GuidZP400 |
7f049a59-b187-44af-8003-bf09d630b699
|
Biuletyn |
590057-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 286 596 500, 00 zł
|
Regon |
01041897300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jana Pawła Woronicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-999
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225478817
|
Zamawiajacy fax |
225477384
|
Zamawiajacy email |
sekretariatbzizp@tvp.pl
|
Adres strony url |
www.tvp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://tvp.eb2b.com.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://tvp.eb2b.com.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć osobiście u Zamawiającego, przesłać pocztą lub przez posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
TVP S.A. 00-999 Warszawa, ul. J.P. Woronicza 17, Kancelaria bud. B (wejście: róg ul. J.P. Woronicza i ul. Samochodowej)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, wymiana i modernizacja dźwigów windowych zainstalowanych w obiektach Telewizji Polskiej S.A. w Warszawie
|
Numer referencyjny |
ZP/TINT/50/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wymiana i modernizacja dźwigów windowych zainstalowanych w obiektach Telewizji Polskiej S.A. w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32320000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
150
|
Informacje na temat katalogow |
Informacja dot. okresu realizacji zamówienia wskazana sekcji II pkt 2.8 ogłoszenia: termin realizacji zamówienia – 150 dni od daty zawarcia umowy, w tm Etap I - 90 dni od daty zawarcia umowy;
Etap II - 60 dni od daty podpisania protokołu odbioru Etapu I.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 dostawy wraz z wymianą i modernizacją dźwigów windowych o łącznej liczbie nie mniejszej niż 5 sztuk;
2. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej trzema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe i uprawnienia niezbędne do prawidłowego wykonania powierzonych funkcji, tj.:
2.1 co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia G1 w zakresie eksploatacji potwierdzone świadectwem wystawionym przez uprawnione instytucje powołane zgodnie z prawem przez Urząd Regulacji Energetyki (URE) np. SEP, PSE z zakresu:
1) urządzeń prądotwórczych przyłączonych do krajowej sieci elektroenergetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego;
2) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
3) aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 1 i 2;
2.2 co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia G1 w zakresie dozoru potwierdzone świadectwem wystawionym przez uprawnione instytucje powołane zgodnie z prawem przez Urząd Regulacji Energetyki (URE) np. SEP, PSE z zakresu:
1) urządzeń prądotwórczych przyłączonych do krajowej sieci elektroenergetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego;
2) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
3) aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 1 i 2.
2.3 co najmniej 1 osoba posiadająca zaświadczenie kwalifikacyjne do modernizacji urządzeń transportu bliskiego potwierdzone świadectwem wystawionym przez Urząd Dozoru Technicznego.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw, o którym mowa w sekcji III pkt 1.3) ppkt 1 ogłoszenia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (pkt 7.2.1 SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (rozpoczęcie i zakończenie) i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów (np. referencje) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością. Z treści referencji powinny wynikać informacje dotyczące wykonanych zamówień, w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
2. Wykaz osób, o którym mowa w sekcji III pkt 1.3) ppkt 2 ogłoszenia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Wzory wykazów wskazanych w punktach 1 i 2 Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z wezwaniem. 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz Urządzeń (zawierający określone przez Zamawiającego główne elementy zamówienia), uwzględniający nazwę zaoferowanego urządzenia, ilość, producenta oraz typ/model. Wzór Wykazu Urządzeń - Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt 10.6.2 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą: a) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych
oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; b) pełnomocnictwo, w
przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik; c) dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie
niepieniężnej. 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5
ustawy Pzp oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. Z 2020 r. poz 1076), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 3. Wraz z informacją Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego wzór przedmiotowego oświadczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Zgodnie z art. 8 ust. 2a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że za poufne uważa się wszystkie informacje, które Zamawiający objął klauzulą poufności oraz informacje ściśle z nimi związane (np.
wyjaśnienia treści SIWZ dotyczące informacji poufnych). 2. W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufne lub informacje ściśle związane z informacjami poufnymi, w celu zachowania ich poufności zostaną przekazane Wykonawcy w jeden z następujących sposobów wybrany przez Zamawiającego: a) osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim
wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru; b) przez posłańca na adres wskazany przez Wykonawcę; c) za pośrednictwem platformy. 3. Przekazanie informacji poufnych
Zamawiający może uzależnić od dopełnienia przez Wykonawcę stosownych formalności (np. podpisanie przez należycie umocowanego przedstawiciela Wykonawcy zobowiązania do zachowania poufności).
|
IV 4 4 data |
2020-10-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zgodnie z art. 18a pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm.), oferta musi być złożona w
formie pisemnej, zgodnie z wymogami SIWZ. W formie pisemnej należy złożyć również oświadczenia i dokumenty wskazane w SIWZ, w tym oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia. 2. Na
podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 14 Wzoru umowy. 3. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, w których realizowana będzie modernizacja - szczegółowe dane dotyczące wizji lokalnej zawarte zostały w pkt 4.6 SIWZ.
|