Zakup oprogramowania służącego do Elektronicznego Obiegu Dokumentów

Publication date 2020-09-30
End date 2020-10-08 00:00:00
Instytucja Centrum Obsługi Przedsiębiorcy
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591484-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 483110001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup oprogramowania służącego do zapewnienia elektronicznego obiegu dokumentów (System EOD) między komórkami organizacyjnymi jednostki w architekturze klient-serwer wraz z wdrożeniem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c3f809f1-6d2c-454c-bda0-a8929d63570b
Biuletyn 591484-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Obsługi Przedsiębiorcy
Regon 10048206500000
Zamawiajacy adres ulica Moniuszki
Zamawiajacy adres numer domu 7/9
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 230 15 50,
Zamawiajacy fax 42 230 15 51
Zamawiajacy email cop@cop.lodzkie.pl,
Adres strony url cop.lodzkie.pl
Adres strony internetowej narzedzia bip.cop.lodzkie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.cop.lodzkie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny przesyłką pocztową czy kurierską lub osobiście w sekretariacie Centrum Obsługi Przedsiębiorcy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Moniuszki 7/9 90-101 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Zakup oprogramowania służącego do Elektronicznego Obiegu Dokumentów
Numer referencyjny ZP/1/COP/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup oprogramowania służącego do zapewnienia elektronicznego obiegu dokumentów (System EOD) między komórkami organizacyjnymi jednostki w architekturze klient-serwer wraz z wdrożeniem.
Cpv glowny przedmiot 48311000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego wymagania w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego wymagania w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) W zakresie doświadczenia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej 2 (słownie: dwa) zamówienia polegające na dostawie oraz wdrożeniu wraz ze świadczeniem opieki gwarancyjnej i serwisowej autorskiego systemu informatycznego klasy EOD w jednostce administracji publicznej, przy czym każde z wykazanych zamówień, obejmowało dostawę systemu klasy EOD dla ponad 100 użytkowników spełniających łącznie poniższe wymagania – tj. posiadający łącznie następujące obszary: • obszar budżetowy • obszar zarządzania dokumentami • obszar zarządzania sprawami • obszar ewidencji czasu pracy • obszar archiwum zakładowego • integracja z platformą ePUAP • integracja z system eNadawcy Poczty Polskiej • integracja z Platformą Elektronicznego Fakturowania (PEF) o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto każde (bez kosztów sprzętu). b) W zakresie potencjału osobowego, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:  Kierownik Projektu – posiadający/a niezbędną wiedzę i doświadczenie w kierowaniu projektami wdrażania systemów informatycznych (tj. w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert kierował/a wykonaniem co najmniej dwóch projektów informatycznych – od rozpoczęcia do zakończenia wdrożenia systemów informatycznych), pełniąc funkcję kierownika lub równoważną (tj. osoba kierowała pracą zespołu projektowego i była odpowiedzialna z a wykonanie projektu), o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto każdego z projektów. Posiada wiedzę i doświadczenie z zakresu zarzadzania projektami i potwierdzoną ważnym certyfikatem Prince2 lub równoważnym na poziomie wyższym niż podstawowy - potwierdzającym wiedzę i doświadczenie z zakresu: przygotowania projektu, zarządzania strategicznego projektem, inicjowania projektu, sterowania etapem, zarządzania jakością, zarządzania ryzykiem, zarzadzania wytwarzaniem produktów, zarzadzanie zakresem etapu oraz zamykaniem projektu.  Szef Programistów – posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie w kierowaniu zespołem programistów w projektach informatycznych, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert kierowała wykonaniem zakończonych sukcesem tj. odebranych przez Zamawiającego co najmniej dwóch projektów informatycznych w zakresie koordynacji prac programistycznych zespołu programistów (od rozpoczęcia do zakończenia wdrożenia systemów informatycznych) pełniąc funkcje kierownika lub równoważną (tj. osoba kierowała pracą zespołu programistów i była odpowiedzialna za prawidłowość wykonania obowiązków programistycznych), o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto każdego z projektów.  Specjalista ds. wdrożeń systemów Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (co najmniej dwie osoby) posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych każda z osób, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonała prace wdrożeniowe, w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących wdrożenie systemu EOD.  Specjalista ds. Wsparcia Klienta - co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie dot. oferowanego systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami poparte co najmniej trzyletnią praktyką pracy w charakterze specjalisty wspierającego środkami komunikacji teleinformatycznej umożliwiającą rozwiązywanie zgłaszanych usterek i udzielanie porad.  Programista systemów informatycznych - (co najmniej dwie osoby), posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie programowania i testowania systemów informatycznych - każda z osób, tj. posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne (np. teleinformatyka itp.) i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała prace programistyczne i/lub integracyjne, w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących swoim zakresem prace programistyczne w zakresie oferowanego systemu EOD.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ppkt. 1.2. tylko w zakresie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz ppkt. 2. 3.3. SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór wykazu w Załączniku nr 6 do SIWZ); 2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wdrożenia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór wykazu w Załączniku nr 7 do SIWZ);
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w następującym zakresie: a. zmiany podwykonawcy lub zmiany zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom, b. regulacji prawnych, które weszły w życie po dacie podpisania umowy, a nakładałyby obowiązek dostosowania zapisów niniejszej umowy do aktualnego stanu prawnego, c. wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony), d. zmian terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających lub w znacznym stopniu opóźniających realizację umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a leżących po stronie Zamawiającego (np. przedłużający się termin nadsyłania materiałów wyjściowych), przy czym przedłużenie terminu realizacji Umowy może nastąpić o ilość dni odpowiadających wystąpieniu powyższych okoliczności, e. w razie gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania umowy ze względów technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, a brak zmiany sposobu wykonania umowy skutkowałby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje rozwiązania techniczne, technologiczne lub organizacyjne o równoważnych lub lepszych parametrach. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-10-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający może unieważnić postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1a, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria system bazodanowy oparty na rozwiązaniu typu opensource
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)