GuidZP400 |
6158e622-9958-4e13-8336-57766696931c
|
Biuletyn |
590169-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o.
|
Regon |
75008796000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żyrardów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
46 858 10 00
|
Zamawiajacy fax |
46 858 10 01
|
Zamawiajacy email |
pgm@pgm.zyrardow.pl
|
Adres strony url |
www.pgm.zyrardow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Gminna osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pgm.zyrardow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pgm.zyrardow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PGM Żyrardów Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 5, 96-300 Żyrardów - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń grzewczych
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres dostawy obejmuje:
Dostawę 100 szt. miejscowych ogrzewaczy na paliwo stałe z otwartą komorą spalania.
Dostawa realizowana będzie partiami w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2021 r. lub do wyczerpania limitu kwotowego. Dostawy będą odbywać się według potrzeb Zamawiającego na podstawie doraźnych pisemnych zamówień dostawy przesyłanych faksem lub emailem do Wykonawcy, nie mniej niż 10 szt. w jednej dostawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawa realizowana będzie partiami w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2021 r. lub do wyczerpania limitu kwotowego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał - dostawy urządzeń grzewczych na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. brutto ( słownie: sto tysięcy 00/100 zł) łącznie w okresie trzech lat, lub jeśli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów:
a)odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie , tj referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot na rzecz którego dostawa była wykonywana – według wzoru stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie , tj referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot na rzecz którego dostawa była wykonywana – według wzoru stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 600,00 zł ( słownie: trzy tysiące sześćset 00/100 zł.)
Wadium może być wniesione w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:BGŻ 48 2030 0045 1110 0000 0254 7140 z dopiskiem na przelewie ,, Dostawa urządzeń grzewczych”
Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy załączyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce lub kopercie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).
Do wnoszenia, zwracania i zatrzymywania wadium Zamawiający będzie stosował art. 45-46 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający poza przypadkami określonymi w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie:
1) zmiany terminu realizacji Umowy,
2) zmiany zakresu rzeczowego Umowy,
3) zmiany umówionego wynagrodzenia,
4) innych zmian Umowy, w tym związanych ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy.
2. Zmiany o których mowa w ust.1 mogą być dokonane na skutek zaistnienia następujących zdarzeń:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy.
2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
a) działania siły wyższej utrudniającej i uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami (przez siłę wyższa uważa się okoliczności będące poza rozsądną kontrolą każdej ze stron które powstały po zawarciu Umowy, których żadna ze stron nie mogła przewidzieć, takie jak: wojna, działania wojenne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, inne klęski żywiołowe, skrajnie niekorzystne warunki atmosferyczne, zarządzenie i zakazy wydane przez władze oraz strajki),
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego),
c) zmiany danych teleadresowych,
d) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
e) zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania na dostawę urządzeń grzewczych,
f) wystąpienie innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w dniu zawarcia Umowy, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie zakresie.
2. Istotna zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-10-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|