GuidZP400 |
4b7fb847-5e6d-429d-aaa8-71ba7773ec94
|
Biuletyn |
589996-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
43120573100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bema
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Puławy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 45 02 223,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
zp@szpitalpulawy.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitalpulawy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalpulawy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową lub osobiście: SP ZOZ Puławy, ul. Bema 1, 24-100 Puławy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia ZM 39/230/2020 jest zakup wraz z dostawą lasera okulistycznego oraz funduskamery z opcją angiografii dla potrzeb Oddziału Okulistyki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
|
Numer referencyjny |
ZM 39/230/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia ZM 39/230/2020 jest zakup wraz z dostawą lasera okulistycznego oraz funduskamery z opcją angiografii dla potrzeb Oddziału Okulistyki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
2) materiałów informacyjnych dotyczących przedmiotu zamówienia zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, z których ma wynikać potwierdzenie wszystkich parametrów technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego – dopuszcza się złożenie materiałów w języku angielskim; Uwaga! Jako materiał informacyjny nie może zostać złożony opis przedmiotu zamówienia Zamawiającego podpisany przez Wykonawcę, dokument złożony na potwierdzenie parametrów ma za zadanie potwierdzać wszelkie właściwości określone w opisie;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy mogą zostać wprowadzone na zasadzie zgodnego porozumienia stron i mogą dotyczyć w szczególności terminów realizacji dostaw, okresu trwania umowy oraz zmian asortymentu dostawy, a także w przypadku zmiany ceny za dany produkt bez względu na przyczynę takiej zmiany, przy czym nie mogą one prowadzić do naruszenia lub obejścia przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, Wykonawca zobowiązany jest złożyć z ofertą oświadczenie według załącznika nr 7 do siwz.
|