Wykonanie i dostawa materiałów promujących markę Budżet Obywatelski – "ŁÓDZKIE NA PLUS"

Publication date 2020-09-28
End date 2020-10-19 00:00:00
Instytucja Województwo Łódzkie
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586046-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawę materiałów promujących markę Budżet Obywatelski – "ŁÓDZKIE NA PLUS".
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części (zadań).
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ, tj. Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Zadanie 1 – Załącznik nr 1.1, Zadanie 2 – Załącznik nr 1.2, Zadanie 3 – Załącznik nr 1.3, Zadanie 4 – Załącznik nr 1.4, Zadanie 5 – Załącznik nr 1.5, Zadanie 6 – Załącznik nr 1.6, Zadanie 7 – Załącznik nr 1.7, Zadanie 8 – Załącznik nr 1.8, Zadanie 9 – Załącznik nr 1.9, Zadanie 10 – Załącznik nr 1.10, Zadanie 11 – Załącznik nr 1.11, Zadanie 12 – Załącznik nr 1.12, Zadanie 13 – Załącznik nr 1.13, Zadanie 14 – Załącznik nr 1.14, Zadanie 15 – Załącznik nr 1.15).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f8064fd6-1022-4d6a-90f3-b7fd01ec0f2a
Biuletyn 586046-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Łódzkie
Regon 47207171500000
Zamawiajacy adres ulica al. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-051
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 042 6633385, 6633384
Zamawiajacy fax 426 633 391
Zamawiajacy email or.info@lodzkie.pl
Adres strony url www.lodzkie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.lodzkie.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.lodzkie.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8, Biuro Podawcze
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa materiałów promujących markę Budżet Obywatelski – "ŁÓDZKIE NA PLUS"
Numer referencyjny ASI.272.43.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawę materiałów promujących markę Budżet Obywatelski – "ŁÓDZKIE NA PLUS". 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części (zadań). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ, tj. Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Zadanie 1 – Załącznik nr 1.1, Zadanie 2 – Załącznik nr 1.2, Zadanie 3 – Załącznik nr 1.3, Zadanie 4 – Załącznik nr 1.4, Zadanie 5 – Załącznik nr 1.5, Zadanie 6 – Załącznik nr 1.6, Zadanie 7 – Załącznik nr 1.7, Zadanie 8 – Załącznik nr 1.8, Zadanie 9 – Załącznik nr 1.9, Zadanie 10 – Załącznik nr 1.10, Zadanie 11 – Załącznik nr 1.11, Zadanie 12 – Załącznik nr 1.12, Zadanie 13 – Załącznik nr 1.13, Zadanie 14 – Załącznik nr 1.14, Zadanie 15 – Załącznik nr 1.15).
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia - do 14 dni od dnia akceptacji wizualizacji produktów przesłanych przez Wykonawcę.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu i dostawie materiałów promocyjnych o wartości: - min. 2000 PLN brutto (dla części 1) - min. 1000 PLN brutto (dla części 2) - min. 1000 PLN brutto (dla części 3) - min. 2000 PLN brutto (dla części 4) - min. 1000 PLN brutto (dla części 5) - min. 500 PLN brutto (dla części 6), - min. 1000 PLN brutto (dla części 7) - min. 800 PLN brutto (dla części 8) - min. 500 PLN brutto (dla części 9) - min. 2000 PLN brutto (dla części 10) - min. 1500 PLN brutto (dla części 11) - min. 800 PLN brutto (dla części 12) - min. 1000 PLN brutto (dla części 13) - min. 1000 PLN brutto (dla części 14) - min. 500 PLN brutto (dla części 15) :
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych bazach danych na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 3 dotyczący terminów wystawienia tych dokumentów stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-10-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Parasol - 300 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Bidon sportowy - 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Kubek - 300 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Lizaki - 4000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Brelok z czyścikiem do telefonu - 1000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Uchwyt do telefonu - 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakładka do książki - 1000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Okulary przeciwsłoneczne - 300 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Magnes na lodówkę - 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Piórnik - 1000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Teczka konferencyjna - 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Skrobaczka do szyb plastikowa - 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Koszulka - 250 szt.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Torba na zakupy - 1000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Lusterko do makijażu - 500 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)