Dostawa sprzętu komputerowego

Publication date 2020-09-24
End date 2020-10-02 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589323-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie gminy Wrocław, w ramach zadań:
Zadanie nr 1 – dostawa sprzętu komputerowego – sprzęt stacjonarny
Zadanie nr 2 – dostawa sprzętu komputerowego – sprzęt przenośny
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
3.4. Zamawiający, przy realizacji niemniejszego zamówienia, korzysta z prawa opcji polegającego na możliwości zamówienia, w ramach oddzielnych zleceń, dodatkowego Sprzętu (wraz z instalacją) wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamówienia w ramach prawa opcji nie przekroczy kwoty: ……………
3.5. Wykonawca, wraz z ofertą złoży specyfikację techniczną oferowanego sprzętu komputerowego. Specyfikacja musi zawierać, co najmniej markę, model i nazwę oferowanego sprzętu oraz dane techniczne wymienione w załączniku nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia. Specyfikacja techniczna stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. Brak specyfikacji technicznej złożonej wraz z ofertą spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ.
3.6. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone
w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane
w złotych polskich (PLN).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 69b9d35c-d96d-4aae-a60b-bd89d7cffb37
Biuletyn 589323-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Regon 22287361000000
Zamawiajacy adres ulica Namysłowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 777 90 23,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email cui@cui.wroclaw.pl,
Adres strony url https://bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://cui-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pocztą, pocztą kurierską lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres CUI ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny CUI-ZZ.3200.31.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie gminy Wrocław, w ramach zadań: Zadanie nr 1 – dostawa sprzętu komputerowego – sprzęt stacjonarny Zadanie nr 2 – dostawa sprzętu komputerowego – sprzęt przenośny 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 3.4. Zamawiający, przy realizacji niemniejszego zamówienia, korzysta z prawa opcji polegającego na możliwości zamówienia, w ramach oddzielnych zleceń, dodatkowego Sprzętu (wraz z instalacją) wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamówienia w ramach prawa opcji nie przekroczy kwoty: …………… 3.5. Wykonawca, wraz z ofertą złoży specyfikację techniczną oferowanego sprzętu komputerowego. Specyfikacja musi zawierać, co najmniej markę, model i nazwę oferowanego sprzętu oraz dane techniczne wymienione w załączniku nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia. Specyfikacja techniczna stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. Brak specyfikacji technicznej złożonej wraz z ofertą spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. 3.6. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego, za kwotę co najmniej 150 000 zł brutto każda. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, powyższy warunek zostanie spełniony, gdy dla obu zadań wykaże co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego, za kwotę co najmniej 150 000 zł brutto każda. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany za spełniony, gdy jeden z wykonawców wykaże jego spełnienie w całości, tzn. doświadczenie w ramach warunku nie sumuje się. W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu, warunek zostanie spełniony gdy inny podmiot wykaże jego spełnienie w całości (doświadczenia nie sumuje się), z zastrzeżeniem, ze inny podmiot będzie musiał uczestniczyć w realizacji zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w rozdziale 5 pkt 5.2.3. SIWZ – wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
Inne dokumenty niewymienione (Oświadczenie - Grupa kapitałowa), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert – składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poniżej: 1) w przypadku zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego lub Odbiorcy lub zmiany wynikającej z zaprzestania produkcji oferowanego Sprzętu, przy czym zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych lub jakościowych Sprzętu w stosunku do Załącznika nr 1 do Umowy – Opisu przedmiotu zamówienia oraz Załącznika nr 4 - Oferty - Zmawiający dopuszcza zmiany w szczególności zmiany: a) sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym (min. miejsca dostarczenia przedmiotu umowy, przyjętych metod i kanałów komunikacji, b) zakresu przedmiotu Umowy w obszarze dostaw, wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych albo parametrów Sprzętu, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, - Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w zakresie dostosowania jej do tych zmian,
IV 4 4 data 2020-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego - sprzęt stacjonarny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego - stacjonarnego, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do Umowy (załącznik nr 9 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego - sprzęt przenośny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego - przenośnego, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do Umowy (załącznik nr 9 do SIWZ)
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Środki techniczne i organizacyjne Wykonawcy spełniające wymagania art. 28 RODO
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)