Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie

Publication date 2020-09-23
End date 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Włoszczowa
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588332-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie oraz wyposażenia dla pracowników Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie. Zamówienie zostało podzielone na 9 zadań. Zadanie 1:1. Łóżko z materacem i stelażem – 6 szt. 2. Szafka nocna z szufladą i półką – 6 szt. 3. Lampka nocna – 6 szt.
4. Szafa ubraniowa – 3 szt. Zadanie 2: 1. Kołdra + poduszka komp. – 6 szt. 2. Komplety pościeli – 6 szt. 3. Ręcznik – 6 szt. Zadanie 3: 1. Komplet talerzy – 1 komplet 2. Komplet sztućcy - 1 komplet 3. Naczynia jednorazowe – 500 kompletów Zadanie 4: 1. Maszyna czyszcząca do powierzchni pomieszczeń i korytarzy – 3szt. 2. Zestaw do sprzątania – wózek – 3 szt. 3. Kosz na zużyte środki – 12 szt. Zadanie 5: 1. Lampy bakteriobójcze – 5 szt. 2. Lampy bakteriobójcze przepływowe - 5 szt. 3. Ozonatory z przedłużaczami – 3 szt. 4. Termometry elektroniczne – 15 szt. Zadanie 6:
1. Maseczki z filtrem wielorazowe – 300 szt. 2. Maseczki ochronne (jednorazowe)– 1500 szt. 3. Rękawice jednorazowe nitrylowe: S-100 op. (po100 szt.) M- 850 op. (po100 szt.) L- 850 op. (po100 szt.)
4. Ochraniacze na obuwie – 10 op. ( po 100 szt.) 5. Fartuchy jednorazowe ochronne – 500 szt. Zadanie 7: 1. Żele antybakteryjne do rąk – 250 op. (po 0,5 l) 2. Płyny do dezynfekcji rąk - 5l – 90 op. 0,5l – 100 op.3. Płyny do dezynfekcji powierzchni – 5l – 170 op. Zadanie 8: 1. Kombinezony ochronne jednorazowe – 100 szt. 2. Pościel jednorazowa (zestaw) – 300 szt. 3. Ręcznik kąpielowy jednorazowy – 240 szt. 4. Myjka jednorazowa - 2000 szt. Zadanie 9: 1. Materac – 70 szt. 2. Pokrowiec ochronny – 100 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 877f9bc5-58e5-4104-b980-e8465042f60c
Biuletyn 588332-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 29239839300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Koniecpolska
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Włoszczowa
Zamawiajacy kod pocztowy 29-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 942 038,
Zamawiajacy fax 413 942 039
Zamawiajacy email dps@dpswloszczowa.pl,
Adres strony url www.dpswloszczowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Bezpieczna przyszłość" realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego w ramach PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia https://dompomocyspolecznej.bip.gov.pl; www.dpswloszczowa.pl zakładka BIP
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://dompomocyspolecznej.bip.gov.pl; www.dpswloszczowa.pl zakładka BIP
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej we Włoszczowie ,ul. Koniecpolska 20, 29-100 Włoszczowa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie oraz wyposażenia dla pracowników Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie. Zamówienie zostało podzielone na 9 zadań. Zadanie 1:1. Łóżko z materacem i stelażem – 6 szt. 2. Szafka nocna z szufladą i półką – 6 szt. 3. Lampka nocna – 6 szt. 4. Szafa ubraniowa – 3 szt. Zadanie 2: 1. Kołdra + poduszka komp. – 6 szt. 2. Komplety pościeli – 6 szt. 3. Ręcznik – 6 szt. Zadanie 3: 1. Komplet talerzy – 1 komplet 2. Komplet sztućcy - 1 komplet 3. Naczynia jednorazowe – 500 kompletów Zadanie 4: 1. Maszyna czyszcząca do powierzchni pomieszczeń i korytarzy – 3szt. 2. Zestaw do sprzątania – wózek – 3 szt. 3. Kosz na zużyte środki – 12 szt. Zadanie 5: 1. Lampy bakteriobójcze – 5 szt. 2. Lampy bakteriobójcze przepływowe - 5 szt. 3. Ozonatory z przedłużaczami – 3 szt. 4. Termometry elektroniczne – 15 szt. Zadanie 6: 1. Maseczki z filtrem wielorazowe – 300 szt. 2. Maseczki ochronne (jednorazowe)– 1500 szt. 3. Rękawice jednorazowe nitrylowe: S-100 op. (po100 szt.) M- 850 op. (po100 szt.) L- 850 op. (po100 szt.) 4. Ochraniacze na obuwie – 10 op. ( po 100 szt.) 5. Fartuchy jednorazowe ochronne – 500 szt. Zadanie 7: 1. Żele antybakteryjne do rąk – 250 op. (po 0,5 l) 2. Płyny do dezynfekcji rąk - 5l – 90 op. 0,5l – 100 op.3. Płyny do dezynfekcji powierzchni – 5l – 170 op. Zadanie 8: 1. Kombinezony ochronne jednorazowe – 100 szt. 2. Pościel jednorazowa (zestaw) – 300 szt. 3. Ręcznik kąpielowy jednorazowy – 240 szt. 4. Myjka jednorazowa - 2000 szt. Zadanie 9: 1. Materac – 70 szt. 2. Pokrowiec ochronny – 100 szt.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt.9.3 SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt.9.3 SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt.9.3 SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)