„Dostawa artykułów biurowych oraz kalendarzy na 2021 rok”

Publication date 2020-09-28
End date 2020-10-07 00:00:00
Instytucja 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590198-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301970006, 301997928
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów biurowych oraz kalendarzy na 2021 rok zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w tabelach rozdziału III SIWZ. Wymagania oraz ilości zawarte są opisie zawartym w tabelach. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części Część 1 - „Dostawa materiałów biurowych”, Część 2 „Dostawa kalendarzy na 2021 rok”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8ea59e4b-7c45-4f4c-8b57-288fd60a9689
Biuletyn 590198-N-2020
Zamawiajacy nazwa 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Regon 28060368400000
Zamawiajacy adres ulica Saperska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-073
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 261 32 28 15
Zamawiajacy fax 261 32 34 50
Zamawiajacy email 22wog.zamowienia@ron.mil.pl
Adres strony url https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/v-ogoszenia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Skarb Państwa - 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/v-ogoszenia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/v-ogoszenia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska bud. nr 1 kancelaria jawna pok. 32
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa artykułów biurowych oraz kalendarzy na 2021 rok”
Numer referencyjny Znak sprawy: 22 WOG-ZP.2712.41.2020/Z/176/1700/D/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów biurowych oraz kalendarzy na 2021 rok zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w tabelach rozdziału III SIWZ. Wymagania oraz ilości zawarte są opisie zawartym w tabelach. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części Część 1 - „Dostawa materiałów biurowych”, Część 2 „Dostawa kalendarzy na 2021 rok”.
Cpv glowny przedmiot 30197000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia dla obu części wynosi 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp (chyba że Zamawiający jest w posiadaniu aktualnych dokumentów).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-10-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Skarb Państwa - 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn; 2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod.22wog@ron.mil.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ROD w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na 22 WOG jako jednostce sektora finansów publicznych; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 2. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 4. Jednocześnie 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 - „Dostawa materiałów biurowych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe Dni kalendarzowe
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych zgodnie z opisem oraz w ilościach zawartych w tabeli rozdziału III SIWZ część 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa kalendarzy na 2021 rok”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe Dni kalendarzowe
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa kalendarzy na 2021 rok zgodnie z opisem oraz w ilościach zawartych w tabeli rozdziału III SIWZ część 2.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)