„Dostawa materiałów i wyposażenia na rzecz zwalczania koronowirusa COVID - 19z podziałem na 6 części (zadania) na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie podległych Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie

Publication date 2020-09-24
End date 2020-10-02 00:00:00
Instytucja Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Maty,
  • Akcesoria ochronne,
  • Rękawice,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589428-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 184243000, 395320000, 181430003, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyposażenia, na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie z podziałem na zadania (części, liczba zadań części 6). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 08c1ef8f-738c-4b66-b108-723d6329ad7b
Biuletyn 589428-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Regon 43091020300000
Zamawiajacy adres ulica Wolska
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-411
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814664991
Zamawiajacy fax 814664991
Zamawiajacy email mzz@zlobki.lublin.eu
Adres strony url zlobki.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Scentralizowana Jednostka Organizacyjna Gminy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://biuletyn.lublin.eu/zlobki/zamowienia-publiczne/2020/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://biuletyn.lublin.eu/zlobki/zamowienia-publiczne/2020/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć osobiście lub pocztą w sekretariacie Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie,
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wolska 5, 20-411 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa materiałów i wyposażenia na rzecz zwalczania koronowirusa COVID - 19z podziałem na 6 części (zadania) na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie podległych Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie
Numer referencyjny MZŻ.253-13/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyposażenia, na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie z podziałem na zadania (części, liczba zadań części 6). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie powyższego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie spełnienia powyższego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie spełnienia powyższego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.4.1.Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 6.4.2. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 6.4.3. Odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2.Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w związku ze: a) zmianą cen jednostkowych zawartych w kosztorysie cenowym (załącznik nr 2 do umowy) oraz łącznej kwoty umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki, b) zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, c) zmianą Wykonawcy, następującą w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, d)zmiany odpowiednich zapisów umowy w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, których przy zachowaniu należytej staranności strony nie mogły przewidzieć. 3. Zmiana umowy może nastąpić zarówno na wniosek Zamawiającego jak i Wykonawcy, zgłoszony na piśmie w okresie obowiązywania umowy. 4. Wniosek o którym mowa w ust. 3 składany jest minimum 3 dni przed datą planowanych zmian i musi zawierać uzasadnienie i opis proponowanych zmian.
IV 4 4 data 2020-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa maseczek 3 warstwowych, jednorazowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyposażenia, na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie z podziałem na zadania (części, liczba zadań części 6). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa rękawiczek jednorazowych, nitrylowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyposażenia, na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie z podziałem na zadania (części, liczba zadań części 6). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mat
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39532000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyposażenia, na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie z podziałem na zadania (części, liczba zadań części 6). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa fartuchów jednorazowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyposażenia, na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie z podziałem na zadania (części, liczba zadań części 6). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa płynów do dezynfekcji rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyposażenia, na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie z podziałem na zadania (części, liczba zadań części 6). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa płynów do dezynfekcji podłóg i powierzchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyposażenia, na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie z podziałem na zadania (części, liczba zadań części 6). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)