Przetarg nieograniczony na dostawę wieży artroskopowej

Publication date 2020-09-23
End date 2020-10-06 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588718-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa wieży artroskopowej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f20e5de-d1b3-4279-bdcb-72fbb5060c84
Biuletyn 588718-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku
Regon 50637922000000
Zamawiajacy adres ulica Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-471
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 8693550, 8694550,
Zamawiajacy fax 858 693 566
Zamawiajacy email zamowienia@zozmswia.bialystok.pl,
Adres strony url www.zozmswia.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozmswia.bialystok.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozmswia.bialystok.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie elektronicznej na www.platfomazakupowa.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej w języku poskim na adres Białystok, ul. Fabryczna 27
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Fabryczna 27, 15-471 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę wieży artroskopowej
Numer referencyjny DZP.2344.38.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu dostawa wieży artroskopowej
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WYKONAWCÓW POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA, JAKICH ZAMAWIAJACY DZIAŁAJĄC NA POSTAWIE ART. 26 UST. 2F USTAWY WYMAGA ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ ORAZ POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW, KTÓRE MAJĄ BYĆ ZŁOŻONE WRAZ Z OFERTĄ c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy, d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z prowadzonego postępowania (załącznik nr 5), e) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4), f) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych tj. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785) (załącznik nr 5), g) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 5a), h) oświadczenie Wykonawcy, iż wobec niego nie wydano prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. (załącznik nr 5a), i) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2), j) wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 7), k) wypełniony wzór umowy (załączniki nr 3), l) oświadczenie RODO- załącznik nr 8 ł) oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (protokół z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust 1 pkt 23 Ustawy, w formie określonej w § 14 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126) (załącznik nr 6). Wraz ze złożeniem powyższego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna za skutecznie złożone oświadczenie załączone do oferty, z treści którego będzie wynikało, iż Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, o ile zachodzi taka sytuacja. 3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3a do SIWZ
IV 4 4 data 2020-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria dodatkowa gwarancja
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)