Zakup sprzętu komputerowego

Publication date 2020-09-28
End date 2020-10-06 00:00:00
Instytucja Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Zielonej Górze "Radio Zachód" S.A.
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589950-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego.
Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części, tj.:
Część 1 – Komputery stacjonarne
Część 2 – Komputery specjalizowane
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Kod i nazwa przedmiotu zamówienia wg CPV:

30213300-8 Komputer biurkowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7f44747b-8858-4be3-9082-aa4468e50e2e
Biuletyn 589950-N-2020
Zamawiajacy nazwa Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Zielonej Górze "Radio Zachód" S.A.
Regon 97032108400000
Zamawiajacy adres ulica Kukułcza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 64-472
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 695 594 805,
Zamawiajacy fax 68 45 55 552
Zamawiajacy email w.stachura@zachod.pl,
Adres strony url www.zachod.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.radiozachod.akcessnet.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.radiozachod.akcessnet.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres „Radio Zachód” S.A., ul. Kukułcza 1, 65-472 Zielona Góra, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego
Numer referencyjny 04/PN/DTI/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części, tj.: Część 1 – Komputery stacjonarne Część 2 – Komputery specjalizowane 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Kod i nazwa przedmiotu zamówienia wg CPV: 30213300-8 Komputer biurkowy
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Informacje dotyczące RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swo-bodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Zielonej Górze „Radio Zachód” S.A., ul. Kukułcza 1, 65-472 Zielona Góra, inspektorem Pani/Pana ochrony danych osobowych jest: Inspektor ochrony danych w Polskim Radiu Regionalnej Rozgłośni „Radiu Zachód” S.A., ul. Kukułcza 1, 65-472 Zielona Góra, poczta elektronicz-na: iod@zachod.pl, , Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w poniższym SIWZ, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz na czas kontroli i archiwizacji, obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, Pan/Pani wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycz-nych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał/a w celu ubiegania się o udzie-lenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; − na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowski
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, je-żeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 2) Dokumenty potwierdzające że oferowany sprzęt spełnia wymagania zamawiającego: – dla części 1, tj.: a) wydruk protokołu potwierdzającego osiągnięty wynik Passmark- CPU Mark ze strony: www.cpubenchmark.net, b) oświadczenie, że oferowane do przetargu będą fabrycznie nowe (nie wyprodukowane wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy), c) załączyć certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, d) załączyć deklarację zgodności CE, e) opis proponowanego rozwiązania potwierdzający, że oferowane Komputery stacjonarne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - wypełniony Załącznik nr 6 do SIWZ – dla części 2, tj.: a) opis proponowanego rozwiązania potwierdzający, że oferowane Komputery specjalizowane typ I i II spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania producenta, marki oraz modelu (numerów katalogowych) oferowanego rozwiązania wraz ze wszystki-mi niezbędnymi komponentami dla spełnienia oczekiwanych wymagań (Załącznik nr 6 do SIWZ), b) wydruk protokołu potwierdzającego osiągnięty wynik Passmark- CPU Mark ze strony: www.cpubenchmark.net, c) oświadczenie, że serwis Komputerów specjalizowanych typ I będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta lub Wykonawcę, oświadczenie, że oferowane do przetargu Komputery specjalizowane typ I i II będą fabrycznie nowe (nie wy-produkowane wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy).
Inne dokumenty niewymienione Inne oświadczenia i dokumenty składane z Formularzem ofertowym (Załącznik nr 2 do Siwz): 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.)
IV 4 4 data 2020-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery stacjonarne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego. Część 1 – Komputery stacjonarne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Kod i nazwa przedmiotu zamówienia wg CPV: 30213300-8 Komputer biurkowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa komputery specjalizowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego. Część 2 – Komputery specjalizowane 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Kod i nazwa przedmiotu zamówienia wg CPV: 30213300-8 Komputer biurkowy
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)