GuidZP400 |
567f71ef-51d6-4eb6-ab19-bfbb43cf05a9
|
Biuletyn |
590182-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ
|
Regon |
63125036900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szamarzewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
62
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-569
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
616 654 310,
|
Zamawiajacy fax |
616 631 088
|
Zamawiajacy email |
szpital@wcpit.org,
|
Adres strony url |
https://wcpit.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://wcpit.pl/system-komunikacji-elektronicznej/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://wcpit.pl/system-komunikacji-elektronicznej/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, wymagane jest dostarczenie oferty do sekretariatu Dyrekcji Szpitala
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych – środki ochrony indywidualnej
|
Numer referencyjny |
WCPIT/EA/381-32 /2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych – środki ochrony indywidualnej.. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 pakietów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, który jest jednocześnie formularzem cenowym.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
424255,80
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. materiały zawierające opis techniczny oferowanych wyrobów (np. katalogi, foldery, metodyki, karty techniczne w języku polskim) – na podstawie którego Zamawiający oceni zgodność parametrów oferowanych wyrobów z opisanymi w załączniku nr 1.
Za wskazane Zamawiający uznaje zamieszczenie w przedłożonych materiałach zawierających opis techniczny oferowanych wyrobów informacji o numerze pakietu i pozycji, których dany opis dotyczy.
2. Deklaracje Zgodności lub Certyfikaty CE dla pakietów: 4,5,6,7,10.
3. próbki (gotowe do użycia w warunkach szpitalnych) oferowanych wyrobów medycznych, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego, co najmniej po jednej sztuce w odniesieniu do pakietów:
nr 1 poz. 2;
nr 2 poz. 2;
nr 3 poz. 1;
nr 4 poz. 1;
nr 5 poz. 2;
nr 10 poz 13.
4. Arkusze danych technicznych wystawione przez producenta gotowego wyrobu potwierdzające spełnienie normy PN-EN 13795 dla pakietu 10 poz.1,2,3,4,5.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z § 4 wzoru umowy: 6a. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto w przypadku urzędowej podwyżki stawki VAT- o tę wartość, przy zachowaniu niezmienności ceny netto. W takim przypadku zmiana będzie mogła obowiązywać od początku miesiąca następnego, po tym, w którym Wykonawca wystąpił z propozycją zmiany ceny. Zmiany w tym zakresie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
7. W przypadku okresowych promocji cenowych towaru – niższych niż określone w załączniku nr 1 - stosowanych przez producentów, strony uzgadniają, że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku do umowy będą realizowane przez Wykonawców w cenach promocyjnych.
8. Wykonawca bez zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności nie może przelać wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy na osoby trzecie.
9. Dopuszczalna jest zmiana artykułów będących przedmiotem umowy na ich odpowiedniki niewskazane w ofercie - spełniające wszystkie wymogi określone w siwz i o cenie nie wyższej niż ofertowa. Zmiana wymaga aneksu do umowy i może nastąpić w przypadku zakończenia lub wstrzymania produkcji, wycofania produktu z rynku.
10. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
11. W przypadku niedostarczenia zamówionego asortymentu, Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do przesłania pisemnej informacji o braku wyrobu medycznego i do zapłacenia różnicy wartości zakupu tego asortymentu przez Zamawiającego u innego Wykonawcy. "
|
IV 4 4 data |
2020-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środki ochrony indywidualnej - kombinezon, kaptur
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środki ochrony indywidualnej - fartuchy, osłona na nogę
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Koszula medyczna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Maseczki chirurgiczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Czepki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Osłna na stolik Mayo
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Podkłady, pokrowce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Maski ochronne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Maski ochronne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Maski, fartuchy, serwety, podkłady
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Fartuch barierowy
|
| |