GuidZP400 |
eb928b3d-b168-4cb1-83c3-b2da0ce87ba8
|
Biuletyn |
588554-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
|
Regon |
51088420500010
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Oczapowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-719
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 233 420
|
Zamawiajacy fax |
(089) 5233278
|
Zamawiajacy email |
jasma@uwm.edu.pl
|
Adres strony url |
www.uwm.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
wersja papierowa – oferta winna być sporządzona w formie papierowej, napisana na komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką, złożona w siedzibie Zamawiającego. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę uprawnioną
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sukcesywna czasopism zagranicznych w prenumeracie na rok 2021 wraz z bezpłatnymi dostępami on-line oraz zakupem bazy ISSN do Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie.
|
Numer referencyjny |
283/2020/PN/DZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa czasopism zagranicznych drukowanych w prenumeracie obejmującej okres 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r. (od numeru pierwszego do ostatniego za rok 2020) wraz z bezpłatnymi dostępami on-line jeśli posiadają (z wyłączeniem pozycji zamawianych tylko online) oraz zakupem bazy ISSN dla Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
od momentu ukazania się pierwszego numeru prenumeraty na rok 2021 do momentu ukazania się ostatniego numeru na rok 2021.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1.1. W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1b pkt. 3 Ustawy Pzp, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje:
a) w zakresie Części nr 1 – co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była (jest) dostawa czasopism zagranicznych w prenumeracie rocznej o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
b) w zakresie Części nr 2 – co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była (jest) dostawa czasopism zagranicznych w prenumeracie rocznej o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp Wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ
2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych dostaw powinien być sporządzony według Załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
2.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ;
2.3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.
2.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS lub CEIDG).
2.5. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione:
a) w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem – wersja papierowa złożenia oferty,
b) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej do reprezentacji, wskazanej we właściwym rejestrze lub poświadczone przez notariusza – wersja elektroniczna złożenia oferty.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowią Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące:
2.1. zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej,
2.2. zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
2.3. zmiany zakresu prenumerowanych czasopism, w szczególności zmiany tytułu i częstotliwości ukazywania się, zmiany formy z wydruku na on-line i odwrotnie, zaprzestania ukazywania się określonego czasopisma.
3. Na podstawie przesłanek wskazanych w art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
4. W przypadku zaistnienia okoliczności wskazanej w pkt. 2 ppkt. 2.1. oraz 2.2. strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy.
5. W przypadku zaistnienia okoliczności wskazanej w pkt. 2 ppkt. 2.3. strony ustalają nowy zakres realizacji przedmiotu umowy pod warunkiem, iż Wykonawca przedstawi na piśmie uzasadnienie oraz oświadczenie wydawcy o zaistniałych zmianach.
6. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Czasopisma – nauki ścisłe.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa czasopism zagranicznych drukowanych w prenumeracie obejmującej okres 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r. (od numeru pierwszego do ostatniego za rok 2020) wraz z bezpłatnymi dostępami on-line jeśli posiadają (z wyłączeniem pozycji zamawianych tylko online) oraz zakupem bazy ISSN dla Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Czasopisma – nauki humanistyczne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa czasopism zagranicznych drukowanych w prenumeracie obejmującej okres 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r. (od numeru pierwszego do ostatniego za rok 2020) wraz z bezpłatnymi dostępami on-line jeśli posiadają (z wyłączeniem pozycji zamawianych tylko online) oraz zakupem bazy ISSN dla Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz cenowy”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |