Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych

Publication date 2020-09-28
End date 2020-10-06 00:00:00
Instytucja SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Różne druki,
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590385-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301000000, 229000009, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części (pakietów), szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ)
3.Wykonawca jest zobowiązany do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów, natomiast w zakresie Pakietu nr 6 poprzez wskazanie ich nazw producentów wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych.
4.Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 i nr 6 do SIWZ.
5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu na poszczególne pozycje asortymentowe.
6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu parametrów, jakimi charakteryzuje się przedmiot zamówienia opisany przez Zamawiającego w SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawcy, którzy powołują się na rozwiązania równoważne są zobowiązani wykazać, że oferowany przez nich przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
7.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 25a63df7-0797-454f-903c-9d848190812b
Biuletyn 590385-N-2020
Zamawiajacy nazwa SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Regon 29293600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gliwicka
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44-201
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 328 138
Zamawiajacy fax 324 328 169
Zamawiajacy email zam.publiczne@psychiatra.com
Adres strony url https://psychiatria.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny z zachowaniem formy pisemnej zgodnie z pkt. XII SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ Państwowym Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybnik - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, w budynku Administracji ,w budynku Administracji , Kancelaria Główna Szpitala - parter, pokój nr 4
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
Numer referencyjny DZz.380.3.20.2020.DZz.332
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części (pakietów), szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ) 3.Wykonawca jest zobowiązany do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów, natomiast w zakresie Pakietu nr 6 poprzez wskazanie ich nazw producentów wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. 4.Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 i nr 6 do SIWZ. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu na poszczególne pozycje asortymentowe. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu parametrów, jakimi charakteryzuje się przedmiot zamówienia opisany przez Zamawiającego w SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawcy, którzy powołują się na rozwiązania równoważne są zobowiązani wykazać, że oferowany przez nich przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. 7.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1) Pakiet 1, 3, 4, 5 i 7 – od dnia zawarcia umowy na okres 24 miesięcy 2) Pakiet 2 – od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 22.01.2021 na okres 24 miesięcy 3) Pakiet 6 – od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 22.10.2020 na okres 24 miesięcy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. VIII.3. SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz ze zmianami Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r., zwanym dalej Rozporządzeniem w sprawie dokumentów, stosuje się)
Inne dokumenty niewymienione Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII.1. SIWZ, sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie i na warunkach szczegółowo opisanych w Projekcie umowy (Załączniku nr 5 i nr 6 do SIWZ).
IV 4 4 data 2020-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 INFORMACJA DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Pana Macieja Frydeckiego, z którym Wykonawca ma prawo się kontaktować w sprawach przetwarzania jego danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iodo@psychiatria.com lub telefonicznie 32 43-28-171; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz Ustawą PZP w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem oraz art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy PZP; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne 7.08.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=f9814774-5959-4898-b1b5-e4b2a0a92fc0 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=f9814774-5959-4898-b1b5-e4b2a0a92fc0 14/19 przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) Nr 1083/2006; 6) obowiązek podania przez osobę, której dane dotyczą danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy PZP; 7) w odniesieniu do danych osobowych osoby, której dane dotyczą, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 9) Zamawiający dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami; 10) osoba, której dane dotyczą posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 11) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały biurowe I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe od dnia zawarcia umowy na okres 24 miesięcy
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały biurowe II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 22.01.2021 na okres 24 miesięcy
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Papier kserograficzny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe od dnia zawarcia umowy na okres 24 miesięcy
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Druki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe od dnia zawarcia umowy na okres 24 miesięcy
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt komputerowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe od dnia zawarcia umowy na okres 24 miesięcy
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 22.10.2020 na okres 24 miesięcy
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Dodatkowo w SIWZ pkt III.5
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)