Pełnienie funkcji Administratora Regionalnego Centrum Informacji Medycznej RCIM

Publication date 2020-09-23
End date 2020-10-06 00:00:00
Instytucja Województwo Podkarpackie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588393-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienie funkcji Administratora Regionalnego Centrum Informacji Medycznej RCIM. Usługa ma na celu zapewnienie wsparcia administracji IT dla RCIM w zakresie parametryzacji, konfiguracji, wdrażania nowych wersji, utrzymania integracji z podmiotami leczniczymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9519f969-9f10-42c6-8499-2a8c3ec64172
Biuletyn 588393-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Podkarpackie
Regon 69058132400000
Zamawiajacy adres ulica al. Łukasza Cieplińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 501 776
Zamawiajacy fax 178 501 701
Zamawiajacy email administracja@podkarpackie.pl
Adres strony url www.bip.podkarpackie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.podkarpackie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - osobiście albo za pośrednictwem poczty (firmy kurierskiej)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, kod pocztowy 35-010, al. Łukasza Cieplińskiego 4, pok. nr 207
Nazwa nadana zamowieniu Pełnienie funkcji Administratora Regionalnego Centrum Informacji Medycznej RCIM
Numer referencyjny OR-IV.272.1.17.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienie funkcji Administratora Regionalnego Centrum Informacji Medycznej RCIM. Usługa ma na celu zapewnienie wsparcia administracji IT dla RCIM w zakresie parametryzacji, konfiguracji, wdrażania nowych wersji, utrzymania integracji z podmiotami leczniczymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. wykonawcy którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali bądź wykonują należycie przynajmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług w zakresie administracji IT systemu teleinformatycznego klasy klient-serwer, pełniąc rolę administratora systemu, którego wartość brutto wynosiła bądź wynosi nie mniej niż 500 000,00 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że warunek udziału w postępowaniu jak wyżej – spełnia samodzielnie przynajmniej jeden z wykonawców wchodzących w skład grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Usługa o której mowa powyżej rozumiana jest jako usługa pełnienia roli administratora systemu teleinformatycznego w ramach dedykowanej umowy lub jako element umowy w zakresie dostawy, wdrożenia systemu teleinformatycznego i świadczenia usługi administratora wdrożonego systemu teleinformatycznego. Świadczenie usługi administratora systemu teleinformatycznego (składającego się na oprogramowanie i sprzęt serwerowy i sieciowy aktywny), rozumiane jest jako zadania wykonywane w zakresie administracji IT, co najmniej (łącznie): a) monitorowanie funkcjonowania systemu teleinformatycznego i dbałość o utrzymanie go w ruchu w tym wykonywanie kopii zapasowej systemu b) analiza awarii administrowanego systemu, ich naprawa lub koordynacja we współpracy z dostawcami elementów tego systemu informatycznego c) konfiguracja i parametryzacja administrowanego systemu teleinformatycznego d) zarządzanie kontami użytkowników systemu teleinformatycznego i uprawnieniami użytkowników do jego funkcjonalności e) testy i instalowanie nowych wersji oprogramowania wchodzącego w skład administrowanego systemu f) świadczenie usług hel-desk dla użytkowników systemu teleinformatycznego. Przez usługę należy rozumieć jedną umowę (zamówienie/ kontrakt): • zakończoną przed terminem, który zostanie wskazany przez wykonawcę w wykazie usług, w ramach której wykonawca zrealizował usługę jak wyżej, o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000 PLN, lub • wykonywaną, w ramach której wykonawca zrealizował już część usługi jak wyżej, a wartość brutto tej części była nie mniejsza niż 500 000 PLN. W przypadku wykonawców rozliczających się w innej walucie niż PLN (polski złoty), przeliczenia walut należy dokonać według tabeli kursów średnich opublikowanych przez Narodowy Bank Polski w dniu wykonania zamówienia/części zamówienia przez wykonawcę, a jeżeli w tym dniu kursów nie ogłoszono, to według kursów ostatnio przed tą datą ogłoszonych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku usług nadal wykonywanych (będących w trakcie realizacji) referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)