GuidZP400 |
f7f15ddc-a65a-45c0-af24-283c49a1a5ec
|
Biuletyn |
588356-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30855400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Poniatowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koło
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
632 626 100,
|
Zamawiajacy fax |
632 720 850
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@spzozkolo.pl,
|
Adres strony url |
bip.spzozkolo.pl
|
Adres strony internetowej |
bip.spzozkolo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.spzozkolo.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.spzozkolo.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
|
Numer referencyjny |
SPZOZ.DŚM-ZP.240.15.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole w ramach następujących oddzielnych pakietów.
Szczegółowy opis wymagań i parametrów jakościowych, szacunkowe zestawienie ilościowe materiałów objętych przedmiotem zamówienia określają pozycje wymienione w druku „FORMULARZ CENOWY”, który stanowi Załącznik nr 2.
Szczegółowy sposób wykonania zamówienia publicznego opisany został w druku „PROJEKT UMOWY”.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego, na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem).
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem).
3) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem).
4) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem).
5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
7) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych,
Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust.5 rozdziału, składa:
1) Pkt 1) – informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp,
2) pkt 2-4) – dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w rozdz.V ust. 1 pkt 1, składa dokument, o którym mowa w ust. 5 pkt 1 niniejszego rozdziału, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych w celu potwierdzenia przez oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego:
1) materiały informacyjne zawierające parametry techniczno-użytkowe oferowanego przedmiotu zamówienia, np. katalogi, foldery / ulotki, specyfikacje techniczne, itp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) Uzupełniony druk OFERTA – załącznik nr 1
2) Uzupełniony druk FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY – załącznik nr 2
3) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy
4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne.
Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z wykonawców oddzielnie)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w sytuacji:
4.1. zmian cen urzędowych wyrobów medycznych objętych przedmiotem umowy (wzrostu lub zmniejszenia),
4.2. zmian stawek celnych i podatkowych produktów objętych przedmiotem umowy,
4.3. innych zmian związanych z decyzją urzędów państwowych,
4.4. zmiany cen na korzyść Zamawiającego,
4.5. zmiany stawki podatku VAT - zmianie ulegnie stawka podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna przez okres trwania umowy.
4.6. niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy. Dopuszczalne będzie wówczas wydłużenie czasu trwania umowy przy zachowaniu jej wartości, aneks zawarty będzie w ostatnim dniu obowiązywania niniejszej umowy na okres nie dłuższy niż o 3 miesiące.
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - przyrządy do przetaczania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przyrządy do przetoczeń - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Igły do znieczuleń, nakłuć lędźwiowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Igły do znieczuleń i nakłuć lędźwiowych - szczegółowy opis asortymentu w załączniku nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - szyny chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szyny chirurgiczne - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania I - strzykawki, igły cewniki - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania - zgłębniki, dreny, cewniki - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - elektroda bierna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
elektroda bierna - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 - maski tlenowe z nebulizatorem z rezerwuarem, silikonowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Maski tlenowe z nebulizatorem z rezerwuarem, silikonowe - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 - sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 - Zestawy ambulatoryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
zestawy ambulatoryjne - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 - sprzęt jednorazowy - blok operacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
sprzęt jednorazowy przeznaczony do stoswania na bloku operacyjnym - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12 - kaniule dla dorosłych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kaniule dla dorosłych - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13 - elektrody I - blok operacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Elektrody - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 14 - worki stomijne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki stomijne - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15 - Butelki i smoczki dla dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Butelki i smoczki dla dzieci - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16 - zestawy, zgłębniki oraz diety do żywienia pozajelitowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy zgłębniki oraz zestawy do żywienia pozajelitowego - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17 - ostrza chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
ostrza chirurgiczne - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 18 - Rurki intubacyjne dotchawicze, kaniule dożylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rurki intubacyjne, dotchawicze, kaniule dożylne - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 19 - elektroda czynna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
elektroda czynna - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 20 - sprzęt jednorazowy i wielorazowy do laparoskopu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
sprzęt jednorazowy i wielorazowy do laparoskopu - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 21 - sprzęt jednorazowy i wielorazowy do endoskopii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt jednorazowy i wielorazowy do endoskopii - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 22 - specjalistyczny sprzęt jednorazowy - staplery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Specjalistyczny sprzęt jednorazowy - staplery
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 23 - elektrody II - blok operacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Elektrody ma blok operacyjny - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 24 - Rękawice chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice chirurgiczne - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 25 - rękawice diagnostyczne I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice diagnostyczne - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 26 - rękawice diagnostyczne II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice diagnostyczne - szczegółowy opis asortymentu oraz ilości określa załącznik nr 2
|
| |