Zakup urządzeń sieciowych dla ST ROSICZKA

Publication date 2020-09-23
End date 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Okablowanie sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586455-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 324210000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”. Opis ten należy odczytywać wraz
z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w „Istotnych postanowieniach umowy” stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ. Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych o rozwiązaniach, co najmniej równoważnych (nie gorszych) z opisywanymi, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2e5d389a-69ef-45ce-a43c-5953eddef0d1
Biuletyn 586455-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
Regon 14033854900000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 9/13
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 847 818,
Zamawiajacy fax 261 847 145
Zamawiajacy email czi.inwestycje@mon.gov.pl,
Adres strony url https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://czcsz.wp.mil.pl/pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Wykonawca może złożyć ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia oferty, zmiany lub wycofania dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu oraz na stronie internetowej Zamawiającego.
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć w formie pisemnej w języku polskim osobiście, przesłać pocztą lub kurierem. Miejsce składania oferty: Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych, ul. Żwirki i Wigury 9/13 bud. 30 pok. 206 A-B (kancelaria jawna) 00-909 Warszawa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych, ul. Żwirki i Wigury 9/13 bud. 30 pok. 206 A-B (kancelaria jawna) 00-909 Warszawa, tel. 261 848 190.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup urządzeń sieciowych dla ST ROSICZKA
Numer referencyjny 2613.9.2020.EW
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w „Istotnych postanowieniach umowy” stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ. Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych o rozwiązaniach, co najmniej równoważnych (nie gorszych) z opisywanymi, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
Cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach, których lub ich sytuacji polega Wykonawca. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w składanej ofercie dostępności dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tych baz danych wskazany przez Wykonawcę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać złożenia próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (wzór Załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcom nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość dokonywania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) W wyniku wejścia w życie nowych przepisów prawa – w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. 2) W przypadku wprowadzenia zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy PZP. 3) W przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia lub jego podzespołu Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad, 4) Nastąpi konieczność zmiany terminów płatności, o ile nie spowoduje to konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie. 5) Strony dopuszczają zmianę miejsca dostaw w przypadku zaistnienia sytuacji niezależnej od Zamawiającego. 6) Strony dopuszczają zmiany terminu, wartości i zakresu umowy wynikające z art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)