwock
Zamawiajacy kod pocztowy 05-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 778-1-300
Zamawiajacy fax 22 778-1-302
Zamawiajacy email przetargi@powiat-otwocki.pl
Adres strony url www.powiat-otwocki.pl
Adres strony internetowej www.powiat-otwocki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.powiat-otwocki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja Tak .www.powiat-otwocki.pl/BIP
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej Skłądanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego , osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Sprzętu komputerowego z oprogramowaniem - laptopy -20 szt, myszki bezprzewodowe -94 szt w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Działanie 2.8 „Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym , Pl 9iv. Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym94 szt
Numer referencyjny SAI.272.1.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem: Laptopy – 20 szt Myszka bezprzewodowa – 94 szt. w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Działanie 2.8 „Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym , Pl 9iv. Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 i załącznik nr 3 dla każdej części oddzielnie.i w załącznikach dotyczących ofert częściowych Przedmiot zamówienia musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne gwarancje i dokumentację w języku polskim. Oferowany sprzęt winien być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, kompletny bezpieczny, gotowy do pracy i dostarczony w oryginalnym opakowaniu. 3.Zamawiający dokonał podziału Zamówienia na 2 części. Każdy Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość części (np. 1, 2, ). Każda część będzie oddzielnie oceniana. Na każdą część będzie zawarta oddzielna umowa. Część I: Laptopy – 20 szt. dokładny opis przedmiotu stanowi załącznik nr 2 Część II - Myszka bezprzewodowa –94 szt dokładny opis przedmiotu stanowi załącznik nr 3 Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego sprzętu, lub rezygnacji z wyboru oferty w danej części, jeżeli cena najkorzystniejszych ofert we wszystkich częściach lub w danej części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W ofercie należy podać markę / model oferowanego sprzętu Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, gwarancja, oraz wszystkie płyty/dyskietki z oprogramowaniem.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 52771,44
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow Termin realizacji max 15 dni. Możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia będzie dodatkowo punktowana w kryterium termin realizacji
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty i oświadczenia składane są w formie przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016r. poz. 1126) , Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z 16.października 2018 zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( DZ.U z 2018 r poz. 1993) oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju z 29 czerwca 2020 ( Dz.U z 2020 poz. 1282) 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu z postępowania, o których mowa w rozdziale XIII pkt 1. Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, dot( art. 24 ust1 pkt 12-23) którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców a) oświadczenia o którym mowa składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać, brak podstaw wykluczenia 6.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeśli oferta nie została podpisana zgodnie z zasadą reprezentacji w KRS/CEiDG , została podpisana przez inne osoby. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez notariusza albo mocodawcę.. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do stosowania treści art. 23 ust 2 ustawy Pzp i ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i publicznego i zawarcia umowy . Pełnomocnictwo winno być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 4.Wykaz podwykonawców ( jeśli dotyczy) – wg załącznika nr 7 do SIWZ. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany mowy, a w szczególności: - zmianę dostarczanego sprzętu za zgodą Zamawiającego na sprzęt o parametrach wyższych niż zaoferowany w złożonej ofercie, pod warunkiem że cena nie ulegnie podwyższeniu.
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem: Laptopy – 20 szt w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Działanie 2.8 „Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym , Pl 9iv. Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 48780,49
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem: Laptopy – 20 szt w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Działanie 2.8 „Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym , Pl 9iv. Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym. Parametr Wartość Typ sprzętu Laptop Procesor wielordzeniowy, osiągający w teście Passmark min. 7965 pkt. Wynik dostępny w załączeniu. Pamięć RAM Minimum: 8 GB DDR4 możliwość rozbudowy do min 16GB, Jeden slot wolny Karta graficzna Zintegrowana Kamera Wbudowana Dysk twardy SSD M.2 256GB PCIe Ekran 15,6" o rozdzielczości FHD (1920 x 1080) z podświetleniem LED, matryca matowa Klawiatura QWERTY Dzwięk Wbudowane głośniki stereo Wbudowany mikrofon Łączność Wi-Fi (802.11 a/b/g/n/ac) Moduł Bluetooth Złącza HDMI, RJ-45 (10/100/1000), Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe Liczba portów USB: min. 3 (w tym 2 x USB 3.0) Czytnik kart pamięci bateria -oryginalna bateria dołaczona przez producenta oferowanego laptopa System operacyjny System, poprzez mechanizmy wbudowane, bez użycia dodatkowych aplikacji, musi: 1) umożliwiać instalację oprogramowania, wymienionego poniżej: - Microsoft Office 2013/2016/2019 2) umożliwiać dokonywanie aktualizacji i poprawek systemu przez Internet z możliwością wyboru instalowanych poprawek; 3) zapewniać internetową aktualizację w języku polskim; 4) posiadać wbudowaną zaporę internetową (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6; 5) posiadać zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe; 6) posiadać wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi- Fi); 7) posiadać wbudowany system pomocy w języku polskim; 8) dostarczać wsparcie dla .NET Framework 1.1, 2.0, 3.0 i 4.5 – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach; 9) posiadać graficzne środowisko instalacji i konfiguracji. 10) posiadać wbudowane następujące mechanizmy umożliwiające przystosowanie stanowiska dla osób niepełnosprawnych: • lupa powiększająca zawartość ekranu, • narrator odczytujący zawartość ekranu, • regulacja jasności i kontrastu ekranu, • możliwość odwrócenia kolorów np. biały tekst na czarnym tle, • regulowanie rozmiaru kursora myszy i czasu trwania powiadomień systemowych, • funkcja sterowania myszą z klawiatury numerycznej, • funkcja klawiszy trwałych, która sprawia, że skrót klawiszowy jest uruchamiany po naciśnięciu jednego klawisza, • funkcja napisów w treściach wideo, • możliwość skorzystania z wizualnych rozwiązań alternatywnych wobec dźwięków”.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem: Myszka bezprzewodowa – 94 szt. w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Działanie 2.8 „Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym , Pl 9iv. Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowot
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3990,95
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis 2. Mysz bezprzewodowa szt 94w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Działanie 2.8 „Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym , Pl 9iv. Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym. 2. Mysz bezprzewodowa szt 94 Sensor myszy Optyczny Interfejs USB Konstrukcja Klasyczna Maksymalna czułość [DPI] 1600 Liczba przycisków 5 Rolka przewijania Tak Gwarancja 24 miesiące
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)