Modernizacja zestawu Systemu ReCourt do aktualnej wersji systemu na jednej (1) sali rozpraw w Sądzie Okręgowym w Łomży

Publication date 2020-09-25
End date 2020-10-06 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Łomży
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589802-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323300005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja zestawu Systemu ReCourt do aktualnej
wersji systemu na jednej (1) sali rozpraw w Sądzie Okręgowym w Łomży”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. demontaż systemu zakupionego w latach 2011 w Sądzie Okręgowym w Łomży,
2.2. dostawę nowych urządzeń i ich montaż,
2.3. zainstalowanie systemu oraz testy zainstalowanego systemu (projekt, instalacja oraz
wszystkie związane z tym procedury),
2.4. dostawę materiałów niezbędnych do wykonania prac,
2.5. opracowanie dokumentacji projektowej i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu,
2.6. przedłożenie dokumentacji powykonawczej,
2.7. udzielenie gwarancji na okres min. 48 miesięcy na przedmiot zamówienia,
2.8. świadczenie usługi serwisu i wsparcia technicznego Systemu,
2.9. szkolenie z zakresu obsługi systemu.
2.10. Usługa wsparcia technicznego i serwis Systemu.
2.10.1. w ramach umowy Wykonawca zapewnia świadczenie usług serwisu oraz wsparcia
technicznego dla Systemu,
2.10.2. usługa serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu obejmuje w
szczególności:
2.10.3. zapewnienie sprawnego, prawidłowego i wolnego od wad funkcjonowania
Systemu w lokalizacji Zamawiającego,
2.10.4. usuwanie wszelkich wad, błędów, awarii i uszkodzeń Systemu oraz ich skutków
w lokalizacji Zamawiającego,
2.10.5. udzielanie konsultacji oraz pomocy technicznej dla Systemu, świadczonych na
rzecz Zamawiającego,
2.10.6. realizację modyfikacji oprogramowania Systemu na zlecenie Ministerstwa
Sprawiedliwości,
2.10.7. uaktualnianie środowiska Systemu, tzn. aktualizację oprogramowania
niezbędnego do funkcjonowania Systemu zgodnie z ogłaszanymi poprawkami
producentów oprogramowania i urządzeń (sterowniki, systemy operacyjne, bazy
danych),
2.10.8. oraz pozostałe czynności określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik
nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 68e89776-1f0f-4a33-855b-05250e3b317f
Biuletyn 589802-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Łomży
Regon 57063100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworna
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 862 166 282
Zamawiajacy fax 086 2166281 w. 110
Zamawiajacy email gospod@lomza.so.gov.pl
Adres strony url https://www.lomza.so.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://ezamowienia.ms.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://ezamowienia.ms.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ezamowienia.ms.gov.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://ezamowienia.ms.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja zestawu Systemu ReCourt do aktualnej wersji systemu na jednej (1) sali rozpraw w Sądzie Okręgowym w Łomży
Numer referencyjny DSO-226-5/20
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja zestawu Systemu ReCourt do aktualnej wersji systemu na jednej (1) sali rozpraw w Sądzie Okręgowym w Łomży”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. demontaż systemu zakupionego w latach 2011 w Sądzie Okręgowym w Łomży, 2.2. dostawę nowych urządzeń i ich montaż, 2.3. zainstalowanie systemu oraz testy zainstalowanego systemu (projekt, instalacja oraz wszystkie związane z tym procedury), 2.4. dostawę materiałów niezbędnych do wykonania prac, 2.5. opracowanie dokumentacji projektowej i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu, 2.6. przedłożenie dokumentacji powykonawczej, 2.7. udzielenie gwarancji na okres min. 48 miesięcy na przedmiot zamówienia, 2.8. świadczenie usługi serwisu i wsparcia technicznego Systemu, 2.9. szkolenie z zakresu obsługi systemu. 2.10. Usługa wsparcia technicznego i serwis Systemu. 2.10.1. w ramach umowy Wykonawca zapewnia świadczenie usług serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu, 2.10.2. usługa serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu obejmuje w szczególności: 2.10.3. zapewnienie sprawnego, prawidłowego i wolnego od wad funkcjonowania Systemu w lokalizacji Zamawiającego, 2.10.4. usuwanie wszelkich wad, błędów, awarii i uszkodzeń Systemu oraz ich skutków w lokalizacji Zamawiającego, 2.10.5. udzielanie konsultacji oraz pomocy technicznej dla Systemu, świadczonych na rzecz Zamawiającego, 2.10.6. realizację modyfikacji oprogramowania Systemu na zlecenie Ministerstwa Sprawiedliwości, 2.10.7. uaktualnianie środowiska Systemu, tzn. aktualizację oprogramowania niezbędnego do funkcjonowania Systemu zgodnie z ogłaszanymi poprawkami producentów oprogramowania i urządzeń (sterowniki, systemy operacyjne, bazy danych), 2.10.8. oraz pozostałe czynności określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32330000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegającą na dostawie i wdrożeniu systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych o wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu i wykazaniu braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczeń określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy. Wzór oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Od Wykonawców składających ofertę wspólną, Zamawiający żąda złożenia oświadczeń osobno dla każdego z Wykonawców.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i wykazaniu braku podstaw wykluczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oferty niżej wymienionych dokumentów: 1.opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 złotych - należy złożyć oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.wykaz dostaw, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z dyspozycją art. 46 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego 05 1130 1017 0021 1001 6290 0004 z dopiskiem: „Wadium – postępowanie nr DSO-226-5/20”. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego musi nastąpić do upływu terminu składania ofert). Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego – Sądu Okręgowego w Łomży, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp należy przekazać w postaci elektronicznej, w oryginale, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie do oferty lub przekazanie za pomocą poczty elektronicznej na adres: gospod@lomza.so.gov.pl, do upływu terminu składania ofert. 7. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Oferty, które nie zostaną w sposób prawidłowy zabezpieczone wadium w wymaganej wysokości zostaną odrzucone.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin serwisu
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)