DOSTAWA ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH, PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH I NAPOJÓW W ROKU 2020 - 2021 DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZIECHOWICACH

Publication date 2020-09-30
End date 2020-10-14 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach
Miejscowość Ładzice
Województwo łódzkie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591474-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych, produktów spożywczych i napojów w roku 2020 – 2021 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach wyszczególnionych w załączniku Nr 1 do SIWZ . Przedmiot zamówienia został opracowany biorąc pod uwagę ilości, jakie Zamawiający zamierza zamówić w trakcie realizacji umowy przyjmując, że będzie ona trwała od dnia 24.11.2020 r. do 23.11.2021r. Dostawa towaru minimum dwa razy w tygodniu tj. poniedziałek i piątek bezpośrednio do magazynu Zamawiającego w godz. od 7:00 do 14:00. Dostarczany towar musi być świeży, opatrzony etykietami. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych tj. wygląd, tekstura i konsystencja oraz smak i zapach charakterystyczne dla rodzaju produktu bez obcych zapachów, posmaków, bez zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, bez zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. Wykonawca zapewnia, że dostarczane produkty posiadają niezbędne certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami oraz dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu. Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia towaru niezgodnego z wymogami opisanymi w tym punkcie. Wszystkie produkty winny mieć na opakowaniu termin ważności - przydatności do spożycia, który w dniu dostawy upłynie za minimum 3 miesiące, a w przypadku przetworów mlecznych za minimum 14 dni. Zamawiane produkty, które mają termin przydatności do spożycia w dniu produkcji krótszy niż 14 dni, to w dniu dostawy termin ten zgodnie z oznaczeniem na produkcie upłynie za minimum 5 dni.
Wybrany Wykonawca realizował będzie zamówienie tj. każdorazowe dostawy własnym środkiem transportu do magazynu DPS Radziechowice. Koszty transportu nie obciążają Zamawiającego. Środek transportu, którym dysponuje Wykonawca winien spełniać normy obowiązujące przy przewozie żywności.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c659d66d-f5e8-413f-8a68-83b3477b9ad2
Biuletyn 591474-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach
Regon 00031174000000000
Zamawiajacy adres ulica Radziechowice Pierwsze, ul. Wspólna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Ładzice
Zamawiajacy kod pocztowy 97-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 044 6840821, 502245468,
Zamawiajacy fax 446 840 821
Zamawiajacy email biuro@dpsradziechowice.pl,
Adres strony url www.biuletyn.abip.pl/radziechowice
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka samorzadu terytorialnego
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.biuletyn.abip.pl/radziechowice
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - Poczta Polska, poczta kurierska, osobiście na dziennik podawczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach, Radziechowice Pierwsze, ul. Wspólna nr 2, 97-561 Ładzice
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH, PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH I NAPOJÓW W ROKU 2020 - 2021 DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZIECHOWICACH
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych, produktów spożywczych i napojów w roku 2020 – 2021 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach wyszczególnionych w załączniku Nr 1 do SIWZ . Przedmiot zamówienia został opracowany biorąc pod uwagę ilości, jakie Zamawiający zamierza zamówić w trakcie realizacji umowy przyjmując, że będzie ona trwała od dnia 24.11.2020 r. do 23.11.2021r. Dostawa towaru minimum dwa razy w tygodniu tj. poniedziałek i piątek bezpośrednio do magazynu Zamawiającego w godz. od 7:00 do 14:00. Dostarczany towar musi być świeży, opatrzony etykietami. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych tj. wygląd, tekstura i konsystencja oraz smak i zapach charakterystyczne dla rodzaju produktu bez obcych zapachów, posmaków, bez zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, bez zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. Wykonawca zapewnia, że dostarczane produkty posiadają niezbędne certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami oraz dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu. Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia towaru niezgodnego z wymogami opisanymi w tym punkcie. Wszystkie produkty winny mieć na opakowaniu termin ważności - przydatności do spożycia, który w dniu dostawy upłynie za minimum 3 miesiące, a w przypadku przetworów mlecznych za minimum 14 dni. Zamawiane produkty, które mają termin przydatności do spożycia w dniu produkcji krótszy niż 14 dni, to w dniu dostawy termin ten zgodnie z oznaczeniem na produkcie upłynie za minimum 5 dni. Wybrany Wykonawca realizował będzie zamówienie tj. każdorazowe dostawy własnym środkiem transportu do magazynu DPS Radziechowice. Koszty transportu nie obciążają Zamawiającego. Środek transportu, którym dysponuje Wykonawca winien spełniać normy obowiązujące przy przewozie żywności.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Data rozpoczecia 2020-11-24T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-11-23T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy może nastąpić w przypadku gdy jest korzystna dla Zamawiającego lub w przypadku zmiany podatku VAT.
IV 4 4 data 2020-10-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena (wartość całości zamówienia brutto)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin zapłaty
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)