Dostawa Środków Ochrony Osobistej

Publication date 2020-09-24
End date 2020-10-02 00:00:00
Instytucja Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Miejscowość Pabianice
Województwo łódzkie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589018-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są środki ochrony osobistej: maski, gogle i przyłbice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
Podane w formularzu ilości asortymentu dotyczą okresu 6 miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b8860d07-df86-4e70-8f61-80b18990ba4f
Biuletyn 589018-N-2020
Zamawiajacy nazwa Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Regon 10068249100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Pabianice
Zamawiajacy kod pocztowy 95-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 22 53 500
Zamawiajacy fax 42 21 49 299
Zamawiajacy email zamowienia@pcmnzoz.pl
Adres strony url www.pcmnzoz.pl, www.bip.pcmnzoz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z o.o.
Dostep dokumentow zamowienia www.pcmnzoz.pl, www.bip.pcmnzoz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 10068249100000, ul. ul. Jana Pawła II 68 , 95-200 Pabianice,
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Środków Ochrony Osobistej
Numer referencyjny nr sprawy: 3/ZP/PN/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są środki ochrony osobistej: maski, gogle i przyłbice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Podane w formularzu ilości asortymentu dotyczą okresu 6 miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow Określenie warunków: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (jeżeli dotyczy – w przypadku, gdy asortyment nie jest wyrobem medycznym należy złożyć oświadczenie, że asortyment nie jest wyrobem medycznym i nie podlega ustawie o wyrobach medycznych), Załącznik nr 7 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2019r., poz. 175), odpowiednio do oferowanego asortymentu w szczególności: a/ Deklarację Zgodności b/ Certyfikat CE na oferowane produkty c/ Dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany produkt norm jakościowych wykazanych w załączniku 4 do SIWZ Wymogi w zakresie spełnienia norm jakościowych przez oferowane produkty określone są w załączniku 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga oznaczenia dokumentów numerem pozycji której dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty określone są w Załączniku nr 6 do SIWZ- wzór umowy
IV 4 4 data 2020-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Półmaski filtr FFP 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Półmaski - w ilościach i jakości opisanej w formularzu cenowym (zał. 4 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Półmaski filtr FFP 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Półmaski - w ilościach i jakości opisanej w załączniku 4 - Formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Gogle ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Gogle ochronne w ilościach i jakości opisanej w załączniku 4 do SIWZ - Formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Osłony twarzy (przyłbice)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Osłony twarzy (przyłbice) ilości i jakości określonej w zał. 4 do SIWZ- formularz cenowy
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)