| GuidZP400 |
649eb8fa-4a74-4700-800b-5fca3596a515
|
| Biuletyn |
590885-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
|
| Regon |
89072386400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kłodzko
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
57-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-74 8658179
|
| Zamawiajacy fax |
0-74 8658179
|
| Zamawiajacy email |
pcpr@powiat.klodzko.pl
|
| Adres strony url |
www.pcpr.bip.klodzko.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pcpr.bip.klodzko.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM
|
| Numer referencyjny |
PCPR.ZOPS.210.6.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: kod CPV 30213100 – 6 (komputery przenośne), kod CPV 30214000 – 2 (stacje robocze), kod CPV 30231300 – 0 (monitory ekranowe), kod CPV 48624000 – 8 (pakiety oprogramowania).
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie 1 dostawę zgodną w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 40 000 zł,- lub 2 – 3 dostawy o łącznej wartości 40 000 zł,-.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca musi przedłożyć:
wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostaw tematycznie odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane – załącznik Nr 5 do SIWZ, dołączając dowody, czy wymienione dostawy zostały wykonane należycie,
2) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, do oferty należy dołączyć (w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
|
| IV 4 4 data |
2020-10-13T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|