Dostawa: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, kołdry, poduszki, koce, chusty na temblak, koszule szpitalne, odzież robocza dla personelu medycznego i pomocniczego

Publication date 2020-09-24
End date 2020-10-07 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby włókiennicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589216-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 395000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Liczba pakietów – 5
Pakiet nr 1 – Pościel z bawełny wielorazowego użytku: poszwa, poszewka, prześcieradło, podkład oraz koszula szpitalna
Pakiet nr 2 – Koc, poduszka
Pakiet nr 3 – Kołdra jednorazowa, poduszka jednorazowa
Pakiet 4 – Chusta na temblak
Pakiet 5 – Odzież robocza (wielokrotnego użytku) dla personelu medycznego i pomocniczego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cccffc48-96c7-4478-9d86-d2359c2dfc5d
Biuletyn 589216-N-2020
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Regon 89004744600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sokołowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58-309
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 746 489 742
Zamawiajacy fax 746 489 746
Zamawiajacy email szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony url www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego: ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, kołdry, poduszki, koce, chusty na temblak, koszule szpitalne, odzież robocza dla personelu medycznego i pomocniczego
Numer referencyjny Zp/56/PN-53/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Liczba pakietów – 5 Pakiet nr 1 – Pościel z bawełny wielorazowego użytku: poszwa, poszewka, prześcieradło, podkład oraz koszula szpitalna Pakiet nr 2 – Koc, poduszka Pakiet nr 3 – Kołdra jednorazowa, poduszka jednorazowa Pakiet 4 – Chusta na temblak Pakiet 5 – Odzież robocza (wielokrotnego użytku) dla personelu medycznego i pomocniczego
Cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Okres realizacji dla Pakietu 1,2 - 24 miesięcy Okres realizacji dla Pakietu 3,4,5 - 12 miesięcy
Okreslenie warunkow Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. : 1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności wyrobów włókienniczych na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 – 80 000,00 zł, dla pakietu nr 2 – 25 000,00 zł, dla pakietu nr 3 – 20 000,00 zł, dla pakietu nr 4 – 1 000,00 zł, dla pakietu nr 5 – 14 000,00 zł. każda z dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1)Odpis z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2) Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności: wyrobów włókienniczych na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 – 80 000,00 zł, dla pakietu nr 2 – 25 000,00 zł, dla pakietu nr 3 – 20 000,00 zł, dla pakietu nr 4 – 1 000,00 zł, dla pakietu nr 5 – 14 000,00 zł, każda z dostaw. 3) Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog). 4) Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-10-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacja dotycząca ochrony danych osobowych (RODO) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu • inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego jest Pan Jarosław Golec, mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, tel. 0/74 6489696; Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, kołdry, poduszki, koce, chusty na temblak, koszule szpitalne, odzież robocza dla personelu medycznego i pomocniczego nr Zp/56/PN-53/20 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; • dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; • Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pościel z bawełny wielorazowego użytku: poszwa, poszewka, prześcieradło, podkład oraz koszula szpitalna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze Dodatkowe kody CPV: 39512200-6 Pokrycia (dot. pakietu nr 1) 39512500-9 Poszewki na poduszki (dot. pakietu nr 1) 39512100-5 Prześcieradła (dot. pakietu nr 1) 39518000-6 Bielizna szpitalna (dot. pakietu nr 1)
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa j.m. Ilość na 24 miesiące 1 Poszwa 160x210 szt. 2070 2 Poszwa 160x90 szt. 40 3 Poszewka 70x80 szt. 1810 4 Poszewka 40x40 szt. 100 5 Prześcieradło 160x240 szt. 2540 6 Prześcieradło 90x160 szt. 40 7 Prześcieradło 60x100 szt. 40 8 Podkład 90x220 szt. 100 9 Podkład 90x160 szt. 600 10 Podkład 140x200 szt. 10 11 Koszula szpitalna szt. 680 Kryteria: 1. Pościel bawełniana, biała, z nadrukiem w kolorze niebieskim ,,Specjalistyczny Szpital im Dr A. Sokołowskiego w Wałbrzychu” oraz nazwa oddziału przy zamówieniach dla poszczególnych oddziałów. 2. Dla Oddziału Pediatrycznego pościel w delikatne kolorowe kropki – nadruk nazwa szpitala i oddziału. 3. Nadruk na pościeli lub haft: wyraźny, trwały i niespieralny, czcionka 10 cm, nazwa szpitala i oddziału umieszczona wzdłuż poszwy i prześcieradła 2-3 krotnie, na poszewce napis 2 krotnie, na podkładzie 2 krotnie. Jeżeli haft na poszewce i podkładzie to w miejscach nie powodujących dyskomfortu dla pacjenta. 4. Tkanina bawełniana wytrzymała, przeznaczona do częstego prania i dezynfekcji, minimum w temp.60 stopni C do 90 stopni C. 5. Poszwa z zakładką w dolnej części 20 cm. 6. Poszewka na poduszkę z zakładką 20 cm 7. Koszula szpitalna- bawełna 100%, w kolorze białym wiązana z przodu na 3 troki, długie rozcięcie z przodu koszuli. Długi, szeroki rękaw. Rozmiary po wcześniejszym uzgodnieniu. Nadruk – nazwa szpitala, czcionka co najmniej 5 cm. Temperatura prania min. 60 stopni C do 90 stopni C. Dostawy sukcesywne po uprzednim zamówieniu przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Koc, poduszka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze Dodatkowe kody CPV: 39511100-8 Koce (dot. pakietu nr 2) 39516120-9 Poduszki (dot. pakietu nr 2 i 3)
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa j.m. Ilość na 24 miesiące 1. Koc akrylowy Wymiary 160/200 cm Jednobarwny Poliester 100%. Z możliwością prania do 40 °C. szt. 815 2. Poduszka Wymiary 70x80 cm Antyalergiczna, wypełnienie – włókno silikonowe, z możliwością prania min. 60° C do 90°C, kolor biały, materiał poszycia – bawełna. szt. 900 3. Poduszka ,, Jasiek” Wymiary 40x40 cm Antyalergiczna, wypełnienie – włókno silikonowe, z możliwością prania min. 60° C do 90°C, kolor biały, materiał poszycia – bawełna. szt. 100
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Kołdra jednorazowa, poduszka jednorazowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze Dodatkowe kody CPV: 39516120-9 Poduszki (dot. pakietu nr 2 i 3) 39512400-8 Pierzyny (dot. pakietu nr 3)
Zalacznik krotki opis L.p. NAZWA J.M. ILOŚĆ na 12 m-cy 1. Kołdra jednorazowa o wymiarach 100cm x 200cm. Wewnątrz wypełnienie z Poliesteru + zewnętrzna warstwa z włókniny typu SMS o gramaturze 35 g/m2, miękka i przyjazna dla ciała, waga 340 g. kolor biały i niebieski. Pakowana próżniowo a'1szt. szt. 1000 2. Poduszka jednorazowa o wymiarach 40cm x 50cm, wewnątrz wypełnienie z Poliesteru + zewnętrzna warstwa z włókniny typu SMS o gramaturze 35 g/m2, poduszka miękka i wygodna, przyjazna dla ciała, waga 250g, kolor biały i niebieski. Pakowana próżniowo a'1szt. szt. 1000
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Chusta na temblak
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze Dodatkowe kody CPV: 39520000-3 Gotowe wyroby włókiennicze (dot. pakietu 4)
Zalacznik krotki opis L.p. NAZWA J.M. ILOŚĆ na 12 m-cy 1. Chusta na temblak wykonana z antystatycznej, trójwarstwowej włókniny typu SMS o gramaturze min. 50g/m2 o wymiarach 100cm x 100cm x 141cm, dostępna w 3 kolorach: niebieskim, zielonym i fioletowym. Pakowana pojedynczo. szt. 2000
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Odzież robocza (wielokrotnego użytku) dla personelu medycznego i pomocniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Główny kod CPV : 39500000-7– wyroby włókiennicze Dodatkowe kody CPV: 33199000-1 Odzież medyczna (dot. pakietu 5)
Zalacznik krotki opis L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ NA 12 m-cy 1. Garsonka (góra + spodnie lub spódnica) biała kpl. 400 2. Garsonka (góra + spodnie lub spódnica) seledynowa kpl. 200 3. Ubranie lekarskie białe kpl. 40 4. Ubranie lekarskie seledynowe kpl. 60 Kryteria: Ad 1 i 2 Garsonka – góra – na stójce lub bez, pod szyję na guziki lub napy, trzy kieszenie, krótki rękaw. Spódnica: na pasku z wszytą gumką, z tyłu zapinana na zamek i guzik, z rozporkiem. Spodnie: proste bez kieszeni, z gumką - wysoki stan, rozporek na zamek. Ad 3 i 4 Ubranie – góra – na stójce, na guziki, trzy kieszenie, z krótkim rękawem. Spodnie z kieszeniami, rozporek na zamek, w pasku wszyta gumka. Materiał – bawełna +poliester, wysoki poziom przepuszczalności powietrza, wysoki poziom chłonności, długa wytrzymałość, materiał miły w dotyku, zapewniający komfort pracy i bezpieczeństwo. Temperatura prania 40 - 60 ° C. Rozmiary: S, M, L, XL, XXL, XXXL – do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)