DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH

Publication date 2020-09-24
End date 2020-10-02 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce
Miejscowość Olsztynek
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587966-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa i instalacja następujących urządzeń medycznych:
Zadanie nr 1 – Wisząca lampa dwufunkcyjna bakteriobójcza przepływowa i bezpośredniego działania do dezynfekcji z programatorem i licznikiem pracy lampy – 50 szt.
Zadanie nr 2 – Lampa do dezynfekcji przepływowa mobilna z licznikiem czasu pracy – 4 szt.
Zadanie nr 3 – Dostawa kardiomonitor ze stojakiem – 3 szt.
Zadanie nr 4 – Dostawa defibrylatora – 2 szt.
Zadanie nr 5 – Dostawa wózka reanimacyjnego ze stojakiem – 4 szt.
Zadanie nr 6 - Dostawa generatora ozonu do dezynfekcji pomieszczeń – 3 szt.
Zadanie nr 7 - Dostawa spirometru – 2 szt.
Zadanie nr 8 – Dostawa oscylometru – 1 szt.
Zadanie nr 9 – Dostawa analizatora tlenku azotu w wydychanym powietrzu – 1 szt.
Zadanie nr 10 – Dostawa rynometru – 1 szt.
Zadanie nr 11 – Dostawa asystoru kaszlu – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8a03042a-e719-4845-a134-9f3226af38ba
Biuletyn 587966-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce
Regon 29623600000000
Zamawiajacy adres ulica Ameryka
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Olsztynek
Zamawiajacy kod pocztowy 11-015
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 089 5194867, 5194810
Zamawiajacy fax 895 194 813
Zamawiajacy email szpital@ameryka.com.pl
Adres strony url www.ameryka.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ameryka.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
Numer referencyjny ZP/PN/11/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 11
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa i instalacja następujących urządzeń medycznych: Zadanie nr 1 – Wisząca lampa dwufunkcyjna bakteriobójcza przepływowa i bezpośredniego działania do dezynfekcji z programatorem i licznikiem pracy lampy – 50 szt. Zadanie nr 2 – Lampa do dezynfekcji przepływowa mobilna z licznikiem czasu pracy – 4 szt. Zadanie nr 3 – Dostawa kardiomonitor ze stojakiem – 3 szt. Zadanie nr 4 – Dostawa defibrylatora – 2 szt. Zadanie nr 5 – Dostawa wózka reanimacyjnego ze stojakiem – 4 szt. Zadanie nr 6 - Dostawa generatora ozonu do dezynfekcji pomieszczeń – 3 szt. Zadanie nr 7 - Dostawa spirometru – 2 szt. Zadanie nr 8 – Dostawa oscylometru – 1 szt. Zadanie nr 9 – Dostawa analizatora tlenku azotu w wydychanym powietrzu – 1 szt. Zadanie nr 10 – Dostawa rynometru – 1 szt. Zadanie nr 11 – Dostawa asystoru kaszlu – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie, Wykonawca potwierdza spełnianie warunków przez złożenie oświadczenia,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie, Wykonawca potwierdza spełnianie warunków przez złożenie oświadczenia,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie, Wykonawca potwierdza spełnianie warunków przez złożenie oświadczenia,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 ustawy, należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 14 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ W celu wykazania spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, należy złożyć wraz z ofertą: 1. karty katalogowe /opisy/ foldery / prospekty / ulotki / fotografie/ oświadczenie Wykonawcy / informacje producenta oferowanego asortymentu/, potwierdzające, spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów opisanych w Załączniku Nr 1-11 do SIWZ. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2. dokumenty potwierdzające jakość wyrobów – deklaracja CE oraz atesty, certyfikaty, itp., 3. zaświadczenia o wpisie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania lub odpisu z innego właściwego rejestru, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020, poz. 186 t. j.).
Inne dokumenty niewymienione 1 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik Nr 12 do SIWZ, 2 Formularz asortymentowy – załącznik Nr 1-11 do SIWZ w zależności od złożonej oferty 3 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4 Aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa lamp wiszących dwufunkcyjnych bakteriobójczych przepływowych i bezpośredniego działania do dezynfekcji z programatorem i licznikiem pracy lampy – 50 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa lamp do dezynfekcji przepływowa mobilna z licznikiem czasu pracy – 4 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa kardiomonitor ze stojakiem – 3 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa defibrylatora – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa wózka reanimacyjnego ze stojakiem – 4 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa generatora ozonu do dezynfekcji pomieszczeń – 3 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa spirometru – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa oscylometru – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa analizatora tlenku azotu w wydychanym powietrzu – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa rynometru – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 10 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa asystoru kaszlu – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 11 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)