Dostawa wyposażenia meblowego

Publication date 2020-09-25
End date 2020-10-05 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce
Miejscowość Rudka
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589733-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pierwszego wyposażenia meblowego na potrzeby internatu ZSCKR im. Krzysztofa Kluka w Rudce. Wykonawca będzie zobowiązany do jego dostarczenia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia w siedzibie ZSCKR wg wskazań Zamawiającego.
Adres miejsca dostawy: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce,
ul. Ossolińskich 1, 17-123 Rudka
Ponadto zamawiający wymaga:
Przedmiot zamówienia musi być:
 fabrycznie nowy;
 wolny od wad i pełnowartościowy;
 wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;
 minimalny wymagany okres deklarowanej gwarancji na całość przedmiotu oferty* – min. 24 m-cy i nie dłuższy niż 60 m-cy;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest – odpowiednio: w Załączniku Nr 1 do SIWZ – OPZ na treść którego składają się rysunki i dokumentacja aranżacji poszczególnych pomieszczeń oraz Opis do projektów aranżacji parteru, Opis techniczny mebli i wyposażenia, rzuty parteru (branża elektryczna i aranżacja) oraz Zestawienie asortymentowo ilościowe – Opis oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6249f814-2033-47a9-8858-2402976fedeb
Biuletyn 589733-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce
Regon 97726000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ossolińskich
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Rudka
Zamawiajacy kod pocztowy 17-123
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 394 015,
Zamawiajacy fax 857 394 015
Zamawiajacy email zsckr.rudka@o2.pl,
Adres strony url http://www.zsrudka.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot nadzorowany przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.zsckr.rudka.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zsckr.rudka.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce, ul. Ossolińskich 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia meblowego
Numer referencyjny ZP-2/09/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pierwszego wyposażenia meblowego na potrzeby internatu ZSCKR im. Krzysztofa Kluka w Rudce. Wykonawca będzie zobowiązany do jego dostarczenia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia w siedzibie ZSCKR wg wskazań Zamawiającego. Adres miejsca dostawy: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce, ul. Ossolińskich 1, 17-123 Rudka Ponadto zamawiający wymaga: Przedmiot zamówienia musi być:  fabrycznie nowy;  wolny od wad i pełnowartościowy;  wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;  minimalny wymagany okres deklarowanej gwarancji na całość przedmiotu oferty* – min. 24 m-cy i nie dłuższy niż 60 m-cy; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest – odpowiednio: w Załączniku Nr 1 do SIWZ – OPZ na treść którego składają się rysunki i dokumentacja aranżacji poszczególnych pomieszczeń oraz Opis do projektów aranżacji parteru, Opis techniczny mebli i wyposażenia, rzuty parteru (branża elektryczna i aranżacja) oraz Zestawienie asortymentowo ilościowe – Opis oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ;
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Opisy, Karty produktu lub karty katalogowe producenta, atesty które jednoznacznie potwierdzać będą, że oferowane produkty spełniają szczegółowe parametry określone przez Zamawiającego w treści Załączników nr 1 do SIWZ. Uwaga! W przypadku wykonawców deklarujących w ofercie realizację poszczególnych pozycji zamówienia w oparciu o „wyroby własne”, „produkcję własną” itp. wykonawca musi dostarczyć szczegółowe indywidualne karty techniczne z rysunkami wszystkich oferowanych wyrobów wraz z pełnymi ich opisami i informacjami dotyczącymi technologii wykonania oraz użytych materiałów oraz standardu wykończenia. Załączone materiały muszą dotyczyć indywidualnie wszystkich oferowanych wyrobów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w istotnych postanowieniach przyszłej umowy, o której mowa w pkt 22.1 SIWZ, oraz w sytuacji wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 16.7 SIWZ.
IV 4 4 data 2020-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)