GuidZP400 |
c3f809f1-6d2c-454c-bda0-a8929d63570b
|
Biuletyn |
591484-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Przedsiębiorcy
|
Regon |
10048206500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Moniuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7/9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 230 15 50,
|
Zamawiajacy fax |
42 230 15 51
|
Zamawiajacy email |
cop@cop.lodzkie.pl,
|
Adres strony url |
cop.lodzkie.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
bip.cop.lodzkie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.cop.lodzkie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
przesyłką pocztową czy kurierską lub osobiście w sekretariacie Centrum Obsługi Przedsiębiorcy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Moniuszki 7/9 90-101 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup oprogramowania służącego do Elektronicznego Obiegu Dokumentów
|
Numer referencyjny |
ZP/1/COP/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup oprogramowania służącego do zapewnienia elektronicznego obiegu dokumentów (System EOD) między komórkami organizacyjnymi jednostki w architekturze klient-serwer wraz z wdrożeniem.
|
Cpv glowny przedmiot |
48311000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego wymagania w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego wymagania w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) W zakresie doświadczenia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej 2 (słownie: dwa) zamówienia polegające na dostawie oraz wdrożeniu wraz ze świadczeniem opieki gwarancyjnej i serwisowej autorskiego systemu informatycznego klasy EOD w jednostce administracji publicznej, przy czym każde z wykazanych zamówień, obejmowało dostawę systemu klasy EOD dla ponad 100 użytkowników spełniających łącznie poniższe wymagania – tj. posiadający łącznie następujące obszary:
• obszar budżetowy
• obszar zarządzania dokumentami
• obszar zarządzania sprawami
• obszar ewidencji czasu pracy
• obszar archiwum zakładowego
• integracja z platformą ePUAP
• integracja z system eNadawcy Poczty Polskiej
• integracja z Platformą Elektronicznego Fakturowania (PEF)
o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto każde (bez kosztów sprzętu).
b) W zakresie potencjału osobowego, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Kierownik Projektu – posiadający/a niezbędną wiedzę i doświadczenie w kierowaniu projektami wdrażania systemów informatycznych (tj. w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert kierował/a wykonaniem co najmniej dwóch projektów informatycznych – od rozpoczęcia do zakończenia wdrożenia systemów informatycznych), pełniąc funkcję kierownika lub równoważną (tj. osoba kierowała pracą zespołu projektowego i była odpowiedzialna z a wykonanie projektu), o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto każdego z projektów. Posiada wiedzę i doświadczenie z zakresu zarzadzania projektami i potwierdzoną ważnym certyfikatem Prince2 lub równoważnym na poziomie wyższym niż podstawowy - potwierdzającym wiedzę i doświadczenie z zakresu: przygotowania projektu, zarządzania strategicznego projektem, inicjowania projektu, sterowania etapem, zarządzania jakością, zarządzania ryzykiem, zarzadzania wytwarzaniem produktów, zarzadzanie zakresem etapu oraz zamykaniem projektu.
Szef Programistów – posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie w kierowaniu zespołem programistów w projektach informatycznych, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert kierowała wykonaniem zakończonych sukcesem tj. odebranych przez Zamawiającego co najmniej dwóch projektów informatycznych w zakresie koordynacji prac programistycznych zespołu programistów (od rozpoczęcia do zakończenia wdrożenia systemów informatycznych) pełniąc funkcje kierownika lub równoważną (tj. osoba kierowała pracą zespołu programistów i była odpowiedzialna za prawidłowość wykonania obowiązków programistycznych), o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto każdego z projektów.
Specjalista ds. wdrożeń systemów Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (co najmniej dwie osoby) posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych każda z osób, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonała prace wdrożeniowe, w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących wdrożenie systemu EOD.
Specjalista ds. Wsparcia Klienta - co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie dot. oferowanego systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami poparte co najmniej trzyletnią praktyką pracy w charakterze specjalisty wspierającego środkami komunikacji teleinformatycznej umożliwiającą rozwiązywanie zgłaszanych usterek i udzielanie porad.
Programista systemów informatycznych - (co najmniej dwie osoby), posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie programowania i testowania systemów informatycznych - każda z osób, tj. posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne (np. teleinformatyka itp.) i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała prace programistyczne i/lub integracyjne, w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących swoim zakresem prace programistyczne w zakresie oferowanego systemu EOD.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;
2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ppkt. 1.2. tylko w zakresie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz ppkt. 2. 3.3. SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór wykazu w Załączniku nr 6 do SIWZ);
2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wdrożenia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór wykazu w Załączniku nr 7 do SIWZ);
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w następującym zakresie:
a. zmiany podwykonawcy lub zmiany zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom,
b. regulacji prawnych, które weszły w życie po dacie podpisania umowy, a nakładałyby obowiązek dostosowania zapisów niniejszej umowy do aktualnego stanu prawnego,
c. wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony),
d. zmian terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających lub w znacznym stopniu opóźniających realizację umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a leżących po stronie Zamawiającego (np. przedłużający się termin nadsyłania materiałów wyjściowych), przy czym przedłużenie terminu realizacji Umowy może nastąpić o ilość dni odpowiadających wystąpieniu powyższych okoliczności,
e. w razie gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania umowy ze względów technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, a brak zmiany sposobu wykonania umowy skutkowałby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje rozwiązania techniczne, technologiczne lub organizacyjne o równoważnych lub lepszych parametrach.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający może unieważnić postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1a, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|