GuidZP400 |
877f9bc5-58e5-4104-b980-e8465042f60c
|
Biuletyn |
588332-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
29239839300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Koniecpolska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Włoszczowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
29-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 942 038,
|
Zamawiajacy fax |
413 942 039
|
Zamawiajacy email |
dps@dpswloszczowa.pl,
|
Adres strony url |
www.dpswloszczowa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Bezpieczna przyszłość" realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego w ramach PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://dompomocyspolecznej.bip.gov.pl; www.dpswloszczowa.pl zakładka BIP
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://dompomocyspolecznej.bip.gov.pl; www.dpswloszczowa.pl zakładka BIP
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej we Włoszczowie ,ul. Koniecpolska 20, 29-100 Włoszczowa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie oraz wyposażenia dla pracowników Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie. Zamówienie zostało podzielone na 9 zadań. Zadanie 1:1. Łóżko z materacem i stelażem – 6 szt. 2. Szafka nocna z szufladą i półką – 6 szt. 3. Lampka nocna – 6 szt.
4. Szafa ubraniowa – 3 szt. Zadanie 2: 1. Kołdra + poduszka komp. – 6 szt. 2. Komplety pościeli – 6 szt. 3. Ręcznik – 6 szt. Zadanie 3: 1. Komplet talerzy – 1 komplet 2. Komplet sztućcy - 1 komplet 3. Naczynia jednorazowe – 500 kompletów Zadanie 4: 1. Maszyna czyszcząca do powierzchni pomieszczeń i korytarzy – 3szt. 2. Zestaw do sprzątania – wózek – 3 szt. 3. Kosz na zużyte środki – 12 szt. Zadanie 5: 1. Lampy bakteriobójcze – 5 szt. 2. Lampy bakteriobójcze przepływowe - 5 szt. 3. Ozonatory z przedłużaczami – 3 szt. 4. Termometry elektroniczne – 15 szt. Zadanie 6:
1. Maseczki z filtrem wielorazowe – 300 szt. 2. Maseczki ochronne (jednorazowe)– 1500 szt. 3. Rękawice jednorazowe nitrylowe: S-100 op. (po100 szt.) M- 850 op. (po100 szt.) L- 850 op. (po100 szt.)
4. Ochraniacze na obuwie – 10 op. ( po 100 szt.) 5. Fartuchy jednorazowe ochronne – 500 szt. Zadanie 7: 1. Żele antybakteryjne do rąk – 250 op. (po 0,5 l) 2. Płyny do dezynfekcji rąk - 5l – 90 op. 0,5l – 100 op.3. Płyny do dezynfekcji powierzchni – 5l – 170 op. Zadanie 8: 1. Kombinezony ochronne jednorazowe – 100 szt. 2. Pościel jednorazowa (zestaw) – 300 szt. 3. Ręcznik kąpielowy jednorazowy – 240 szt. 4. Myjka jednorazowa - 2000 szt. Zadanie 9: 1. Materac – 70 szt. 2. Pokrowiec ochronny – 100 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt.9.3 SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt.9.3 SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt.9.3 SIWZ
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
IV 4 4 data |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|