Dostawa i montaż systemu elektroakustycznego w salach Pałacu Czapskich Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie

Publication date 2020-09-28
End date 2020-10-07 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590344-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu elektroakustycznego (nagłośnienia) w salach Pałacu Czapskich Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. dostawę systemu elektroakustycznego;
2. strojenie systemu, pomiary akustyczne oraz analizę optymalizacji zainstalowanego systemu;
3. szkolenie w zakresie obsługi systemu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2fa2ff36-723d-4a4c-9bcd-294caeccb291
Biuletyn 590344-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
Regon 27577700000000
Zamawiajacy adres ulica Krakowskie Przedmieście
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-068
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 32 00 248
Zamawiajacy fax +48 22 32 00 234
Zamawiajacy email marek.mossakowski@asp.waw.pl
Adres strony url www.asp.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest finansowany w ramach projektu pn. "Akademia Otwarta - przebudowa i renowacja Pałacu Czapskich Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie na potrzeby działalności kulturalnej i edukacji artystycznej” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, VIII Oś priorytetowa – Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. Numer projektu: POIS.08.01.00-00-1027/17
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Publiczna akademicka szkoła wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.asp.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.asp.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Główna, 00-068 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 5
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż systemu elektroakustycznego w salach Pałacu Czapskich Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
Numer referencyjny ZP – 4/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu elektroakustycznego (nagłośnienia) w salach Pałacu Czapskich Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. dostawę systemu elektroakustycznego; 2. strojenie systemu, pomiary akustyczne oraz analizę optymalizacji zainstalowanego systemu; 3. szkolenie w zakresie obsługi systemu.
Cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250.000,00 PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każde, polegające na dostawie i montażu urządzeń systemu elektroakustycznego(nagłośnienia) dla obiektów kultury takich jak: teatry muzyczne, teatry, opery, filharmonie, sale koncertowe, domy kultury itp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dla wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy, określonych przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – nw. dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie; W przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, nw. dokumenty Wykonawca składa w odniesieniu do każdego z tych podmiotów): 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej lub sytuacji finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia potwierdzenia, że parametry akustyczne proponowanego systemu w zakresie sali wystawowo – konferencyjnej nr 1.15 są zgodne z podanymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wymaganiami tj. wyniki obliczeń wymaganych parametrów, w postaci wykresu oraz mapy – które należy przedstawić w postaci wydrukowanej oraz elektronicznej w spakowanym modelu EASE z zainstalowanymi urządzeniami głośnikowymi prezentowanymi w ofercie. Zamawiający udostępnia model symulacyjny sali wystawowo – konferencyjnej nr 1.15 wykonany w otwartym programie symulacyjnym EASE 4.4 z oznaczonymi miejscami montażu urządzeń głośnikowych (który jest elementem dokumentacji projektowej). Wymagania systemu: ­- SPL direct, dla 95% powierzchni odsłuchowej: ≥ 95 dB (Z); odchylenie standardowe: < 2,6 dB ­- STIPa (M) + N (MASK): ˃ 0,6 na każdym miejscu; N – NC 65 Wyniki są zaokrąglane do pełnych liczb, w przypadku SPL i do drugiego miejsca po przecinku w przypadku STI. Zasady zaokrąglania – matematyczne.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający ustala wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy83 1240 6247 1111 0000 4974 1652 z dopiskiem „Przetarg nieograniczony ZP-4/2020". Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone we Wzorze Umowy (par. 11), stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-10-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 55,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 45,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)