Zakup i dostawa środków ochrony osobistej

Publication date 2020-09-25
End date 2020-10-05 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Akcesoria ochronne,
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589881-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 181430003, 184243000, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej.

2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Zamówienia może zostać udzielone jednemu wykonawcy w odniesieniu do jednej, dwóch, trzech, czterech lub pięciu części zamówienia. Zamówienie udzielone zostanie w następujących częściach:

część I rękawice jednorazowe: kod CPV – 18424300-0

część II fartuchy jednorazowe: kod CPV – 18143000-3

część III środek do dezynfekcji powierzchni: kod CPV – 33631600-8

część IV maseczki jednorazowe: kod CPV – 18143000-3

część V maseczki FFP2: kod CPV – 18143000-3

Dodatkowe informacje

GuidZP400 47b04eb4-1660-49eb-b0fe-940ea437d902
Biuletyn 589881-N-2020
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy we Wrocławiu
Regon 32060900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Świebodzka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 3272400, 3272502
Zamawiajacy fax 713 436 610
Zamawiajacy email as_wroclaw@sw.gov.pl
Adres strony url http://www.zp.sw.gov.pl/Strony/zamowienia.aspx
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka sektora finansów publicznych
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zp.sw.gov.pl/Strony/zamowienia.aspx
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zp.sw.gov.pl/Strony/zamowienia.aspx
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ŚWIEBODZKA 1, 50-046 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa środków ochrony osobistej
Numer referencyjny Nr sprawy – D/Kw.2232.9.2020.PD
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkich części
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Zamówienia może zostać udzielone jednemu wykonawcy w odniesieniu do jednej, dwóch, trzech, czterech lub pięciu części zamówienia. Zamówienie udzielone zostanie w następujących częściach: część I rękawice jednorazowe: kod CPV – 18424300-0 część II fartuchy jednorazowe: kod CPV – 18143000-3 część III środek do dezynfekcji powierzchni: kod CPV – 33631600-8 część IV maseczki jednorazowe: kod CPV – 18143000-3 część V maseczki FFP2: kod CPV – 18143000-3
Cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Ustanawiają wtedy pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę w stosunku, do którego zaistnieje którykolwiek z przypadków opisanych w art. 24 ust. 1 oraz 5 pkt 1.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykaz dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 pkt 1 ustawy oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1b, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; 4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji;
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 pkt 1 ustawy oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1b, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; 4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji;
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: a) Część I rękawiczki jednorazowe - 7200,00 zł, słownie: siedem tysięcy dwieście złotych 00/100. b) Część II fartuchy jednorazowe - 400,00 zł, słownie: czterysta złotych 00/100. c) Część III środki do dezynfekcji powierzchni - 2900,00 zł, słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100. d) Część IV maseczki jednorazowe - 2500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100. e) Część V maseczki FFP 2 - 1000,00 zł, słownie: tysiąc złotych 00/100 2. Wykonawca wnosi wadium przed terminem składania ofert w jednej lub w kilku poniższych formach: 1) w pieniądzu, przelewem na nieoprocentowane konto bankowe Zamawiającego NBP Oddz. Okręgowy we Wrocławiu 79 1010 1674 0040 6613 9120 0000 z opisem „Wadium – Zakup i dostawa środków ochrony osobistej D.Kw.2232.9.2020.PD Część ...... (wpisać nazwę i numer części, której wadium dotyczy) 2) za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego; 3) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4) w gwarancjach bankowych; 5) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, zaleca się w interesie wykonawcy, w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w Kasie u Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. UWAGA: Kasa Zamawiającego czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 – 14:00 5. Nie ma obowiązku załączać dokumentu wadium wniesionego w formie niepieniężnej do oferty (w przypadku, gdy wadium zostanie zdeponowane w oryginale w kasie Zamawiającego, o czym mowa w pkt 3). Jeśli Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zostanie jednak złożone w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) Pzp odrzuci ofertę wykonawcy. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczeń o których mowa w punkcie 2 niniejszej SIWZ, gwarancja/poręczenie ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - oznaczenie postępowania, - określenie przedmiotu postępowania, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji. 8. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 9. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 10. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP oraz wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 16. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 18. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa rękawice jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis - jednorazowe, - nitrylowe, - bezpudrowe, - zgodne z normami EN 455-1-2-3-4; - deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745 - oznakowanie znakiem CE - w opakowaniach po 100 - w kolorach niebieski, fioletowy lub czarny, - w rozmiarach M, L, XL
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Fartuch jednorazowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis - zgodność z normami EN 13795, PN-EN ISO 22610, PN-EN ISO 22612 - deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745 - oznakowanie znakiem CE
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Płyn do dezynfekcji powierzchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis - do dezynfekcji powierzchni, - o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym oraz wirusobójczym, - o zawartości alkoholu min. 70%, - w pojemnikach o pojemności 5 litrów W zależności od tego do jakiej grupy produktów środek do dezynfekcji został zaklasyfikowany (decyduje o tym przeznaczenie środka dezynfekującego) Środki dezynfekcyjne jako wyroby medyczne powinny spełniać : zgodność z normami PN-EN 13624:2006 - Chemiczne środki dezynfekcyjne i antyseptyczne – Ilościowa zawiesinowa metoda określania grzybobójczego działania chemicznych środków przeznaczonych do dezynfekcji narzędzi stosowanych w obszarze medycznym -- Metoda badania i wymagania (faza 2, etap 1) (lub odpowiednio EN 13624:2003); PN-EN 13727:2012 - Chemiczne środki dezynfekcyjne i antyseptyczne -- Ilościowa zawiesinowa metoda określania bakteriobójczego działania w obszarze medycznym -- Metoda badania i wymagania (faza 2, etap 1) ( lub odpowiednio EN 13727:2012); PN-EN 14348:2006 - Chemiczne środki dezynfekcyjne i antyseptyczne ― Ilościowa zawiesinowa metoda określania prątkobójczego działania chemicznych środków dezynfekcyjnych stosowanych w obszarze medycznym, w tym środków do dezynfekcji narzędzi -- Metoda badania i wymagania (faza 2, etap 1) (lub odpowiednio EN 14348:2005) PN-EN 14561:2008 - Chemiczne środki dezynfekcyjne i antyseptyczne ― Ilościowa nośnikowa metoda określania działania bakteriobójczego środków przeznaczonych do narzędzi stosowanych w obszarze medycznym – Metoda badania i wymagania (faza 2, etap 2) (lub odpowiednio EN 14561:2006) PN-EN 14562:2008 - Chemiczne środki dezynfekcyjne i antyseptyczne -- Ilościowa nośnikowa metoda określania działania grzybobójczego lub bójczego wobec grzybów drożdżopodobnych środków przeznaczonych do narzędzi stosowanych w obszarze medycznym -- Metoda badania i wymagania (faza 2, etap 2) (lub odpowiednio EN 14562:2006); PN-EN 14563:2012 - Chemiczne środki dezynfekcyjne i antyseptyczne -- Ilościowa nośnikowa metoda określania działania prątkobójczego lub bójczego na prątki gruźlicy chemicznych środków dezynfekcyjnych stosowanych do narzędzi w obszarze medycznym -- Metoda badania i wymagania (faza 2, etap 2) ( lub odpowiednio EN 14563:2008) deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745 oznakowanie znakiem CE Środki dezynfekcyjne jako produkty biobójcze powinny spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych oraz wymagań rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 528/2012 z dnia 22 maja 2012 r. w sprawie udostępniania na rynku i stosowania produktów biobójczych (Dz. Urz. UE L 167 z 27.06.2012, str. 1). Powinny posiadać odpowiednie pozwolenie na obrót oraz posiadać wpis do Wykazu Produktów Biobójczych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Maseczka jednorazowa (medyczna)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis - spełniająca wymagania normy EN 14683 - skuteczność filtracji bakteryjnej (BFE) jak dla masek typu II lub IIR, - oddychalność (ciśnienie różnicowe - Pa) jak dla masek typu II lub IIR, - biostatyczność (zachowanie czystości bakteryjnej) lub powinien być wykonany z materiału spełniającego powyższe wymagania - być wykonany z trójwarstwowej włókniny, - medyczna, - wymiar w stanie złożonym „na płasko” co najmniej: 9 cm x 17,5 cm - posiadająca dwie gumki do mocowania o uszy, - w części środkowej posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy zakrycie nosa, ust i brody, - w jednej krawędzi posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania, - w kolorach odcieni niebieskiego, zielonego, białego - pakowana po 50 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Maska FFP 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis zgodność z normami: • PN-EN 140:2001/Ap1:2003 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski i ćwierćmaski – Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 140:1998 EN 140:1998/AC:1999); • PN-EN 149+A1:2010 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami – Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 149:2001+A1:2009) • deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425 • oznakowanie znakiem CE Półmaski mogą spełniać wymagania normy NIOSH-42C FR84 (USA) lub GB2626-2006 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW – Notification 2014-2018 (Japonia)
  

Criterion

Kryteria termin reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)