Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem

Publication date 2020-09-25
End date 2020-10-05 00:00:00
Instytucja Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586649-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera przeznaczonego do obsługi maszyn wirtualnych tworzących farmę serwerów pracującą pod kontrolą systemu VMware vSphere wraz z dostawą oprogramowania do zarządzania wirtualizacją i tworzeniem kopii zapasowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f6b4c7ab-02ab-46a1-b242-a8299ecf1e2f
Biuletyn 586649-N-2020
Zamawiajacy nazwa Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
Regon 36476052000000
Zamawiajacy adres ulica Chmielna
Zamawiajacy adres numer domu 132/134
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-805
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon + 48 102 21 71, 22 102 21 70
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email justyna.nowacka@akmf.pl , zakupy@akmf.pl
Adres strony url www.akmf.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.akmf.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.akmf.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chmielna 132/134 (I piętro), 00-805 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem
Numer referencyjny AKMF/DZA/PZP/08/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera przeznaczonego do obsługi maszyn wirtualnych tworzących farmę serwerów pracującą pod kontrolą systemu VMware vSphere wraz z dostawą oprogramowania do zarządzania wirtualizacją i tworzeniem kopii zapasowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, wymaga się od Wykonawcy złożenia specyfikacji technicznej oferowanego serwera, tj. dokumentu, w którym wskazane zostaną parametry serwera opisane w tabeli przedstawiającej wymagania minimalne jakie muszą zostać spełnione przez oferowany serwer, ujętej na str. 1 OPZ (Załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający zaleca złożenie niniejszego dokumentu wraz z ofertą. Wykonawca, który załączy specyfikację techniczną do oferty nie będzie już wzywany przez Zamawiającego do jego złożenia na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy. Art. 26 ust. 3 ustawy stosuje się. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie załączy niniejszego dokumentu wraz z ofertą Zamawiający wezwie do jego złożenia na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy. Art. 26 ust. 3 ustawy stosuje się. Specyfikacja techniczna, o której mowa powyżej, złożona w języku angielskim, nie wymaga złożenia dodatkowego tłumaczenia na język polski, o którym mowa w ust. 4 pkt 6) poniżej (na podstawie art. 9 ust. 3 ustawy Zamawiający wyraża zgodę na złożenie ww. dokumentu w jęz. angielskim).
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo; 2) wymóg złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale VI SIWZ ust. 1 pkt 2), dotyczy każdego z Wykonawców. 3. Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający jest uprawniony do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z § 12. Istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ: "1. Strony niniejszej umowy niezwłocznie wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. 2. Strony umowy zobowiązane są do potwierdzenia tego faktu dołączając do informacji oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności: 1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia; 2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; 3) poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, związanych z przeciwdziałaniem COVID-19; 4) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy; 5) okoliczności, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 3. Na podstawie art. 15r 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.) zwaną dalej „ustawą COVID-19”, w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego w związku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni, Zamawiający nie może potrącić kary umownej zastrzeżonej na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy lub z innych jego wierzytelności, a także nie może dochodzić zaspokojenia z zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, o ile zdarzenie, w związku z którym zastrzeżono tę karę, nastąpiło w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii. 4. W okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego w kraju w związku z COVID-19 i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni, bieg terminu przedawnienia roszczenia zamawiającego dotyczącego niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, nie rozpoczyna się, a rozpoczęty ulega zawieszeniu. Upływ terminu przedawnienia może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 120 dni od dnia odwołania tego ze stanów, który obowiązywał jako ostatni. 5. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż okoliczności związane z COVID-19, o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy COVID-19 wpływają na należyte wykonywanie umowy, Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawcą dokona zmiany niniejszej umowy, w szczególności przez: 1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy, - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 6. W przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy COVID-19 mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, Zamawiający, w uzgodnieniu z Wykonawcą, może dokonać zmiany umowy, zgodnie z ust. 5."
IV 4 4 data 2020-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)