Wymiana 38 sztuk kopuł klap dymowych polegająca na demontażu zniszczonych i dostawie wraz z montażem nowych kopuł klap dymowych na dachu obiektu Arena Gliwice przy ul. Akademicka 50 (3)

Publication date 2020-09-24
End date 2020-10-02 00:00:00
Instytucja Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Alarmy przeciwpożarowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587219-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 316252005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Wymiana 38 sztuk kopuł klap dymowych polegająca na demontażu zniszczonych i dostawie wraz z montażem nowych kopuł klap dymowych na dachu obiektu Arena Gliwice przy ul. Akademickiej 50 (3)”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty z załączniku nr 5 do SIWZ, tj. w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej jako: OPZ).
Wymagany termin gwarancji: (min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, maks. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres gwarancji ma być taki sam jak okres rękojmi, Wymagany termin rękojmi: (min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, maks. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres rękojmi ma być taki sam jak okres gwarancji).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b2eddc80-9a6d-49fe-884d-ea7498e12dca
Biuletyn 587219-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Regon 27625533500000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 238 55 30
Zamawiajacy fax 32 238 55 27
Zamawiajacy email za@um.gliwice.pl
Adres strony url www.gliwice.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Obsługi Interesantów (parter - wejście od ul. Wyszyńskiego) w Urzędzie Miejskim w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21
Nazwa nadana zamowieniu Wymiana 38 sztuk kopuł klap dymowych polegająca na demontażu zniszczonych i dostawie wraz z montażem nowych kopuł klap dymowych na dachu obiektu Arena Gliwice przy ul. Akademicka 50 (3)
Numer referencyjny ZA.271.76.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Wymiana 38 sztuk kopuł klap dymowych polegająca na demontażu zniszczonych i dostawie wraz z montażem nowych kopuł klap dymowych na dachu obiektu Arena Gliwice przy ul. Akademickiej 50 (3)”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty z załączniku nr 5 do SIWZ, tj. w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej jako: OPZ). Wymagany termin gwarancji: (min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, maks. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres gwarancji ma być taki sam jak okres rękojmi, Wymagany termin rękojmi: (min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, maks. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres rękojmi ma być taki sam jak okres gwarancji).
Cpv glowny przedmiot 31625200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1) termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy, 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie wykonywali (lub nadal wykonują) należycie co najmniej dwie usługi polegające na dostawie i montażu klap dymowych, o wartości nie mniejszej niż 200.000, 00 zł brutto (każda). Zdolność techniczna lub zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie.
Zakresie warunkow udzialu - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uwaga: Zamawiający wymaga - na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, aby wykonawca wraz z ofertą złożył wyżej wymienione dokumenty potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia następujących zmian w Umowie: a) w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w § 6 ust. 1 ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej Umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie. a)*w przypadku zamiany stawki podatku od towarów i usług całkowita wartość Umowy wskazana w § 6* ust. 2 ulegnie stosownej zmianie, z tym, że kwota wynagrodzenia, o którym mowa w § 6* ust. 1 nie ulegnie zmianie. 3. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian. * dotyczy transakcji, w wyniku których podatek VAT zobowiązany jest rozliczyć Zamawiający
IV 4 4 data 2020-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty lub oświadczenia obcojęzyczne załączone do oferty muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)