Dostawa materiałów biurowych

Publication date 2020-09-23
End date 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588612-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający ilości został określony przez Zamawiającego w załącznikach nr 1A-1I do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedno, kilka lub wszystkie części zamówienia zgodnie z podziałem na zadania (9 zadań). Kod CPV 30190000-7, 30192000-1.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 25188290-339f-4bb5-bfcd-df94970c8deb
Biuletyn 588612-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Regon 91362152000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców Wielkopolskich
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-090
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 525 255 320
Zamawiajacy fax 525 255 319
Zamawiajacy email przetarg@bg.policja.gov.pl
Adres strony url www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ofertę w postaci elektronicznej składa się wyłącznie poprzez Platformę dostępną pod adresem : www.platformazakupowa.pl/kwp_bydgoszcz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się w formie pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem na poniższy adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres KWP w Bydgoszczy, Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych
Numer referencyjny SZPiFP-102-20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający ilości został określony przez Zamawiającego w załącznikach nr 1A-1I do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedno, kilka lub wszystkie części zamówienia zgodnie z podziałem na zadania (9 zadań). Kod CPV 30190000-7, 30192000-1.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Uwaga! Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia w/w dokumentu w przypadku, gdy w Oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ wskaże jego dostępność w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych. W powyższej sytuacji Zamawiający bierze samodzielnie z tej bazy danych w/w dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy (Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu)
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa materiały biurowe - zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający ilości oraz rodzaj asortymentu został określony przez Zamawiającego w załączniku nr 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa materiały biurowe - zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający ilości oraz rodzaj asortymentu został określony przez Zamawiającego w załączniku nr 1B SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa materiały biurowe - zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający ilości oraz rodzaj asortymentu został określony przez Zamawiającego w załączniku nr 1C do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa materiały biurowe - zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający ilości oraz rodzaj asortymentu został określony przez Zamawiającego w załączniku nr 1D do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa materiały biurowe - zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający ilości oraz rodzaj asortymentu został określony przez Zamawiającego w załączniku nr 1E do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa materiały biurowe - zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający ilości oraz rodzaj asortymentu został określony przez Zamawiającego w załączniku nr 1F do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa materiały biurowe - zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający ilości oraz rodzaj asortymentu został określony przez Zamawiającego w załączniku nr 1G do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa materiały biurowe - zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający ilości oraz rodzaj asortymentu został określony przez Zamawiającego w załączniku nr 1H do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa materiały biurowe - zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający ilości oraz rodzaj asortymentu został określony przez Zamawiającego w załączniku nr 1I do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy (T)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin wymiany towaru w ramach reklamacji (W)
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)