Dostawa mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego – II Zakresy.

Publication date 2020-09-24
End date 2020-10-02 00:00:00
Instytucja Województwo Śląskie
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587718-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego – II Zakresy tj.:
- Zakres I – Meble biurowe,
- Zakres II – Krzesła.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Meble muszą spełniać warunki i wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998.148.973).
5. Meble muszą spełniać normy, atesty o których mowa w Załączniku nr 1 do SIWZ. Odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie norm i atestów, zostaną dostarczone wraz z dostawą przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
6. Instrukcje dla Wykonawcy dotyczące Platformy stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2ce309cc-cfd4-43d5-aa44-74d15621e863
Biuletyn 587718-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Śląskie
Regon 27628463800000
Zamawiajacy adres ulica Ligonia
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-037
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 77 40 025,
Zamawiajacy fax 32 77 40 030
Zamawiajacy email zamowienia@slaskie.pl,
Adres strony url www.slaskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_ unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszczone jest składanie oferty w formie elektronicznej lub w formie pisemnej w postaci papierowej.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W przypadku składania oferty w formie pisemnej w postaci papierowej ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Marszałkotwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, Kancelaria ogólna pok. 164. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej, ofertę należy złożyć na Platrformie https://slaskie.ezamawiajacy.pl, zgodnie z Instrukcją stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice (Kancelaria Ogólna pok. 164)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego – II Zakresy.
Numer referencyjny OR-ZN.272.1.47.2020.MK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego – II Zakresy tj.: - Zakres I – Meble biurowe, - Zakres II – Krzesła. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Meble muszą spełniać warunki i wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998.148.973). 5. Meble muszą spełniać normy, atesty o których mowa w Załączniku nr 1 do SIWZ. Odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie norm i atestów, zostaną dostarczone wraz z dostawą przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 6. Instrukcje dla Wykonawcy dotyczące Platformy stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-27T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany nie później niż do 27 listopada 2020r. 2. W terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy, Wykonawca przedstawi próbki kolorów i wzoru płyty (dotyczy Zakresu I), próbkę obić i kolorystyki tkaniny krzeseł (dotyczy Zakresu II).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2): odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2. w zakresie terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert), b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z par. 11 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej w postaci papierowej: pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej: Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa, bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakres I – Meble biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego – II Zakresy tj.: - Zakres I – Meble biurowe, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Meble muszą spełniać warunki i wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998.148.973). 5. Meble muszą spełniać normy, atesty o których mowa w Załączniku nr 1 do SIWZ. Odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie norm i atestów, zostaną dostarczone wraz z dostawą przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 6. Instrukcje dla Wykonawcy dotyczące Platformy stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakres II- Krzesła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego – II Zakresy tj.: - Zakres II – Krzesła. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Meble muszą spełniać warunki i wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998.148.973). 5. Meble muszą spełniać normy, atesty o których mowa w Załączniku nr 1 do SIWZ. Odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie norm i atestów, zostaną dostarczone wraz z dostawą przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 6. Instrukcje dla Wykonawcy dotyczące Platformy stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria przedłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 12,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 88,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)