Dostawa sprzętu komputerowego

Publication date 2020-09-28
End date 2020-10-07 00:00:00
Instytucja Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
Miejscowość Cieszyn
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590133-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji roboczych z monitorami oraz urządzenia wielofunkcyjnego do Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, zwanych dalej „sprzętem”.
Zamówienie podzielone jest na 2 części - zadania, z których każde stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:
• Zadanie nr 1 – Dostawa stacji roboczych z monitorami
• Zadanie nr 2 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
Krótki opis poszczególnych części - Zadań zawarto w "ZAŁĄCZNIKU I - INFORMACJACH DOTYCZĄCYCH OFERT CZĘŚCIOWYCH".

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a9d0f530-0a32-42f5-bd35-cbb16985d08c
Biuletyn 590133-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
Regon 00031334800000
Zamawiajacy adres ulica Bielska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Cieszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 43-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 854 92 00
Zamawiajacy fax 33 852 12 24
Zamawiajacy email zampubl@szpitalslaski.pl
Adres strony url http://www.szpitalslaski.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczy zakład opieki zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpitalslaski.pl/index.php/2015-03-11-15-18-18/zamowienia-publiczne
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne /ZZOZ_w_Cieszynie/skrytkaESP - Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Zamawiającego za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnianego przez miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny ZP 1293/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji roboczych z monitorami oraz urządzenia wielofunkcyjnego do Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, zwanych dalej „sprzętem”. Zamówienie podzielone jest na 2 części - zadania, z których każde stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: • Zadanie nr 1 – Dostawa stacji roboczych z monitorami • Zadanie nr 2 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego Krótki opis poszczególnych części - Zadań zawarto w "ZAŁĄCZNIKU I - INFORMACJACH DOTYCZĄCYCH OFERT CZĘŚCIOWYCH".
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od dnia ukazania się informacji z sesji otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego http://www.szpitalslaski.pl/index.php/2015-03-11-15-18-18/zamowienia-publiczne. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, złoży aktualne na dzień złożenia, następujące oświadczenia i dokumenty: a) deklaracje CE dla oferowanego sprzętu; b) opisy oferowanego sprzętu (np. foldery, karty katalogowe), c) oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnia wszystkie wymagania SIWZ oraz jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie a)-c), Wykonawcy składają łącznie.
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony Formularz parametrów technicznych, stanowiący Załącznik nr 2_1 – 2_2 do SIWZ – dołączyć wyłącznie te Formularze parametrów technicznych w zakresie zadania/-ń, na które składana jest oferta, 3) dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli (np. KRS, CEiDG), 4) upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3), 5) inne dokumenty i oświadczenia Wykonawcy (np. stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, potwierdzające reprezentację Wykonawcy i innych podmiotów, itp.).
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium w następujących wysokościach: Zadanie nr 1 – 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych; Zadanie nr 2 – 200,00 zł, słownie: dwieście 00/100 złotych, należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert, w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 tekst jednolity). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233. W tytule przelewu należy wpisać – Wadium – ZP 1293/20. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku. Wadium w formie innej niż w pieniądzu, powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. w oryginale dokumentu wadialnego, przy czym dokument wystawiony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia, należy złożyć jako załącznik w sposób określony w pkt VI.8. SIWZ – z dopiskiem „Wadium – ZP 1293/20” lub wraz z ofertą, a dokument wystawiony w formie pisemnej, należy zdeponować w kopercie opisanej „Wadium – ZP 1293/20”, w Pokoju nr 9 w Budynku H -Administracja/Dyrekcja. 2. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczyciela oraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, mieć charakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadto powinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumy gwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium na żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązała się z zobowiązań wynikających z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), oraz w przypadku gdy wadium zostanie wniesione w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjantów) lub z treści poręczenia lub gwarancji musi wynikać, że obejmują one wszystkich członków konsorcjum.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku: a) zmian w nazwach, zmian związanych z przekształceniem podmiotowym stron, b) konieczności zmian umowy na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy, c) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu i mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy państwowej. W takim przypadku zmianie może ulec termin realizacji umowy poprzez jego wydłużenie o okres występowania siły wyższej, d) konieczności wprowadzenia zapisów do umowy, które zostaną narzucone warunkami umowy o dofinansowanie lub jej zmianami, e) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę. 2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
IV 4 4 data 2020-10-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - Dostawa stacji roboczych z monitorami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji roboczych z monitorami do Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie - w ilość 24 szt., zwanych dalej „sprzętem”. Wymagania ogólne, które oferowany sprzęt musi spełniać: a) musi być fabrycznie nowy rok produkcji 2020, b) musi posiadać deklaracje zgodności CE dla wszystkich swoich elementów, c) musi spełniać kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych lub równoważną. 2. Szczegółowe wymagania oraz parametry techniczne, które oferowany sprzęt musi spełniać, zawarto w Formularzu parametrów technicznych stanowiącym Załącznik nr 2_1 do SIWZ. 3. W ramach realizacji poszczególnych części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do: a) dostarczenia na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zespołu Magazynów ZZOZ w Cieszynie przy ul. Bielskiej 4 fabrycznie nowego sprzętu. Zaoferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz być oznakowany znakiem CE, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny, b) instalacji oprogramowania (jeżeli dotyczy), c) dostarczenia instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim, przynajmniej w formie elektronicznej, d) udzielenia okresu gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z zaoferowanym w ofercie okresem gwarancji wynoszącym minimum 24 miesięcy, licząc od dnia przekazania sprzętu do eksploatacji. W okresie obowiązywania gwarancji, Wykonawca gwarantuje nieodpłatną obsługę serwisową, polegającą na naprawie sprzętu poprzez przywrócenie jego pełnej sprawności. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii sprzętu do 24 godzin w dni robocze. Usunięcie zgłoszonej awarii w terminie do 5 dni, licząc od momentu podjęcia naprawy (reakcji serwisu). Każdorazowa interwencja serwisu musi być zakończona spisaniem stosownego protokołu, e) dostarczenia dokumentów określających zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym – kart gwarancyjnych sprzętu, f) przekazania sprzętu na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego podpisanego przez obie strony, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie - w ilość 1 szt., zwanego dalej „sprzętem”. Wymagania ogólne, które oferowany sprzęt musi spełniać: a) musi być fabrycznie nowy rok produkcji 2020, b) musi posiadać deklaracje zgodności CE dla wszystkich swoich elementów, c) musi spełniać kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych lub równoważną. 2. Szczegółowe wymagania oraz parametry techniczne, które oferowany sprzęt musi spełniać, zawarto w Formularzu parametrów technicznych stanowiącym Załącznik nr 2_2 do SIWZ. 3. W ramach realizacji poszczególnych części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do: a) dostarczenia na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zespołu Magazynów ZZOZ w Cieszynie przy ul. Bielskiej 4 fabrycznie nowego sprzętu. Zaoferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz być oznakowany znakiem CE, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny, b) instalacji oprogramowania (jeżeli dotyczy), c) dostarczenia instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim, przynajmniej w formie elektronicznej, d) udzielenia okresu gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z zaoferowanym w ofercie okresem gwarancji wynoszącym minimum 24 miesięcy, licząc od dnia przekazania sprzętu do eksploatacji. W okresie obowiązywania gwarancji, Wykonawca gwarantuje nieodpłatną obsługę serwisową, polegającą na naprawie sprzętu poprzez przywrócenie jego pełnej sprawności. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii sprzętu do 24 godzin w dni robocze. Usunięcie zgłoszonej awarii w terminie do 5 dni, licząc od momentu podjęcia naprawy (reakcji serwisu). Każdorazowa interwencja serwisu musi być zakończona spisaniem stosownego protokołu, e) dostarczenia dokumentów określających zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym – kart gwarancyjnych sprzętu, f) przekazania sprzętu na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego podpisanego przez obie strony, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Oferowany okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)