Dostawa drobnego sprzętu medycznego (zestawy nierozstrzygnięte)

Publication date 2020-09-23
End date 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588080-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę drobnego sprzętu medycznego (zestawy nierozstrzygnięte). Opis, wielkość i zakres zamówienia został opisany w 10 zestawach w ilości
i asortymencie określonym w Załączniku nr 2 – Zestawienie asortymentowe do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 096ba233-a771-4190-b568-9f5c054fa106
Biuletyn 588080-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Regon 43101904600000
Zamawiajacy adres ulica Abramowicka
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-442
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 817 286 439,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@snzoz.lublin.pl,
Adres strony url http://www.snzoz.lublin.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://snzoz.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://snzoz.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pomocą operatora pocztowego, kuriera, lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu medycznego (zestawy nierozstrzygnięte)
Numer referencyjny SzNSPZOZ.N-ZP.3721-16/20/PW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę drobnego sprzętu medycznego (zestawy nierozstrzygnięte). Opis, wielkość i zakres zamówienia został opisany w 10 zestawach w ilości i asortymencie określonym w Załączniku nr 2 – Zestawienie asortymentowe do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow – w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow – w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow – w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Zamawiający żąda przedłożenia na wezwanie zamawiającego (z zastrzeżeniem pkt. 7 UWAGA) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.3 Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. UWAGA: 1) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenie lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 346 ze zm.), 2) W przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty, 3) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych w języku innym niż polski, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust 1 PZP, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 1 i 3 PZP (brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego) korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik numer 1 - Formularz oferty, Załącznik numer 2 – Zestawienie asortymentu Załącznik numer 3 – Projekt umowy, Załącznik numer 4 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Załącznik numer 5 – Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej/informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Załącznik numer 6 – Klauzule informacyjne
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem, że zmiany wynikają z: 1)zmiany stawki podatku VAT – odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT, względem dostaw do których mają zastosowanie zmienione przepisy, zmianie podlegają ceny jednostkowe brutto, ceny nett pozostają bez zmian, 2)zmiany limitów ilościowych zamawianych towarów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach załącznika nr 2 do SIWZ Formularz oferty cz.1 poprzez zwiększenie limitów ilościowych w jednych pozycjach załącznika nr 2 do SIWZ Formularz oferty cz.1, a zmniejszenie limitów ilościowych innych w innych pozycjach załącznika nr 2 do SIWZ w sytuacji, gdy na określone pozycje asortymentu limit został lub przewiduje się, że zostanie wyczerpany przez Zamawiającego przed upływem okresu obowiązywania umowy, a na inne pozycje asortymentu limit przewidziany w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz oferty cz.1 nie został lub przewiduje się, że nie zostanie wyczerpany, pod warunkiem że nie wpływa to na zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy ponad przewidziane w § 4 ust. 1 umowy, 3)wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkujących tym, iż zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; zmiana nie może spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, 4)uzasadnionego braku możliwości lub trudności w dostarczeniu towaru będącego przedmiotem umowy – w takim przypadku strony mogą zamienić towar będący przedmiotem umowy na towar równoważny tj. spełniający co najmniej wymagania przewidziane w SIWZ – cena jednostkowa pozostaje bez zmian lub zostaje obniżona, zmiana może zostać wprowadzona do końca okresu obowiązywania umowy lub na czas określony, 5)przedłużenie terminu obowiązywania Umowy w przypadku niewykorzystania wartości brutto przedmiotu Umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy – w takim przypadku termin wykonania przedmiotu Umowy zostanie przedłużony do czasu wykorzystania całkowitej wartości brutto przedmiotu Umowy, każdorazowo nie dłużej jednak niż o 6 miesięcy. Zmiana danych teleadresowych stron wymaga niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy i nie stanowi zmiany umowy. W przypadku braku powiadomienia wszelkie pisma wysłane na adres i numer faksu wskazane w niniejszej umowie uznaje się za skutecznie doręczone.
IV 6 1 sposob udostepniania Oferta oraz wszelkie oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Wykonawcę w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „Zastrzeżone”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa art. 86 ust. 4 ustawy.
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw 1 zawiera 7 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestaw 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw 2 zawiera 12 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestaw 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw 3 zawiera 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zestaw 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw 4 zawiera 1 pozycję
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestaw 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw 5 zawiera 10 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zestaw 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw 6 zawiera 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zestaw 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw 7 zawiera 5 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zestaw 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw zawiera 3 pozycje
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy częściowej
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)